Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-06-2015, 11:18   #21
paoloWawa
ford::specialist
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 730
Domyślnie Odp: Naprawa /wymiana silnika

Na odległość ciężko jest wyrokować. Ale skoro dostałeś diagnozę że masz CO2 w układzie chłodzenia to wszelkie nasze gdybania pozbawione są sensu bo odpowiedź masz na tacy gdzie leży Twój problem.

Jeżeli nie wierzysz tej diagnozie to zrób ten test u innego magika. Bo szkoda wywalać kasę nawet choćby na korek czy nowy zbiorniczek czy termostat skoro masz CO2 w układzie. Zrobisz test za 20zł, i jeśli wyjdzie że jest CO2 to płacz i płać, a jeśli wyjdzie że nie ma CO2 to będziesz mógł odetchnąć, i wymieniać po kolei od najtańszego elementu, albo nic nie robić i czekać na rozwój wydarzeń.

__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023)
paoloWawa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-06-2015, 12:16   #22
Kajucha
ford::beginner
 
Avatar Kajucha
 
Imię: Apollo
Zarejestrowany: 18-12-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 DURATEC
Rocznik: 2001
Postów: 34
Domyślnie Odp: Naprawa /wymiana silnika

Co do testu na CO2 dzwonie po warsztatach w mojej okolicy i albo nie mają takiego przyrządu albo zapraszają za tydzień. Masakra test trzyminutowy a oni zapraszają za tydzień...
😔
Kajucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-06-2015, 14:03   #23
Kajucha
ford::beginner
 
Avatar Kajucha
 
Imię: Apollo
Zarejestrowany: 18-12-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 DURATEC
Rocznik: 2001
Postów: 34
Domyślnie Odp: Naprawa /wymiana silnika

A więc tak co nie co się wyjaśniło, właśnie wróciłem od kolegi mierzyliśmy kompresję okazało się że na każdym cylindrze jest 17.5 on jednoznacznie stwierdził że przy walnietej uszczelce lub głowicy nie osiągnęli byśmy takiego ciśnienia. Mówił ze albo zawiesił się wtedy termostat albo sam wskaźnik zaszalał. Zalecił jazdę i obserwację. I co wy na to?
Kajucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-06-2015, 19:30   #24
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Naprawa /wymiana silnika

W jakich jednostkach mierzył te ciśnienie, nie do wiary, aby 14 letni silnik miał wieksze cisnienie sprężania w cylindrach, niż ten co schodzi z tasmy w fabryce.

A to że mówi, jeżdzic i obserwowac, to tak trzeba.

Ostatnio edytowane przez salom ; 14-06-2015 o 21:12
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-06-2015, 06:37   #25
Juzek
ford::expert
 
Avatar Juzek
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
Domyślnie

Trochę za duża ta kompresja :-) szkoda, że masz tak daleko do Legnicy - mój mech przeswietlilby Twojego i znalazł powód.

Tapnięte z Szajsunga MkIV
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S
Juzek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-06-2015, 08:01   #26
Kajucha
ford::beginner
 
Avatar Kajucha
 
Imię: Apollo
Zarejestrowany: 18-12-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 DURATEC
Rocznik: 2001
Postów: 34
Domyślnie Odp: Naprawa /wymiana silnika

Sorki mój błąd nie 17 tylko 14,5 takie jest ciśnienie równe we wszystkich cylindrach
Kajucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-06-2015, 14:01   #27
bolek-tarnow
ford::expert
 
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
Domyślnie Odp: Naprawa /wymiana silnika

Sprawdź jeszcze raz zawartość CO2 w płynie. Osobiście po objawach jakie są wskazane to obstawiam korek zbiornika lub termostat. Działanie termostatu po temperaturze można sprawdzić uruchamiając auto w trybie testowym licznika. Jest tam funkcja gdzie pokazuje dokładnie jaka jest temperatura cieczy chłodzącej.
bolek-tarnow jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-06-2015, 16:09   #28
Kajucha
ford::beginner
 
Avatar Kajucha
 
Imię: Apollo
Zarejestrowany: 18-12-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 DURATEC
Rocznik: 2001
Postów: 34
Domyślnie Odp: Naprawa /wymiana silnika

Jak uruchomić taki test? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kajucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-06-2015, 17:31   #29
Juzek
ford::expert
 
Avatar Juzek
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
Domyślnie

Wciskasz i trzymasz przycisk kasowania przebiegu dziennego. Przekrecasz kluczyk w zapłon. Zresztą opis jest na forum

Tapnięte z Szajsunga MkIV
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S
Juzek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-06-2015, 20:53   #30
bolek-tarnow
ford::expert
 
Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
Domyślnie Odp: Naprawa /wymiana silnika

racja - poszukaj na forum.
Juzek podał jak go włączyć ale opcje musisz poszukać lub znaleźć opis na forum, która to jest.
bolek-tarnow jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:44.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.