Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-09-2006, 14:43   #1
PABLO1
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
Domyślnie ZBLOSowane V6 MK1

No i stało się, zBLOSowałem V6!
Parownik Omvl, przewody 8mm, bezpośrednie połączenie parownik-blos, stożek K&N.
Zalety:
-prosta i szybka instalacja(troszkę problemów z przejściami przepustnica&blos&maf&stożek)
-brak odczuwalnego spadku mocy
Wady:
-duże SPALANIE 15L trasa(120-180km/h), miasto17L
-wolno schodzi z obrotów, bardzo denerwujące przy szybkiej zmianie biegów

Moje pytanie dlaczego tak DUŻO pali!
Przejechałem już 2tyś kilometrów, regulowaliśmy go z gazownikiem juz kilka razy.
Może to wina stożka?
Dodam tylko, że na stożku i benzynie palił 9-10 trasa, 11-12 miasto

__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl
http://www.tuning.jcauto.pl
Części i akcesoria TUNINGOWE
PABLO1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2006, 11:13   #2
emge74
ford::average
 
Zarejestrowany: 29-08-2006
Skąd: Elbląg
Model: Mondeo [Mk2]
Silnik: 2,5L V6 / STAG300 LPG
Rocznik: 1997
Postów: 167
Domyślnie

Pablo>

powiedz coś więcej o swojej instalacji
ja właśnie szukam czegoś do swojego V6 mk2
twoja instalacja to sekwencja ??

ile kosztowała cię instalacja?? jeżeli to nie tajemnica
emge74 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-09-2006, 11:53   #3
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Jeśli zblosowany to nie sekwencja tylko najzwyklejsza instalka nawet nie II generacji. BLOS - poczytaj temat "Gaz do zapalniczek".
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2006, 10:02   #4
PABLO1
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
Domyślnie

Dokładnie, z tym że ja mam najzwyklejszą instalke I-gen bez żadnych bzdurnych komputerów :fcp3
__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl
http://www.tuning.jcauto.pl
Części i akcesoria TUNINGOWE
PABLO1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2006, 10:29   #5
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

Cytat:
Napisał PABLO1
-duże SPALANIE 15L trasa(120-180km/h), miasto17L
mówisz, że to dużo ?
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2006, 15:30   #6
barylkaq
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Lublin
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: 1998
Postów: 398
Domyślnie

spalanie jest prawie normalne hehe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. chociaz ze 1,5-2 litry powinien mniej łykać, no chyba ze automat i klima non stop włączona
__________________
FORD MONDEO I 2.5 V6 + LPG - WERSJA EXECUTIVE 96R. -HATCHBACK-

BYŁO PIĘKNE ...
barylkaq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-09-2006, 20:26   #7
PABLO1
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
Domyślnie

Skrzynia manual, tez wydaje mi się że powinien o 2l mniej spalać. Może przykręcić go troszkę na parowniku?
__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl
http://www.tuning.jcauto.pl
Części i akcesoria TUNINGOWE
PABLO1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:08.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.