|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-01-2014, 15:42 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-03-2009
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 156 HP
Rocznik: 2003
Postów: 87
|
Szarpie/dławi się przy stałych obrotach silnika
Witam wszystkich serdecznie. Czy ktoś z użytkowników słynnych TDCI miał podobny problem? Mianowicie, auto przy stałych obrotach poniżej 2000 zaczyna szarpać, dusić się, dławić. Najczęściej da się to zauważyć na 4 czy 5 biegu. Praktycznie w trasie gdy się ciągle nie przyspiesza nie da się jechać. Gdy mimo tego dławienia utrzymuje dalej te obroty, potrafi zapalić się sprężynka i samochód trzeba zgasić, a po ponownym odpaleniu działa jak należy. Zauważyłem też, że na tempomacie szarpania nie ma i sprężynka nie wyskakuje. Auto ma pełną moc, można ciągnąć do odcięcia. Rzeczy typu pompa CR, wtryski, turbina, dwumasa nowe lub po regeneracji. Jeśli ktoś miał podobny problem i go rozwiązał proszę dać znać
|
22-02-2014, 13:04 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-03-2009
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 156 HP
Rocznik: 2003
Postów: 87
|
Odp: Szarpie/dławi się przy stałych obrotach silnika
nikt nic podobnego nie miał?
|
22-02-2014, 13:37 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 26-11-2010
Skąd: Oxford, W-wa
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.2 TDCI ST 155KM
Rocznik: 2005
Postów: 300
|
Odp: Szarpie/dławi się przy stałych obrotach silnika
Może być filtr paliwa lub zaczyna niedomagać jakiś wtrysk.
Odczytaj błędy w teście zegarów jeżeli są lub podepnij się gdzieś pod kompa. Poza tym temat morze: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Życzę miłej lektury. Dodatkowo dużo informacji na moim profilu. P.S. Forumowicze z zasady olewają nowe tematy dotyczące wtrysków lub napinacza które był wałkowane tysiące razy. Pewien rodzaj motywacji do użycia ,,szukajki''. Na marginesie swoje pierwsze pytanie odnośnie wtrysków zadałem po przeczytaniu ok. 2000 postów.
__________________
Stan Twego auta mówi prawdę o Tobie. Wcześniej Mondeo MK3 1.8i 125KM 2001r. |
22-02-2014, 13:57 | #4 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,772
|
Odp: Szarpie/dławi się przy stałych obrotach silnika
Sprężynka radośnie zamigotała z informacją: podłącz mnie pod kompa a powiem Ci co mnie boli.
|
30-11-2014, 22:05 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-03-2009
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 156 HP
Rocznik: 2003
Postów: 87
|
Odp: Szarpie/dławi się przy stałych obrotach silnika
Witam ponownie. Pisze poniewaz znow gdy wrocily niskie temperatury, objawy powrocily. Silnik przy stalych obrotach zaczyna szarpac, dusic sie a gdy go tak przytrzymam, wyskakuje sprezynka i calkowity brak reakcji na gaz, az do ponownego uruchomienia silnika. Dodatkowo cos zaczyna buczec z lewej strony, wlasnie gdy robi sie zimno, ponizej 5 stopnii. Nie wiem czy to moze miec cos wspolnego, ale moze ktos mial cos podobnego. Jesli ktos ma jakies sugestie prosze pisac. Pozdrawiam
|
30-11-2014, 22:15 | #6 |
ford::professional
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 20-02-2013
Skąd: Szczecin
Model: Galaxy '14
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,849
|
Odp: Szarpie/dławi się przy stałych obrotach silnika
sugestia, abyś przeczytał jeden post wcześniej i go wykonał
|
30-11-2014, 22:20 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 23-03-2009
Skąd: Bydgoszcz
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 156 HP
Rocznik: 2003
Postów: 87
|
Odp: Szarpie/dławi się przy stałych obrotach silnika
Zapomnialem napisac ze byl podlaczony w marcu i wyszlo p0121 nastawnik przepustnicy, przerwa, p0221 czujnik pozycji przepustnicy, sygnal poza zasiegiem oraz p1000 testy procesu obd, proces nie zostal zakonczony. Pozdrawiam
|
03-12-2014, 09:40 | #8 |
ford::amateur
Imię: tomasz
Zarejestrowany: 15-10-2014
Skąd: białystok
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2006
Postów: 9
|
Odp: Szarpie/dławi się przy stałych obrotach silnika
sprawdz zawor egr zaślepic na test ,lub czujnim na wale korbowym ,
|