|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-06-2021, 20:36 | #11 |
ford::advanced
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 16-05-2009
Model: Ford C-Max I lift
Silnik: 1.6 TDCI 80kw
Rocznik: 200?
Postów: 203
|
Odp: 2.0TDCi(136KM), uszkodzony czujnik piezo w FAT?
Udało mi się kupić okazyjnie zbiornik za 60zl. Jedyna wada. Ułamany króciec przy wtyczce. Ale to nie powinno stanowić problemu. Wymienię ze swojego. Mam tylko nadzieję, że dobry kupiłem. A czy trafiła się okazja okaże się po podłączeniu wtyczki "na krótko".
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
01-06-2023, 01:40 | #12 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 07-03-2011
Skąd: Stargard
Model: mondeo
Silnik: 2,0 d
Rocznik: 2004
Postów: 3
|
Odp: 2.0TDCi(136KM), uszkodzony czujnik piezo w FAT?
P1922
Po rozebraniu wszystkie kabelki były oderwane i wyglądały jakby nie były przylutowane (foto) Piezo nie przewodzi prądu więc wartości jakie widzicie to rezystancja płynu (foto) Jak macie płyn w zbiorniczku a pokazuje więcej jak 10megaom to minimum jeden kabelek jest odlutowany. Jak piezo jest suchy lub pływa w oleju to nanofarady stoją w miejscu (foto) Jak piezo zaciskasz palcami to nanofarady rosną prawie do 2nano Ocynujcie kabelki i lutujcie szybko, krótko - ja użyłem kolby 40 wat - 70 wydawała się za mocna- przegrzejesz to kabelek odpadnie. Usuńcie pastę lutowniczą np. pędzelkiem bo pozostałości zawyżają wskazanie nanofaradów. Ostatnio edytowane przez motor19 ; 01-06-2023 o 02:09 Powód: zapomniałem wkleić foto |