|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-05-2015, 00:10 | #11 |
ford::beginner
Imię: deny
Zarejestrowany: 24-07-2012
Model: c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 29
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
wymieniłem ten napinacz ale to nie to ;/ sprawdziłem napięcie na akumulatorze i wynosi 12,60V u góry macie dzwięk który nagrałem może ktoś coś rozpozna |
18-05-2015, 11:52 | #12 |
ford::beginner
Imię: deny
Zarejestrowany: 24-07-2012
Model: c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 29
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
...
Ostatnio edytowane przez cezarone ; 27-05-2015 o 12:43 |
21-05-2015, 00:48 | #13 |
ford::beginner
Imię: deny
Zarejestrowany: 24-07-2012
Model: c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 29
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
czy do c-max 1.6 tdci można włożyć alternator 150A ?
|
21-05-2015, 17:33 | #14 |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
Można, ale musisz zapisać zmianę tupu alternatora w PCM.
|
21-05-2015, 18:28 | #15 |
ford::specialist
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Kraków
Model: MONDEO MK4 FL TITANIUM S @ 2.2 230/500 + C-MAX TITANIUM 2014 2.0 @ 200/400
Silnik: 2.2 tdci + 2.0 tdci
Rocznik: 2013, 2014
Postów: 929
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
nie musi, tylko pcm będzie go widział jako stary alternator powiedzmy 120A - nie wiem jaki masz obecnie.
|
21-05-2015, 19:06 | #16 |
ford::expert
Imię: Radek
Zarejestrowany: 06-10-2013
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.6tdci 90ps
Rocznik: 09.2009
Postów: 2,551
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
Nie musi, auto nie wybuchnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale aby inteligentne ładowanie działało poprawnie, trzeba zmienić. Po co wkładać altek 150A, skoro system będzie używał parametrów jak dla 120A? Może się mylę, ale czemuś przecież służy to ustawienie.
|
27-05-2015, 12:43 | #17 |
ford::beginner
Imię: deny
Zarejestrowany: 24-07-2012
Model: c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 29
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
dzisiaj zmierzyłem na klemach mam 12,60V przed jazdą nie odpalony
po przejechaniu 5 km na biegu jałowym mam 14,30V po zgaszeniu mam 13,1V i spada chyba w porządku nie wiem co to może jeszcze być koło pasowe, pompa wody? słuchał ktoś nagrania co to może być? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez cezarone ; 27-05-2015 o 15:13 |
01-06-2015, 12:20 | #18 |
ford::beginner
Imię: deny
Zarejestrowany: 24-07-2012
Model: c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 29
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
up.
|
02-06-2015, 10:05 | #19 |
ford::beginner
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 21-12-2013
Skąd: Almere
Model: C-Max
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 16
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
U mnie podobnie po rozgrzaniu wyła pompa wody po wymianie rozrządu spokój.
|
08-06-2015, 00:29 | #20 |
ford::beginner
Imię: deny
Zarejestrowany: 24-07-2012
Model: c-max
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 29
|
Odp: Wycie w okolicy paska wieloklinowego
a może mi turbina padła? bo tak cos gwiżdze
edit: turbina jest ok redmax wyła pompa a wymieniłeś cały rozrząd? u mnie wyje nawet na zimnym na wolnych obrotach najlepiej słychać Ostatnio edytowane przez cezarone ; 08-06-2015 o 13:28 |