![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 06-08-2018
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Witam. Dziś w trasie pojawił się następujący problem. Wskaźnik temperatury na czerwonym polu, brak ogrzewania i w momencie gdy wskazówka temperatury znalazła się na czerwonym polu był spadek mocy. Po chwilowym postoju wskazówka temperatury opadła, jednak po chwili znów znalazła się na czerwonym polu i samochód stracił móc. Plyn chlodniczy w zbiorniczku oczysiscie mocno zagotowany, a po zgaszeniu samochodu w gornych wezykach przy zbiorniczku (takie czarne z rozgaleznikiem) plyn cofal sie z takim cisnieniem ze az szarpalo wezykami. Wentylator oczywiscie sie nie krecil. Jak myślicie zacząć od termostatu i pompy wody ? Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio edytowane przez Krzysio92 ; 15-10-2018 o 18:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 20-03-2013
Skąd: P-ń
Model: MDO MK4
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 580
|
![]()
Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Obstawiam pompę wody
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 25-01-2006
Skąd: Dębica
Model: Mk4 Titanium X; Mk5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI 163KM; 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2011; 2017
Postów: 141
|
![]() Cytat:
__________________
było - Mondeo z 2001 2.0TDDI;Mondeo z 2006 2.0TDCI, kombi GHIA ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 06-08-2018
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Termostat i pompe juz zamowilem takze jutro bede zmienial. A ten brak mocy przy wskazniku temperatury na Max skąd się wziął tak z ciekawości ? Bo ani check ani nic się nie zaswiecilo także wątpię ze jakiś tryb serwisowy się włączył. Pytam już czysto z ciekawosci
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Mały termostat wymień przy okazji
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 06-08-2018
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
A gdzie on w ogóle jest i za co odpowiada ? Jeden termostat jest obok reflektora od strony pasażera a ten drugi ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
![]()
Znajduje się w pompie wody, odpowiada za chłodzenie oleju
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::average
![]() Imię: Hydros
Zarejestrowany: 18-11-2015
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCi 115KM automat Jatco
Rocznik: 2005
Postów: 58
|
![]() Cytat:
A po co go wymieniac "przy okazji" ?? Jesli bylo wczesniej dobrze czyli silnik byl prawidlowo dogrzany, to moim zdaniem zbedny wydatek. Jak wymieniasz tylna piaste to przy okazji wymieniasz amortyzator?
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 06-08-2018
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDCI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
I tak robię komplet łącznie z małym termostatem bo akurat taki zestaw kupiłem. Dziś będę to wymieniał. Dam znać co i jak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
![]()
Mała moc dlatego, że spuchły tłoki i ledwo posuwały się w tulejach.
Zacznij od sprawdzenia dlaczego wentylator sie nie włączył, bo to jest przyczyną, a nie pompa i termostaty. Jak się wentylatory nie kręcą, to zawsze taki skutek. |
![]() |
![]() |