|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-08-2016, 22:21 | #21 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
Jesli wibruje też po odłączeniu napędu ( na luzie, sprzęgle itp) to raczej nie przeguby i półosie, a koła i ich okolice.
Przy jakiej prędkości zaczyna i konczy? hamowanie coś zmienia?
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
21-08-2016, 22:42 | #22 |
ford::average
Imię: ernest
Zarejestrowany: 03-06-2014
Model: mondeo mk4
Silnik: 1,8 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 53
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
Sprawdz jeszcze koncowki drazkow lub same drazki. Mialem kiedys taka akcje ze kola wywazone , lozyska bez lozow a kierownica drgala powyzej 100 km/h.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka |
25-08-2016, 18:42 | #23 | |||
ford::average
Zarejestrowany: 01-03-2013
Model: Mondeo MK3 Fiesta mk6 GSXR 600 K6
Silnik: 2.0 16V 145KM 1.4 80KM
Rocznik: 2002 2005
Postów: 191
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Wibracje zaczynają się od kierownicy. Wraz ze wzrostem prędkości przenoszą się też na karoserię. Mam chwilowo bardzo mało czasu żeby poświecić je autku ale niebawem mam zamiar wybrać się na szarpaki żeby ewentualnie wychwycić jakiś ukryty luz w zawieszeniu. Chciałem jeszcze tylko dopytać żeby nie zakładać niepotrzebnie nowego tematu. W mk3 2.0 benzyna są łącznie 3 poduszki mocujące silnik i skrzynię? Lewa i prawa silnika oraz dolna pozioma przy skrzyni? Bo oglądałem dokładnie z kanału auto i nic więcej nie zauważyłem. Ostatnio edytowane przez tracer88 ; 25-08-2016 o 18:54 |
|||
25-08-2016, 19:18 | #24 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
łożysko i podpore półosi tez sprawdziłeś?
szukaj raczej w kołach( koła, opony, hamulce łożyska) jeśli odłączanie napędu nic nie daje.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
25-08-2016, 20:35 | #25 | |
ford::average
Zarejestrowany: 01-03-2013
Model: Mondeo MK3 Fiesta mk6 GSXR 600 K6
Silnik: 2.0 16V 145KM 1.4 80KM
Rocznik: 2002 2005
Postów: 191
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
Cytat:
Auto było podnoszone. Na żadnym łożysku koła nie ma najmniejszego nawet luzu. Moje koła były założone w innym aucie. Stół. Sam już tego nie rozumiem. A nie stać mnie żeby w ciemno wymieniać połowę auta. Ale będę drążył temat dalej i nie odpuszczę. Temat z wibracjami pojawiał się stopniowo i niestety z tego co widzę pogłębia się. Praktycznie widać jak kierownica trzepie na chwile obecną. Rafał A.(antek) czy nieduży luz obrotowy przegubu wewnętrznego jest normalny? Brak luzu góra-dół. Wielokliny też niewyrobione. Wszędzie czytam że przy przegubach wewnętrznych największe wibracje są przy przyspieszaniu. U mnie bez zmian. Dlatego mam spore wątpliwości czy to one są w moim przypadku powodem wibracji. Ostatnio edytowane przez tracer88 ; 25-08-2016 o 20:44 |
|
25-08-2016, 20:52 | #26 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,187
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
Jak pisze - raczej nie. A blokujące sie hamulce? krzywe tarcze/piasty?
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
25-08-2016, 21:06 | #27 | |
ford::average
Zarejestrowany: 01-03-2013
Model: Mondeo MK3 Fiesta mk6 GSXR 600 K6
Silnik: 2.0 16V 145KM 1.4 80KM
Rocznik: 2002 2005
Postów: 191
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
Żaden zacisk nie trzyma. Nic się nie grzeje a wszystkie koła kręcą się lekko.
Cytat:
|
|
25-08-2016, 22:53 | #28 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 04-01-2011
Model: mondeo
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 218
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
No to jak wcześniej pisałem zostało już tylko sprzęgło. Bo chyba że samochód jest składany z kilku karoserii.Masz go od nowości?
|
26-08-2016, 08:36 | #29 |
ford::average
Imię: ernest
Zarejestrowany: 03-06-2014
Model: mondeo mk4
Silnik: 1,8 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 53
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
Sprawdz w jakim przedziale obrotow silnika masz wibracje i sprawdz na postoju czy w takim przedzisle obrotoe silnik nie wibruje za mocno. Moze sprzeglo generuje wibracje ?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka |
26-08-2016, 20:12 | #30 | ||
ford::average
Zarejestrowany: 01-03-2013
Model: Mondeo MK3 Fiesta mk6 GSXR 600 K6
Silnik: 2.0 16V 145KM 1.4 80KM
Rocznik: 2002 2005
Postów: 191
|
Odp: Wibracje karoserii i kierownicy powyżej 100km/h. Brak powyżej 170km/h.
Cytat:
Cytat:
To co udało mi się dzisiaj zaobserwować: auto wyraźnie mniej drży gdy na ekspresówce jest pod górkę. Chodzi chyba o pochylenie całego samochodu. Dodam ze nie chodzi tutaj o napęd-mocniejsze przyśpieszanie w celu utrzymania prędkości. Bo mogę zdjąć nogę z gazu na wzniesieniu a i tak drgania są mniejsze. Jak droga zacznie robić się płaska lub jest z górki to kierownica i karoseria wibrują najbardziej. Wielokrotnie próbowałem i wibracje nie mają żadnego związku z gwałtownym przyśpieszaniem, hamowaniem silnikiem czy jazdą na luzie. Łuk drogi prawo czy lewo też nic nie zmienia Jakieś sugestie? Ktoś miał tak samo w swoim aucie, niekoniecznie Mondeo mk3? |
||