|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
Zobacz wyniki ankiety: W jakim przedziale obrotów najczęściej jeździsz? | |||
1000 - 2000 RPM | 1 | 2.27% | |
1500 - 2500 RPM | 11 | 25.00% | |
2000 - 3000 RPM | 23 | 52.27% | |
2500 - 3500 RPM | 8 | 18.18% | |
3000 - 4000 RPM | 1 | 2.27% | |
powyżej 4000 RPM | 0 | 0% | |
Głosujących: 44. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-12-2004, 19:54 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Zach.pom.
Postów: 38
|
RPM - ankieta
:-)
__________________
Niebezpieczna predkosc... |
10-12-2004, 11:17 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Łódź
Postów: 120
|
Wartoby tu było dodać również podział na silniki diesla i benzyny ...
Nie wspominając o tym, że grupy nie wiem czemu się "zazębiają" jeżeli chodzi o RPM ...
__________________
Mondeo Mk III 2,2 TDCI XI 2004r |
10-12-2004, 11:20 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-08-2004
Skąd: Legnica
Model: Ford Focus Mk2, Kombi
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 252
|
Tak sobie oglądam i zastanawiam się, czemu ta ankietka ma służyć ?
__________________
Mondeo 1.8 16V Ghia hatchback + LPG |
10-12-2004, 22:27 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Zach.pom.
Postów: 38
|
ano wazne, wazne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
chcialem miec obraz stylu jazdy forumowiczow.. a czemu sie zazebiaja - nie do konca tak mialo byc heh, ale jeden jezdzi w przedziale 2500-3500 a drugi 2000-3000 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w koncu przy zmianie biegu na wyzszy obroty spadaja o ok. 500RPM wiec mysle ze jakis sens tego jest ja np. jezdze najczesciej od 1800-2400, ale nie wiem czy to troche nie malo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Niebezpieczna predkosc... |
11-12-2004, 08:38 | #6 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: W-wa
Postów: 1,487
|
Cytat:
A precyzując jeszcze dokładniej diesle można byłoby podzielić na turbodoładowane i wolnossące, natomiast silniki benzynowe np. na 2- i 4(5)-zaworowe (na cylinder) jak również ze względu na obecność turbodoładowania. Bez takiego podziału ankieta bowiem nie za bardzo ma sens, bo piszesz przykładowo, że "jezdze najczesciej od 1800-2400". To czy wartość ta jest poprawna, zależy od wielu czynników, a już na pewno od rodzaju silnika - i o ile można powiedzieć, że w przypadku większości diesli jest poprawna, o tyle np. w autach benzynowych - a zwłaszcza w silnikach wielozaworowych - może okazać się już za niska... pozdrawiam Piotrek
__________________
Mondeo MkIII 2.0 TDDi sedan Ghia ... moja przygoda z Fordem już się skończyła... jednak miło wspominam wspólne chwile z moim Mondkiem i 120.000 km, które wspólnie przemierzyliśmy... |
|
11-12-2004, 10:12 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 31-08-2004
Skąd: Okolice Wawy
Postów: 743
|
Bez takiego podziału ankieta bowiem nie za bardzo ma sens...
=============================== ot co, dla badan statystycznych jest to bardzo istotne, zeby dokonac podzialu tej zbiorowosci. zgodnie z rekomendacja Pzy, zreszta. pzdr
__________________
MondeoII 1.8 Kombii; XII.1999; LPG OMVL by REG |
12-12-2004, 08:25 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 01-12-2004
Skąd: Zach.pom.
Postów: 38
|
no teraz z tą edycją juz za ponzno Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a dlaczego taka wartosc dla benzyny moze byc za niska? mam 1.6 16V i rzadko kiedy wkrecam go na obroty powyzej 3000 - czy to zle? ot zwykla ekonomia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Niebezpieczna predkosc... |
12-12-2004, 19:50 | #9 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
pomiędzy max momentem a max mocą z podkresleniem na bliżej max momentu. |
|
12-12-2004, 20:59 | #10 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
benny, przeciazanie silnika na niskich obrotach nadmiernie go wysila(nie dotyczy to 1 i 2ibiegu, jego przelozenie pozwala na jazde z niskimi obrotami, ponizej 2tys.). W skrajnych przypadkach moze dochodzic do uszkodzen.
Dla przykladu dodaj gazu np na 3 biegu kiedy masz obroy ponizej 2 tys. Napewno uslyszysz jak zaczna klekotac zawory. To nie najlepszy styl jazdy a przynajmniej wg mnie, zadna ekonomia. Przeciez nie jezdzisz dieslem dla ktorego( jak napisal Pzy) taka predkosc obrotowa silnika bylaby ok. To wynika z konstrukcji silników. p.s. benny, ,uzupelniej proze swoj profil |