|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-02-2024, 16:37 | #1 |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
|
2.0 tdci 136KM po ruszeniu na zimno szarpie oraz nierówno pracował czy to turbo i dpf
Panowie mam problem jak w temacie z turbo i dpf
Generalnie auto na po ruszeniu na zimno szarpało oraz nierówno pracował po odpaleniu z jasnym kopceniem. Po ok 30sekundach wszystko się normowało. Kiedyś wyszedł błąd ustawienia egr wiec zaślepiony, pomogło z szarpaniem ale po odpaleniu objawy pozostały. Przed zaślepieniem dmuchało z lekkim dudnieniem w filtr powietrza , pomagało wypięcie przepływki lub map sensora ale wyskakiwał wtedy check. Teraz wymieniłem egr , nowe świece żarowe, wymieniony czujnik map sensor, auto pali bezproblemowo, ale jakby dudni w filtr powietrza , spalanie jak najbardziej ok. Zrobiona adaptacja EGR, wypalanie statyczne dpf a nadal pokazuje ok 14kpa i na dodatek problem z turbo. jak wypne wtyczke od pozycji geometrii w gruszce wtedy co chwilke ja otwiera i zamyka co poteguje dudnienie w filt powietrza. Może ktoś z opisu lub zdjęc podpowie czego się łapać. Zero błędów na kompie. |