Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-12-2015, 16:25   #101
enjoypoznan
ford::professional
 
Avatar enjoypoznan
 
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Cytat:
Napisał piter488 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
250 ml na 1000 km czy mam się martwic
Dolewaj oleju, pilnując żeby stan nigdy nie zszedł poniżej minimum i nie zawracaj sobie głowy.

__________________
CBR 1000RR + MICRON

FORD - nigdy mnie nie zawiódł.
enjoypoznan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2015, 14:36   #102
Kajucha
ford::beginner
 
Avatar Kajucha
 
Imię: Apollo
Zarejestrowany: 18-12-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 DURATEC
Rocznik: 2001
Postów: 34
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Witam, ja również miałem duże przeboje ze spalanym olejem a zaczęło się od wymiany UPG Przed naprawą od wymiany do wymiany zero dolewek jeździłem na gulf 10W40 Jednak po remoncie silnik palił średnio 3 ltr na 1000 km powrót na warsztat i znów rozbieranie motoru... Na obecną chwilę jestem w trakcie sprawdzania po ponownym złożeniu na teraz mam przejechane raptem 400 km ale olej wydaje się że nie zmienia poziomu na bagnecie. Przejadę jeszcze tysiąc i opiszę cały mój beznadziejny jakoś czas temu przypadek. Pozdrawiam
Kajucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2015, 15:14   #103
enjoypoznan
ford::professional
 
Avatar enjoypoznan
 
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Cytat:
Napisał Kajucha Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zaczęło się od wymiany UPG Przed naprawą od wymiany do wymiany zero dolewek
Rozumiem że mechanik nie ruszał dołu silnika-tłoki, pierścienie? Głowica była wymieniana czy tylko planowana? Jegomość coś musiał schrzanić jak tylko po wymianie uszczelki zaczął tak żłopać oliwę.
__________________
CBR 1000RR + MICRON

FORD - nigdy mnie nie zawiódł.
enjoypoznan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2015, 15:19   #104
Kajucha
ford::beginner
 
Avatar Kajucha
 
Imię: Apollo
Zarejestrowany: 18-12-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 DURATEC
Rocznik: 2001
Postów: 34
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

No właśnie w tym rzecz że dół był zrobiony wymienione pierścienie głowica po regeneracji nowe uszczelniacze wszystko na tip top.
Kajucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2015, 15:27   #105
enjoypoznan
ford::professional
 
Avatar enjoypoznan
 
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Czyli typowy błąd mechaniora. Po takim zrobieniu silnika, jak wszystko jest dobrze pomierzone i poskładane nie ma prawa brać oleju.
__________________
CBR 1000RR + MICRON

FORD - nigdy mnie nie zawiódł.
enjoypoznan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2015, 15:30   #106
Mediana
ford::specialist
 
Avatar Mediana
 
Zarejestrowany: 04-01-2014
Skąd: Panther Black
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Duratec
Rocznik: 2014
Postów: 507
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Ja posiadam 2.0 Duratec'a z małym przebiegiem (25 tys. km) i na 15 kkm zużyje mi tak max 3-4 mm na miarce, ale gdybym jeździł z dużymi prędkościami na autostradzie niemieckiej to być może w ciągu tych 15 kkm musiałbym zrobić dolewkę.
M...
Mediana jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2015, 16:18   #107
Kajucha
ford::beginner
 
Avatar Kajucha
 
Imię: Apollo
Zarejestrowany: 18-12-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 DURATEC
Rocznik: 2001
Postów: 34
Exclamation Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Cytat:
Napisał enjoypoznan Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czyli typowy błąd mechaniora.
No właśnie on twierdzi że jego w tym wina żadna okazuje się że było jakieś pęknięcie w głowicy ale zanim to wyszło głowica moja znów trafiła na sprawdzenie ponoć wróciła że wszystko ok tel od mechanika że składa i ze jutro będzie auto po czym kolejny dzień telefon ze jednak auto nie gotowe bo po odpaleniu znów olej na drugim cylindrze... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. znów demontaż i teraz głowica jedzie do innego fachowca na sprawdzenie, wraca że niby wszystko jest ok. Kolejny montaż teraz ze zmianą nowych pierścieni na kolejne znów telefon ze sytuacja się powtarza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wtedy nie wytrzymałem odwiedziłem Pana mechanika i powiedziałem mało cenzuralnymi słowami co myślę o tej sytuacji. Minęło znów kilka dni i dzwoni mechanik poinformować że skończyły mu się pomysły i właśnie kupił głowice i jest w trakcie montażu. Kolejnego dnia odebrałem samochód i tak jak pisałem mam zrobione 400km i na ta chwilę jest wszytko ok. oby tak dalej.. Ta sytuacja jest opisana w dużym skrócie..
Kajucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-12-2015, 17:30   #108
enjoypoznan
ford::professional
 
Avatar enjoypoznan
 
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Cytat:
Napisał Kajucha Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mam zrobione 400km i na ta chwilę jest wszytko ok
Oby tak pozostało. Mam nadzieje że nie płaciłeś za każdy montaż głowicy z osobna.

Naprawdę byłem tyle razy świadkiem niekompetencji "fachowców" od motoryzacji ze szkoda gadać. I to w bardzo prostych czasami sprawach.

Jeżeli oddaje się głowicę do planowania i wymiany uszczelniaczy zaworowych to przed montażem powinna być bardzo dokładnie sprawdzona czy nie ma jakiś bardzo małych pęknięć. Nie wspominając o tym że wszystko powinno być składane z zachowanie bardzo dużej czystości.

A co do brania oleju. Jeżeli np. przy ostrej jedzie weźmie Ci 50-tke oliwy na 1000km to wszystko jest ok. Zwłaszcza jak silnik lata na 5w30.

Są tacy co twierdzą że nawet przy katowaniu silnika nie weźmie im ani grama. Ale w to nie wierze.
__________________
CBR 1000RR + MICRON

FORD - nigdy mnie nie zawiódł.

Ostatnio edytowane przez enjoypoznan ; 09-12-2015 o 18:24
enjoypoznan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-12-2015, 04:14   #109
Kajucha
ford::beginner
 
Avatar Kajucha
 
Imię: Apollo
Zarejestrowany: 18-12-2014
Skąd: Poznań
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 DURATEC
Rocznik: 2001
Postów: 34
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Cytat:
Napisał enjoypoznan Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam nadzieje że nie płaciłeś za każdy montaż głowicy z osobna.
Nie już później nie płaciłem jedynie moje nerwy wystawione były na próbę
Kajucha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-12-2015, 06:48   #110
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 1.8 benzyna DURATEC - SKAZANY NA BRANIE OLEJU?

Jak silnik pali już dużo oleju, to wymiana samych pierścieni po których przestaje, statystycznie udaje się tylko w 50 procentach.
Zależy to od dotychczasowego przebiegu, wyrobień tulei cylindrowych, wytatcia tłoka, oraz co bardzo ważne, wybitych rowków, kanalików w tłoku gdzie siedzą pierścienie.
Jeżeli po włożeniu pierścienia w kanalik tłoka odwrotną stroną, pierścieniem można ruszać na boki,czyli się kiwa, tolepiej nie zakładac, tylko dobrac grubsze pierścienie, dać do tokarza aby dopasowal, poszerzył kanaliki tak, aby pierscień nie miał luzu, a tylko tyle aby dał się po załozeniu obrócic.
Jeżeli tego sie nie zrobi, to pierścienie nawet nowe w luznych kanalikach w rytm suwów tłoka, działają jak tłok pompy ssaco-tłoczącej podają olej nad denko tłoka, i wiadomo co dalej.
Niebieski dymek, i po tysiacu sucha miarka oleju.
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
olej silnikowy , uszczelka pod głowicą , uszczelniacz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:12.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.