Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-05-2017, 12:09   #11
krzysztofSJZ
ford::specialist
 
Avatar krzysztofSJZ
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: Ford Kuga mk2 ;FOCZKA Focus mk4
Silnik: 1,5 Pb 2,0 EcoBlue
Rocznik: 2017;;;;2020
Postów: 752
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Cytat:
Napisał personiusz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A swoją drogą kolego kto Tobie robił rozrząd że wałek był źle ustawiony że Ci zawory pogięło
opisywałem już mój przypadek więc tak w skrócie
złomiarz bo nie handlarz kupił widac to auto z padniętą głowicą, wstawili byle jaką używaną w myśl zasady przyjdzie głupi i kupi , trafiło na mnie, bardziej interesowało mnie czy lakier ori czy też gdzieś przeszczepu nie ma, a rentgena w oczach nie mam, rachunek za łańcuch mi dał, rok było ok około 8-9 tyś zrobiłem aż się rozrząd przestawił z tego co pamiętam jakaś śruba miała być dokręcona na kleju dla pewności ale niestety nie była, ale gdzie złomiarz poleci do sklepu po klej,
Cytat:
Napisał Rift Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Uszczelka pod głowice to maks 130zł w internetach.
nie wiem jak inni mechanicy ale ten co mi robił stwierdził ze za uszczelki i inne części z niewiadomego zródła nie bierze odpowiedzialności, a z faktury wiem że mam ori na 1 montaż

Bump: oczywiście niewiadomego pochodzenia dla niego, zresztą za drogi to interes by się pózniej zamęczać wyrzutami typu a mogłem zaufać mechanikowi i była by gwarancja. Co innego jak ma się warunki do samodzielnej naprawy i można porażkę przyjąć na klatę

krzysztofSJZ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2017, 14:12   #12
Rift
ford::specialist
 
Avatar Rift
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2015
Skąd: Warszawa
Model: Fokus C-MAX
Silnik: 1.8 Duratec / LPG - KME
Rocznik: 2004
Postów: 540
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Ja montowałem Febi (trój blaszkową + spray miedziany do uszczelek pod głowice)
__________________
Powszechność stosowania nie jest wyrocznią słuszności.
Rift jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-05-2017, 09:45   #13
personiusz
ford::average
 
Imię: saymon
Zarejestrowany: 08-05-2015
Skąd: słupca
Model: s max
Silnik: benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 130
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Witajcie Panowie i nadszedł wreszcie upragniony dzień, telefon ze szlifierni po 4 dniach głowica do odbioru.
Zostało wykonane frezowanie gniazd zaworowych ,trzy zawory wymienione na nowe,nowe uszczelniacze,planowanie ,została umyta wypiaskowana,ustawienie odpowiednie ustawienie szczelin zaworowych ,pytając się miłego Pana jak to robili ,odpowiedział że były frezowane zawory na trzonku a nie szklanki,i faktycznie sprawdziłem .Cały koszt takiej operacji to 620 zł. Silnik w moich rekach jeszcze nigdy tak nie pracował jak nowy z fabryki jeśli jest ktoś zainteresowany namiarami na tą szlifiernie to proszę o kontakt.Sam demontaż oraz montaż osobie która ma jakieś pojęcie o mechanice bez problemu sobie poradzi i książka na zasadzie sam naprawiam i gotowe poniżej kilka fotek głowicy i krótki film z pracy silnika już po remoncie

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
personiusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2018, 10:10   #14
Rafal7979
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-09-2017
Model: focus
Silnik: 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 15
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Witam
Też czeka mnie regeneracja głowicy. Mechanicy twierdzą że trzeba wymieniać od razu pierścienie tłokowe bo będzie brał olej chociaż teraz nie ubywa. Powiedz jak to się zachowuje u Ciebie po remoncie.
Czy do zdjęcia głowicy trzeba mieć jakieś specjalne przyrządy np do rozpięcia przewodu paliwa od listwy. Na co uważać lub zwrócić uwagę przy składaniu?
Rafal7979 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2018, 17:14   #15
personiusz
ford::average
 
Imię: saymon
Zarejestrowany: 08-05-2015
Skąd: słupca
Model: s max
Silnik: benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 130
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Witaj Hmm generalnie to trzeba uważać na wszystko trochę znajomości mechaniki i chęci na pewno trzeba mieć odpowiednie klucze no i śruby oczywiście nowe oraz uszczelki, ja pierścieni nie robiłem i oleju do dziś nie bierze a remont był w kwietniu zeszłego roku w necie jest w PDF z cyklu sam naprawiam i na podstawie tego robiłem remont jak widać nic trudnego ,jeden dzień na rozbiórkę i drugi na złożenie plus czas regeneracji głowicy. Trochę chęci i można to samemu zrobić dobrze czytać PDF i gra
personiusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2018, 16:02   #16
antonanton
ford::amateur
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 23-02-2018
Skąd: Katowice
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 110KM PB+LPG
Rocznik: 2001
Postów: 4
Arrow Odp: Regeneracja głowicy

Koledzy orientujecie się może jak jest różnica w takich samych głowicach 1S7G6090AT mondeo mk3 1.8 16v tylko ,że jedna ma srebrną pokrywę a ta druga czarną ?
antonanton jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-04-2018, 06:19   #17
emils
ford::amateur
 
Imię: Emil
Zarejestrowany: 13-06-2017
Skąd: Nowa Sól
Model: Focus 2005 USA
Silnik: 2.0 Duratec HE + LPG
Rocznik: 2005
Postów: 7
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Cytat:
Napisał personiusz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witajcie Panowie i nadszedł wreszcie upragniony dzień, telefon ze szlifierni po 4 dniach głowica do odbioru.
Zostało wykonane frezowanie gniazd zaworowych ,trzy zawory wymienione na nowe,nowe uszczelniacze,planowanie ,została umyta wypiaskowana,ustawienie odpowiednie ustawienie szczelin zaworowych ,pytając się miłego Pana jak to robili ,odpowiedział że były frezowane zawory na trzonku a nie szklanki,i faktycznie sprawdziłem .Cały koszt takiej operacji to 620 zł.
Witaj, czy możesz podać dokładne namiary na warsztat we Wrześni wlkp w którym robiłeś głowicę?
emils jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-04-2018, 07:10   #18
personiusz
ford::average
 
Imię: saymon
Zarejestrowany: 08-05-2015
Skąd: słupca
Model: s max
Silnik: benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 130
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Hejka jasne że tak tu jest numer do gościa 601084710 zakład mieści się na ulicy objazdowej we Wrzesni.
personiusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-04-2018, 19:54   #19
emils
ford::amateur
 
Imię: Emil
Zarejestrowany: 13-06-2017
Skąd: Nowa Sól
Model: Focus 2005 USA
Silnik: 2.0 Duratec HE + LPG
Rocznik: 2005
Postów: 7
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Dzięki, myślałem że chodzi o [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] w Kostrzynie obok Wrześni ponieważ na ten we Wrześni nie ma namiarów w internecie

Jeśli mogę (wiem że temat poruszany już na tym forum ale nie do końca w odniesieniu do głowic świeżo po remoncie)

Czy sądzicie że w silniku 2.0 Duratec HE - Focus warto inwestować w regenerację głowicy + jej demontaż i ponowny montaż?

Wyceniono mi to tak - Głowica regeneracja, wymiana zaworów w zależności od potrzeb, planowanie, ustawienie luzów koszt od min 450 do 600zł w zależności ile zaworów i gniazd do zrobienia.

Do tego należy dotyczyć demontaż i montaż robocizna 1000 (drogo czy tanio?) + koszt uszczelki i szpilek 130 + 80, pewnie od razu dla spokoju nowa uszczelka pokrywy zaworów. Demontaż i montaż być może będzie tańszy u znajomego mechanika ale i tak kilkaset zł, płyny zostają bo świeżo wymienione.

Przebieg poniżej 150kkm potwierdzony, instalacja LPG zwykła sekwencja. Czy prawidłowym serwisowaniu to jeszcze pojeździ np z chociaż 50kkm na LPG przy prawidłowym serwisowaniu gazu i dbaniu o kontrolę/korektę luzów?

Czy regulacja luzów co 20.000 km na LPG jest rozsądna? (wysoki koszt)

Ostatnio edytowane przez emils ; 16-04-2018 o 21:22
emils jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-04-2018, 20:46   #20
personiusz
ford::average
 
Imię: saymon
Zarejestrowany: 08-05-2015
Skąd: słupca
Model: s max
Silnik: benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 130
Domyślnie Odp: Regeneracja głowicy

Zdecydowanie polecam tego gościa z Wrześni
personiusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:57.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.