Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-07-2015, 21:01   #231
kuliś
ford::beginner
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-07-2013
Skąd: Krapkowice
Model: Focus,byl TRANSIT 2.0 I 2.2TDCI
Silnik: 1.6 ti-vct
Rocznik: 2014
Postów: 16
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Ta przypadłość opon to nic innego jak łączenie osnowy bocznej opony,to wgłębienie to właśnie takie miejsce gdzie łaczy się kord.W oponach różnych marek jest to mniej lub bardziej widoczne. Tak wiec bez obaw możesz eksploatować te gumy.

kuliś jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2015, 16:46   #232
jantomek
ford::beginner
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-08-2015
Skąd: Manchester
Model: Transit mk7
Silnik: 2,4 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 11
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Witam,na wstępie sie przywitam.Jestem tu nowy i przepraszam za niedołężność,szukam nieudolnie opinii o transicie mk8 125km i 155,jakie są różnice konstrukcyjne (czy tylko program),czy euro 5 lub 6?.Chciałbym w najbliższym czasie zamówić wersje 470 i szczerze to gnębi mnie pytanie 125 czy 155km.Auto ma jezdzic na pomocy drogowej wiec moc sie przyda,ale miedzy 125 a 155 jest różnicy w cenie 1700f.W Uk wersja 155 występuje w długośći l4,gdzie Ja potrzebuje l3.1tys.f za tylnią przedłużke ramy to troche drogo.W moim mk7 mam zmieniony program i z 115 zrobili 140/150km,wiec bez żadnych ingerencji.Moje pytanie brzmi czy warto brać moc 155km?,czy jest to jakaś wzmocniona konstrukcja?,również czy warto brać euro 6 czy 5 jest do ogarnięcia?Czas oczekiwania jest około 20tygodni,więc musze się spieszyć.Podobno w 2016 ma wejść na dobre euro6 i silniczek 2,0.Gratuluje Fordowi pomysłów,może w 2020r.będą wkładali 1,2 quatro turbo?Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam Fordowców!
jantomek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-08-2015, 17:29   #233
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,995
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

W polskim katalogu Forda masz wszystkie wszystkie możliwości wyboru wersji - oprócz L5/100KM. W UK jest inaczej?

Z tego co mi wiadomo, nie ma żadnego problemu z podniesieniem mocy ze 125 do 155KM przez niezależnego tunera, konstrukcyjnie silniki są takie same, różnią się tylko softem. Także przełożenie mostu w modelu 470 przy mocy 125 i 155KM jest takie same (4,1).
Nie wiem co ci radzić...
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2015, 10:28   #234
jantomek
ford::beginner
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-08-2015
Skąd: Manchester
Model: Transit mk7
Silnik: 2,4 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 11
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Bylem w Fordzie Koszalin i faktycznie są wszystkie długosci i moce,a nawet wersja Trend (w Uk nie ma).Jedyna róznica miedzy 125 a 155 jest w masie przyczepy,przy 125km 6000kg,155km 7000kg.zestaw,gdzie mój mk7 (oryginalnie 115km) ma 6300kg.Będe myślał szybko i ciężko bo zamówienie trzeba złożyć.Dziekuje za info odnośnie konstrukcji silnika,a może ktoś ma doświadczenie z euro 6?
jantomek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-08-2015, 16:17   #235
Dudek Aviva
ford::amateur
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 15-03-2015
Skąd: Wrocław
Model: transit
Silnik: 2.2
Rocznik: 2014
Postów: 4
Domyślnie Re: Czy ktoś już posiada nowy model ???

kolego ero 6 jeszcze niema w 2016 bedzie nowy motor 2.0 i on bedzie spelniał euro 6 a ja dzwonilem po polsce i szukalem na otto moto i nie ma tylko i sa aby 2 sztuki l4 transity gdzie u sasiada za miedza dziesiatki. pozdro.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dudek Aviva jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-08-2015, 00:33   #236
jantomek
ford::beginner
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 12-08-2015
Skąd: Manchester
Model: Transit mk7
Silnik: 2,4 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 11
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Zamówiony,niestety żeby było 155 koni to l4,euro 5 tylko ze jest jakas opcja silnika hdt6 z start/stop i euro 6?,ale nie interesuja mnie prototypy.Teraz tylko czekać około 20 tygodni,dziękuje za opinie i pozdrawiam.
jantomek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-08-2015, 14:04   #237
lukas_ko
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

A mam pytanie dlaczego tak szukacie silnika z normą emisji spalin euro 6?
lukas_ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-08-2015, 12:59   #238
Andrzejkudowa
ford::average
 
Avatar Andrzejkudowa
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 15-11-2008
Skąd: Kudowa Zdrój
Model: Transit
Silnik: 2,0 PB :)
Rocznik: 1992
Postów: 60
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Panowie co kupić - Transita z lat 1989-2000 czy po 2000 roku?
Tego pierwszego miałem diesla i benzynę - poza korozją nawet znośne i niezawodne auto, ale po 2000r w środku i na zewnątrz trochę "nowocześniejszy" ale boję się ekologicznych kabelków i innych psujących się nowinek...

Kasa to około 10 tys.
Andrzejkudowa jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-08-2015, 14:43   #239
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,995
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Jeżeli trafi ci się zdrowy (nieskorodowany) Mk5 na Boschu - to będziesz miał pociechę. Z układem Lucas-Epic (czyli turbo) auto ma jednak już te "kabelki" których się boisz.

Następny model Mk6 to już zupełnie inny świat i zupełnie inne auto. Bardziej skomplikowane, a więc zawodne, ale jazda też zupełnie inna...

Szukaj zdrowego auta...
__________________
Zgredzik
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-09-2015, 19:07   #240
tomaszjan31
ford::professional
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
Domyślnie Odp: Czy ktoś już posiada nowy model ???

Cytat:
Napisał wojtekjanus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W polskim katalogu Forda masz wszystkie wszystkie możliwości wyboru wersji - oprócz L5/100KM. W UK jest inaczej?

Z tego co mi wiadomo, nie ma żadnego problemu z podniesieniem mocy ze 125 do 155KM przez niezależnego tunera, konstrukcyjnie silniki są takie same, różnią się tylko softem. Także przełożenie mostu w modelu 470 przy mocy 125 i 155KM jest takie same (4,1).
Nie wiem co ci radzić...
Wojtku, idąc Twoim tokiem doświadczenia, to nie polecasz zmiany softu na 155KM ? Tz. bezpieczniej bedzie pozostac na 125km ?

Bump: I prosze o podpowiedz, co trzeba zrobić licznikiem przy zmianie felg z 15 na 17, czy to bedzie duza róznica w km
tomaszjan31 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.