|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-02-2017, 08:52 | #21 |
ford::average
Imię: Radek
Zarejestrowany: 27-07-2016
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16v 120 km
Rocznik: 2004
Postów: 60
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] wrzucam filmik rozruchu z rana . Temperatura silnika była poniżej 70 st . Plik csv można otworzyć za pomocą Excel. Dodam , że silnik nigdy nie utrzymuje temperatury 90 st . W czasie jazdy max 80 st , ale termostaty sprawdzone wymienione, rury od małego i dużego obiegu są ciepłe czyli otwierają się.
Na filmiku widać rozruch z rana . Po przejechaniu około 500 m zero dymu . |
02-02-2017, 10:52 | #22 |
ford::advanced
Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
Dziwnie słuchać tą Turbine. Jak by dolot był pękniety.Ale na wolnych nie powinien dymic , zbyt dużo paliwa dostaję tylko czemu. Oddał bym wtryski do innego warsztatu , sama diagnoza to 200zl.
|
02-02-2017, 11:17 | #23 |
ford::average
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-10-2013
Skąd: Legionowo
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 138
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
Widać po korektach, że coś z nimi nie tak. Jakby zaworki były na wykończeniu, a nie po regeneracji. Spróbuj zakodować na nowo w forscan'ie
|
02-02-2017, 11:25 | #24 |
ford::advanced
Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
Na oprogramowaniu Boscha jest tryb adaptacji wtryskow. I trzeba pojeździć trochę, ale efekt jest podobny z tym dymienie, tyle że ty chyba trochę już zrobiłeś km?
|
02-02-2017, 12:18 | #25 |
ford::average
Imię: Radek
Zarejestrowany: 27-07-2016
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16v 120 km
Rocznik: 2004
Postów: 60
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
2 raz regenerowane i zrobione 600 km efekt prawie, że identyczny jak przed 1 regeneracją.
Bump: Czy przyczyną tych objawów może być uszkodzony czujnik temperatury paliwa na pompie cr ? silnik dobrze chodzi do czasu przekroczenia 70 st temp silnika, owego czujnika nie odczytywałem, ale przypominam sobie że zawsze miał poniżej 30 st . |
02-02-2017, 15:46 | #26 |
ford::average
Imię: Radek
Zarejestrowany: 27-07-2016
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16v 120 km
Rocznik: 2004
Postów: 60
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
Zrobiłem pomiar temperatury paliwa na szynie paliwowej i cały czas waha się między 28 - 33 st . Czy taka jest prawidłowa temperatura
|
02-02-2017, 15:57 | #27 | |
ford::advanced
Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
Cytat:
|
|
03-02-2017, 08:47 | #28 |
ford::average
Imię: Radek
Zarejestrowany: 27-07-2016
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16v 120 km
Rocznik: 2004
Postów: 60
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
Problem chyba zażegnany . Czujnik temperatury na pompie cr był luźny odkręciłem go palcami . Dziś przez około 60 s zero dymu , później lekki . Ciekawe czy to nie robota mechanika . Czy układ paliwowy mógł się zapowietrzyć ?
|
03-02-2017, 17:01 | #29 |
ford::advanced
Imię: Seba
Zarejestrowany: 05-05-2012
Skąd: Grójec
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km -GHIA Peugeot 308 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 229
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
Tak , ale tez sam się odpowietrza dość szybko.
|
13-04-2017, 02:53 | #30 |
ford::average
Imię: Radek
Zarejestrowany: 27-07-2016
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 16v 120 km
Rocznik: 2004
Postów: 60
|
Odp: Szarpie po rozgrzaniu silnika na 4 i 5 biegu przy równej prędkości między 1,8 a
Witam ponownie . Czy ktoś miał taki przypadek ? Przejechałem około 13 tys km i problem nadal taki sam . Auto szarpie po rozgrzaniu silnika , błędów zero i przy gwałtownym przyspieszaniu dymi, ani razu nie było nawet trybu awaryjnego. Jakieś propozycje czy już silnik stracił swoje właściwości?
|