|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-08-2011, 20:35 | #21 |
ford::expert
Zarejestrowany: 07-07-2009
Skąd: okolice myślenic
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI (109KM)
Rocznik: 2005
Postów: 2,165
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
Nawet mi się nie chce tego komentować... Nabijasz sobie posty? No to trzymaj tak dalej.
__________________
_______________________ 115KM i 275Nm... z serii :-) / "Nie kłóć się z idiotą - sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" |
12-12-2012, 18:40 | #22 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-04-2011
Skąd: SBE
Model: FF2FL
Silnik: 1,6B
Rocznik: 2010
Postów: 117
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
Odgrzewam, problem opisałem niepotrzebnie w nowym wątku.
W skrócie : Foka 20 kkm przebiegu, 1.6B, niby częsta przypadłość a serwisanci "pałowali" mi auta z pół godziny bo "nic nie słyszeli", klejenie trwało ok. 3 godzin. Na razie nic nie słyszę, co ciekawe w przypadku większego przebiegu element wymieniali na nowy... |
01-07-2014, 22:28 | #23 |
ford::average
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: Focus Mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2006
Postów: 78
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
Odnawiam temat - nie chcę zakładać nowego.
Czy ktoś może opisać jak najszybciej można przesmarować/skleić ten wielowypust? Da się to zrobić bez wielkiego rozbierania auta? Jeśli nie to co na pewno trzeba ściągnąć aby się do tego dostać? Z góry dziękuje Ostatnio edytowane przez mr.ktoś ; 01-07-2014 o 22:44 |
02-07-2014, 07:42 | #24 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
1-zanim cokolwiek zrobisz-poluzuj nakretke od przegubu-piasty kola
2-odkrec nakretki od gornego mocowania amortyzatora-ale nie do konca-zabezpieczenie przed uszkadzaniem gornej gumy od amortyzatora ale aby amortyzator nie wypadl (tego zazwyczaj nikt nie robi ale powinno sie to robic) 3-odkrecasz srube od wahacza-zarowno z przodu jak i z tylu-bez wzgledu na to czy odkrecasz sworznia-aby nie uszkodzic tuleji wahacza 4-jak juz wysuniesz piaste od samochodu i cofniesz przegub z wielowypustem to smarujesz wielowypust klejem ale nie po calosci bo bedzie zbyt mocno!!! moze byc pozniej spory problem z rozebraniem tego i skrecasz wszystko do kupy 5- sruby od wahacza nalezy dokrecac jak samochod stoi na kolach!!! |
01-08-2014, 19:30 | #25 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: Focus MK2 Kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 27
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
Panowie miałem takie strzelanie z lewej strony i zaczeło sie niedługo po tym jak mechanik robiac cos w aucie musial rozpiac poloske z piasta. i tak powoli zaczelo to strzelac coraz glosniej, dokrecenie dalo efekt tylko na chwile i po kilku kilometrach znowu strzelanie wrocilo. kilka dni temu robilem podmianke dwumasa na jednomase valeo i doszedlem do wniosku ze wymienie cala poloske bo nie wiedzialem ktory przegub strzela, po wymianie byla cisza kilka kilometrow, na drugi dzien czekala mnie wycieczka 1700km i tu zaczely sie schody.. ruszajac z bramek na autostradzie lub redukujac bieg zeby przyhamowac slyszalem ten strzal (nawet go delikatnie czuć pod nogami ) i dalej (czli ponad 1000km ) jechalem w niezlym stresie rozmyslajac o co chodzi skoro dalem nowa cala poloske... teraz to nawet ze 2 razy strzelila tez prawa strona. I zaczynam sie zastanawiac czy to nie ten caly luz na polaczeniu wielowpustu.. mechanik mogl niczym tego nie smarowac i dlatego zaczelo strzelac.. przy wyciaganiu skrzyni odpinal ta druga polosc i dlatego teraz tez sie odzywa. Jestem teraz w paryzu, bede tu jeszcze ze 2/3 tygodnie, jesli to rzeczywiscie to moge narazie sie tym nie przejmowac i zrobic po powrocie czy moze jednak podjechac do mechaniora zeby ogarnac to jak najszybciej?
|
02-08-2014, 11:57 | #26 |
ford::advanced
Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 388
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
__________________
Był Focus MK2 FL 1.8 TDCI 115KM, Mondeo MK4 2.0 TDCI 140KM czas na Galaxy MK3 2.0 TDCI 140KM http://www.motostat.pl/user_images/83208/icon1.png |
02-08-2014, 21:54 | #27 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: Focus MK2 Kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 27
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
Cytat:
|
|
03-08-2014, 23:49 | #28 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-08-2007
Skąd: Tychy
Model: Focus Ghia
Silnik: 2.0tdci 136km
Rocznik: 2006
Postów: 45
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
Cytat:
Cytat:
Klei się przegub z piastą a nie półoś ,ponieważ półoś chodzi w smarze w przegubie. |
||
04-08-2014, 12:34 | #29 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
Cytat:
|
|
04-08-2014, 18:39 | #30 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-10-2013
Model: Focus MK2 Kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 27
|
Odp: Akcja serwisowa TSB 94/2009
Cytat:
|
|