|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-01-2018, 10:50 | #21 |
ford::professional
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
za schowkiem
|
10-01-2018, 17:35 | #22 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2016
Skąd: Łódź-Bałuty
Model: ford c-max
Silnik: 1,6 diesel
Rocznik: 2005
Postów: 32
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
Dzisiaj znów cyrk się powtórzył. Wczoraj włożony nowy aku o większej pojemności niż stary a dzisiaj rano w drodze do pracy na desce świecą wszystkie kontrolki (nawet nie wiedziałem, że tyle mam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ), znów seria komunikatów o awarii wszystkich systemów i brak reakcji na pedał gazu. Po ponownym odpaleniu silnika wszystko gra, w drodze do domy żadnych problemów. I o co tu chodzi?
|
10-01-2018, 20:38 | #23 |
ford::professional
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
tak jak pisalem wczesniej albo problem z wtyczka albo uszkodzona wiazka, gdyby to byl problem z licznikiem to pedal gazu nadal by dzialal.
a moze masz problem z masa lub klema od masy |
11-01-2018, 16:51 | #24 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2016
Skąd: Łódź-Bałuty
Model: ford c-max
Silnik: 1,6 diesel
Rocznik: 2005
Postów: 32
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
Jeżeli byłby problem z masą, to pewnie też i byłby problem z odpalaniem a pali od kopa, ktoś mi podpowiedział, że to może być problem z zegarami.
|
12-01-2018, 10:18 | #25 |
ford::professional
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
po pierwsze problem z masa nie przeszkadza w odpalaniu,
problem z klema "-" na aku moze powodowac problemy z odpalaniem mozesz sprawdzic wtyczke z tylu licznika ale watpie by licznik powodowal blad polozenia przepustnicy czy ABS |
12-01-2018, 18:13 | #26 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2016
Skąd: Łódź-Bałuty
Model: ford c-max
Silnik: 1,6 diesel
Rocznik: 2005
Postów: 32
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
Nie myślałem o wtyczce a bardziej o zimnych lutach, ale dla pewności sprawdzę jutro również i masę.
|
13-01-2018, 20:38 | #27 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2016
Skąd: Łódź-Bałuty
Model: ford c-max
Silnik: 1,6 diesel
Rocznik: 2005
Postów: 32
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
Masa oczyszczona i znów seria komunikatów o awarii prawie wszystkich systemów. Po zgaszeniu silnika nie mogłem go odpalić do momentu gdy walnąłem z góry w deskę z zegarami. Zauważyłem, że takie historie dzieją się w czasie jazdy po nierównościach.
|
13-01-2018, 20:43 | #28 |
ford::expert
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 13-10-2010
Skąd: Gliwice-Berlin
Model: fokus Mk2 FL byl i milo wspominam ; focus Mk3
Silnik: 1.6tdci 109Ps ; 1.6 tdci 115Ps
Rocznik: 2008 ; 2014
Postów: 2,979
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
No to znalazles problem zimne luty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
13-01-2018, 21:20 | #29 |
ford::beginner
Imię: Darek
Zarejestrowany: 09-02-2016
Skąd: Łódź-Bałuty
Model: ford c-max
Silnik: 1,6 diesel
Rocznik: 2005
Postów: 32
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
Też tak uważam, dlatego na poniedziałek uwówiłem się już z mechanikiem
|
14-01-2018, 10:50 | #30 |
ford::professional
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
Odp: Seria komunikatów awaryjnych
od kiedy zimne luty sie poprawiaja od uderzenia w deske?
predzej uwierze w problem z wtyczka w liczniku, to tak jak z kierownica w mk4, wiekszosc osob twierdzi ze zimne luty a w wiekszosci wystrarczy tylko wyczyscic |