|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-07-2006, 18:38 | #41 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-01-2006
Model: Mondeo
Silnik: TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 84
|
tez tak podejzewam, ale zamierzam dołożyć drugi tak żeby sie pozniej otwierał. Powinno byc lepiej.
|
03-11-2006, 17:15 | #42 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
No i jak tam Fatso spisuje się bryka?
|
05-11-2006, 11:25 | #43 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-01-2006
Model: Mondeo
Silnik: TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 84
|
Jedzi jak ta lala, tylko chleje na potege...
na trasie 12,5 przy stałej predkosci w miescie 18 do 20...szlag mnie trafia, bo co bym nie robil i jakbym nie probowal jezdzic po emerycku, caly czas tak samo. |
05-11-2006, 14:14 | #44 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
To Tobie się w ogóle opłaca jeździć na LPG? Bo są tu tacy co twierdzą, że ten silnik pali
Cytat:
|
|
05-11-2006, 22:28 | #45 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-01-2006
Model: Mondeo
Silnik: TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 84
|
ja juz sie wyspia i przestana banialuki opowiadac to gaz sobie założą...
ten silnik po prstu tyle pije. Sprawdzone na wielu maszynach, wszystkie w dobrym stanie, serwisowane w ASO. |
19-11-2006, 22:10 | #46 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-05-2006
Postów: 258
|
jest teoria o poszeżaniu gwizdka od blosa za pomocą pilnika co powoduje wiekszą dostawe gazu dla wysokich obrotów...
oraz rurka łącząca butlę z reduktorem ( jej przekrój ) pasuje aby był 8mm co do 6000 obr na gazie to ja bym się bał moim autem - mieszanka ubożeje i przycieramy głowice... i pamiętaj że na lpg nie ma odcięcia jak masz wydajne wszystko ponad silnik to będzie się kręcił aż się rozleci swoją drogą popatrzcie jakie nam kaczory stworzyły tanie państwo , taką rakiete jak ten mondek trzeba do gazu... |
28-11-2006, 07:18 | #47 | |
ford::professional
Imię: Adam
Zarejestrowany: 31-03-2006
Skąd: M22/BSI
Model: Ford Mondeo Titanium X Pac
Silnik: Petrol 240HP
Rocznik: 2014
Postów: 1,499
|
Cytat:
Master_Piottrek, rozumiem ze w kraju panuje ogolna nienawisc do wszystkiego co powie TVN czy POLSAT i rozumiem tez ze 18 lat to za malo by pamietac po ile bylo paliwo i jakie byly zarobki przed nastaniem rzadow kaczynskich... moim zdaniem terazgazuje sie mniej aut niz za "czerwonych" ale to moje zdanie ty i twoje haselka powtarzane po rodzicach i rodzinie moze byc inne tylko poczytaj cos wiecej niz gazete wyborcza... |
|
28-11-2006, 11:38 | #48 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
frompoland
wypowiedz Master_Piottrka byla z pewnoscia zwiazana z szykujaca sie powyzszka akcyzy na co tylko sie da ,a nie z cena terazniejsza ,na ktora rzad ma marginalny wplyw podawanie spalania jakiegokolwiek samochodu z silnikiem 2.5l na poziomie 10l/100km w trybie miejskim to banialuki i jezeli uwazasz ,ze stojac w korkach spalisz mniej to dowodzi tylko tego ,ze nie potrafisz liczyc ,wiec i nie potrafisz policzyc jaki i kiedy zwroci sie koszt zalozenia instalacji lpg P.S. 10l to dolna granica spalania turbodiesli 2.5l w miescie
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
17-12-2006, 23:21 | #49 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-09-2006
Skąd: Rzeszów
Model: escort
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1996 1997 1999
Postów: 15
|
witam
jako ze jestem nowy tutaj nie zakladam nowego watku tylko podepne sie tutaj Mondek MK II silnik 2.5 duratec manual, mam juz zalozony gaz 2 generacja silniczek krokowy z mixerem palnikowym zwezka na 28mm(zabic tego kogos kto to wymyslil ;/) ale mam zamiar teraz zalozyc tam blosa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mam kilka kwesti o ktore chcialbym zapytac: 1. w ktorym miejscu zamontowany macie reduktor(u mnie pod akumulatorem na dole głeboko) 2. z czego i jakie rury kupic zeby zmontowac połaczenia : - przepustnica 65mm>70mm blos 70mm > 83mm przepływomierz 3. mam juz dokupiony adapter od przepływomierza do stozka z tym ze w adapterze jest 75mm przelot(srednica stozka najwieksza 77) a przepływka ma 83mm nie zakluci to poprawnej pracy?? stozek jacky jeszcze mam do wyboru krotszy a grubszy czy cienszy a dłuzszy??? i jeszcze od czego jest ten czujniczek wkrecony w bok airboxu ?? 4. moze laickie pytanie od czego sa te 3 rurki wprowadzone do gumowej rury od przepływomierza do przepustnicy ?? 2 cienkie i jedna gruba, ta gruba z tego co zauwazylem zasysa tylko wlasnie co powinna zasysac bo mam ja zamontowana za mixerem tak ze ciagnie mieszanke ??? z gory dzieki za pomoc w fordach siedze 3 lata ale to 1 tak "zaawansowany" samochod wczesniej mialem gazniki wiec nie bylo problemu ;] |
18-12-2006, 15:16 | #50 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
|
1. mam zamontowany tak jak Ty
2. tu jest problem, trzeba kombinować. Ja pojechałem na szrot i dobierałem, przerabiałem itp 3. ciężko powiedziec, ja tez teraz mam stożek ponieważ po zamontowaniu blosa zrobiło sie malo miejsca na airbox. Problem jest w tym, że w ciepłe dni przez stożek zasysane jest gorace powietrze z komory silnika i wtedy jest lipa. Aktualnie planuje powrócić do airboxa. 4. 2 cienkie to odmy, gruby to ''bajpas'' do silnika krokowego(musi byc wpięty miedzy przepustnica a blosem!!!
__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl http://www.tuning.jcauto.pl Części i akcesoria TUNINGOWE |