![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 26-01-2020
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 8
|
![]()
Witam cały czas wyskakuje mi błąd p132b czyli geometria turbo no i oczywiście tryb awaryjny i brak mocy. problem w tym że sterownik sprawdzony i wszystko ok sztanga geometria chodzi swobodnie i nie wiem co robić czy dawać turbo do regeneracji? Macie jakiś pomysł?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-01-2010
Skąd: Biała Podlaska
Model: MONDEO MK5 KOMBI TITANIUM, FOCUS MK4 KOMBI, MONDEO MK3 KOMBI GHIA X RS
Silnik: 2.0 TDCi 180 Km 1.5 ECOBLUE 2.2TDCi
Rocznik: 2017 2018 2005
Postów: 733
|
![]()
Na próbę inny sterownik, jeżeli będzie to samo to odepnij sztangę i zobacz jak się porusza na odpalonym silniku. Na wolnych obrotach powinna się przesuwać lekko, przy wyższych obrotach będzie coraz ciężej ale nie może mieć zacięć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Piotrek ja myślę że nawet nie trzeba odpalać silnika. Już na zgaszonym będzie czuć czy jest jakiś opór. Ale przeważnie sterownik pada od zaciętej geometrii.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 26-01-2020
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 8
|
![]()
No tak ale sterownik był sprawdzany na maszynie i jest ok i sztanga też chodzi bez jakiś większych oporów
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
To musisz podmienić sterownik na próbę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 26-01-2020
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 8
|
![]()
Byłem u mechanika i w sobotę będzie go sprawdzał ale mam pytanie czy ten modul trzeba kalibrować?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Nie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,345
|
![]()
A tam nie ma czasem jakiejś delikatnej regulacji na tym module?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-01-2010
Skąd: Biała Podlaska
Model: MONDEO MK5 KOMBI TITANIUM, FOCUS MK4 KOMBI, MONDEO MK3 KOMBI GHIA X RS
Silnik: 2.0 TDCi 180 Km 1.5 ECOBLUE 2.2TDCi
Rocznik: 2017 2018 2005
Postów: 733
|
![]()
Nie ma, 3 otwory na śrubkę M6.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 26-01-2020
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 8
|
![]()
Czy takie objawy może dawać uszkodzony czujnik doładowania?
|
![]() |
![]() |