Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!

Zobacz wyniki ankiety: W jakim przedziale obrotów najczęściej jeździsz?
1000 - 2000 RPM 1 2.27%
1500 - 2500 RPM 11 25.00%
2000 - 3000 RPM 23 52.27%
2500 - 3500 RPM 8 18.18%
3000 - 4000 RPM 1 2.27%
powyżej 4000 RPM 0 0%
Głosujących: 44. Nie możesz głosować w tej sondzie


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-12-2004, 19:54   #1
benny
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Zach.pom.
Postów: 38
Domyślnie RPM - ankieta

:-)

__________________
Niebezpieczna predkosc...
benny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-12-2004, 11:17   #2
dzikus
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Łódź
Postów: 120
Domyślnie

Wartoby tu było dodać również podział na silniki diesla i benzyny ...
Nie wspominając o tym, że grupy nie wiem czemu się "zazębiają" jeżeli chodzi o RPM ...
__________________
Mondeo Mk III 2,2 TDCI XI 2004r
dzikus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-12-2004, 11:20   #3
crater
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 29-08-2004
Skąd: Legnica
Model: Ford Focus Mk2, Kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 252
Domyślnie

Tak sobie oglądam i zastanawiam się, czemu ta ankietka ma służyć ?
__________________
Mondeo 1.8 16V Ghia hatchback + LPG
crater jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-12-2004, 11:21   #4
Skolmi
ford::expert
 
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,510
Domyślnie

A czy to ważne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Tylko floty!
Skolmi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-12-2004, 22:27   #5
benny
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Zach.pom.
Postów: 38
Domyślnie

ano wazne, wazne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
chcialem miec obraz stylu jazdy forumowiczow.. a czemu sie zazebiaja - nie do konca tak mialo byc heh, ale jeden jezdzi w przedziale 2500-3500 a drugi 2000-3000 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
w koncu przy zmianie biegu na wyzszy obroty spadaja o ok. 500RPM wiec mysle ze jakis sens tego jest

ja np. jezdze najczesciej od 1800-2400, ale nie wiem czy to troche nie malo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Niebezpieczna predkosc...
benny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-12-2004, 08:38   #6
Pzy
ford::professional
 
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: W-wa
Postów: 1,487
Domyślnie

Cytat:
Napisał benny
ano wazne, wazne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
chcialem miec obraz stylu jazdy forumowiczow.. a czemu sie zazebiaja - nie do konca tak mialo byc heh, ale jeden jezdzi w przedziale 2500-3500 a drugi 2000-3000 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
w koncu przy zmianie biegu na wyzszy obroty spadaja o ok. 500RPM wiec mysle ze jakis sens tego jest

ja np. jezdze najczesciej od 1800-2400, ale nie wiem czy to troche nie malo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Benny - musisz podzielić tą ankietę choćby ze względu na silniki diesla i benzynowe.
A precyzując jeszcze dokładniej diesle można byłoby podzielić na turbodoładowane i wolnossące, natomiast silniki benzynowe np. na 2- i 4(5)-zaworowe (na cylinder) jak również ze względu na obecność turbodoładowania.

Bez takiego podziału ankieta bowiem nie za bardzo ma sens, bo piszesz przykładowo, że "jezdze najczesciej od 1800-2400". To czy wartość ta jest poprawna, zależy od wielu czynników, a już na pewno od rodzaju silnika - i o ile można powiedzieć, że w przypadku większości diesli jest poprawna, o tyle np. w autach benzynowych - a zwłaszcza w silnikach wielozaworowych - może okazać się już za niska...

pozdrawiam
Piotrek
__________________
Mondeo MkIII 2.0 TDDi sedan Ghia
...
moja przygoda z Fordem już się skończyła...
jednak miło wspominam wspólne chwile z moim Mondkiem
i 120.000 km, które wspólnie przemierzyliśmy...
Pzy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-12-2004, 10:12   #7
rogue
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 31-08-2004
Skąd: Okolice Wawy
Postów: 743
Domyślnie

Bez takiego podziału ankieta bowiem nie za bardzo ma sens...

===============================

ot co, dla badan statystycznych jest to bardzo istotne, zeby dokonac podzialu tej zbiorowosci. zgodnie z rekomendacja Pzy, zreszta.

pzdr
__________________
MondeoII 1.8 Kombii; XII.1999; LPG OMVL by REG
rogue jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-12-2004, 08:25   #8
benny
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Zach.pom.
Postów: 38
Domyślnie

no teraz z tą edycją juz za ponzno Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a dlaczego taka wartosc dla benzyny moze byc za niska? mam 1.6 16V i rzadko kiedy wkrecam go na obroty powyzej 3000 - czy to zle? ot zwykla ekonomia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Niebezpieczna predkosc...
benny jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-12-2004, 19:50   #9
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał benny
no teraz z tą edycją juz za ponzno Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a dlaczego taka wartosc dla benzyny moze byc za niska? mam 1.6 16V i rzadko kiedy wkrecam go na obroty powyzej 3000 - czy to zle? ot zwykla ekonomia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niskie obroty wcale nie oznaczają mniejszego zużycia paliwa. Najlepiej jakby były w przedziale
pomiędzy max momentem a max mocą z podkresleniem na bliżej max momentu.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-12-2004, 20:59   #10
misiek
ford::professional
 
Avatar misiek
 
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
Domyślnie

benny, przeciazanie silnika na niskich obrotach nadmiernie go wysila(nie dotyczy to 1 i 2ibiegu, jego przelozenie pozwala na jazde z niskimi obrotami, ponizej 2tys.). W skrajnych przypadkach moze dochodzic do uszkodzen.
Dla przykladu dodaj gazu np na 3 biegu kiedy masz obroy ponizej 2 tys. Napewno uslyszysz jak zaczna klekotac zawory. To nie najlepszy styl jazdy a przynajmniej wg mnie, zadna ekonomia. Przeciez nie jezdzisz dieslem dla ktorego( jak napisal Pzy) taka predkosc obrotowa silnika bylaby ok. To wynika z konstrukcji silników.

p.s.

benny, ,uzupelniej proze swoj profil
misiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:41.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.