|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-06-2018, 23:19 | #11 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-07-2014
Skąd: Koszalin
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 180 423Nm
Rocznik: 2008
Postów: 327
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
FoCom posiada taka opcje. Wiec sprawdze jutro i dam znac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ps. Sprawdzilem roznice cisnien na DPF. Obroty jalowe 4-5 kpa, przygazowka na 4 tyś 80kpa.... To chyba wszystko jasne ze DPF w środku jak beton...Wiec nie wiem czy wgl probowac z jego dopalaniem czy od razu nie wymienic. Ostatnio edytowane przez 4kk ; 13-06-2018 o 23:28 |
14-06-2018, 07:06 | #12 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 13-02-2016
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 94
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
Jaka jest max wartość jaką powinien pokazać czujnik różnicy ciśnień dla zdrowego dpf? Jazda 200km/h i wartość to 38kpa. Bo miałem błąd P246b i P0089 i od 900km nie wypalił mi się dpf a wcześniej średnia wynosiła 430km. Od skasowania błędu zrobiłem ponad 500km i auto zachowuje się dobrze. I nie wiem gdzie szukać przyczyn i czy zaslepienie egr ma wpływ na to bo wszystko zagrało się w jednym czasie.
|
14-06-2018, 09:53 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-07-2014
Skąd: Koszalin
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 180 423Nm
Rocznik: 2008
Postów: 327
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
Statyczne wypalanie nie pomogło. Końcowe wnioski?
|
14-06-2018, 16:42 | #14 |
ford::professional
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 22-04-2017
Skąd: Holandia
Model: focus C-max/ mondeo mk4
Silnik: 1.8 PB/ 2.0 TDCI
Rocznik: 2005/2008
Postów: 1,564
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
nie pomoglo w sensie po uruchomieniu procedury utrzymywaly sie obroty ponad 2,5tys rpm, wlaczyly sie wentylatory i tak ponad 15 minut, slychac bylo z wydechu bulgotanie?
|
14-06-2018, 18:44 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-07-2014
Skąd: Koszalin
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 180 423Nm
Rocznik: 2008
Postów: 327
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
No wlasnie nic takiego nie mialo miejsca. Przy starcie procedury podniosly sie obroty do 2.5 tyś i od razu spadly. Trwalo to 20 minut na jalowych i tyle.. nie za bardzo wiedzialem jak wyglada ta procedura. Co zrobilem nie tak?
|
14-06-2018, 18:49 | #16 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
Po wypalaniu serwisowym to trzeba olej w silniku zmienic normalnie.
Chyba bez czyszczenia chemicznego sie nie obedzie |
14-06-2018, 18:49 | #17 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
No ale musialo wypluc jakis blad prawda? ze procedura nieudana..
Wyglada ze filtr zawalony na amen.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
14-06-2018, 19:07 | #18 |
ford::average
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 13-02-2016
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 94
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
Dwa dni nabijałem kilometry aby wypalił się dpf, Forscan pokazał że ostatnie wypalanie było ponad 900km temu a średnią mam 435 więc zrobiłem dziś wypalanie statyczne i przeszło bez problemu, forscan pokazał komunikat że procedura zakończona sukcesem. Żadnych błędów nie ma w Forscanie ale niestety mam 3 błędy w zegarach C15100, E10100,805000 i nie da się ich skasować. Próbowałem w Forscanie i nic to nie dało, odłączyłem aku i też nic jakieś pomysły? Nawet nie mogę odszukać co te błędy oznaczają :|
|
14-06-2018, 20:28 | #19 | |
ford::average
Imię: Adam
Zarejestrowany: 04-09-2016
Skąd: Łódź
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 103
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
Cytat:
Pytam, bo właśnie dzisiaj robiłem statyczne wypalanie. |
|
14-06-2018, 20:31 | #20 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
Odp: Weryfikacja kodów błedów
Zdecydowanie! zaleca sie wymiane oleju po wypalaniu statycznym..
Przyczna jest prosta - wypalanie robi sie w momencie gdy zwykly cykl zawodzi, a to skutkuje tym ze olej i tak juz jest rozrzedzony przez poprzednie czeste proby uruchamiane automatycznie.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |