|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-02-2007, 08:48 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: Poznań
Postów: 18
|
Wysokie nepięcie
Witam.
Wmoim Scorpio pojawiły się problemy z pracą silnika---mechanicy widzieli ratunek w wymianie osprzętu wysokiego napięcia. Wymieniłem świece,kable rozruchowe oraz aparat zapłonowy.Po około dwuch mieśiącach wymieniłem cewkę wysokiego napięcia.(wymiana części rozłożona w czasie ze względów finansowych). Po krótkim czasie pojawił się problem, a mianowicie: na wyjściu z ceki pojawia się iskrzenie między fajką przewodu rozruchowego a przewodami doprowadzającymi napięcie do cewki. Przez to silnik pracuje nierówno tak jakby nie wszystkie cylindry pracowały. Wymiana przewodu na nowy rozwiązuje sprawę na krótko i problem wraca. W związku z powyższym proszę o pomoc. Może można ten problem rozwiązać odpowiednią izolacją przewodów (producent cewki nie przewidział takowej). Moje auto to Scoorpio 87r. z silnikiem 2.0 DOHC Z góry dziękuje za wszelkie porady i pomoc. |
20-02-2007, 12:06 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
a cewkę to od czego masz ?
|
20-02-2007, 12:12 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: Poznań
Postów: 18
|
witam.
Cewkę kupiłem w sklepie. Ponoć jest do mojego Forda. [ Dodano: 2007-02-20, 13:16 ] Struna, witam. Cewkę kupiłem w sklepie. Ponoć jest do mojego Forda. |
20-02-2007, 12:20 | #4 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
jesteś pewny, że masz silnik DOHC a nie OHC ?
|
20-02-2007, 12:26 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: Poznań
Postów: 18
|
Struna,
Tak jestem pewny, że mam silnik DOHC |
20-02-2007, 12:28 | #6 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
wstaw sobie cewkę od poldasa z elektronicznym zapłonem na próbę - generalnie nawet możesz spokojnie na polonezowskiej jeździć.
|
20-02-2007, 12:34 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: Poznań
Postów: 18
|
Dzięki spróbuję, ale czy twoim zdaniem to rozwiąże sprawę iskrzenia.
|
20-02-2007, 12:49 | #8 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
no może poprostu ta cewka co kupiłeś jest jakaś felerna.
|
20-02-2007, 12:51 | #9 | |
ford::professional
Imię: Adam
Zarejestrowany: 31-03-2006
Skąd: M22/BSI
Model: Ford Mondeo Titanium X Pac
Silnik: Petrol 240HP
Rocznik: 2014
Postów: 1,499
|
Cytat:
|
|
20-02-2007, 13:20 | #10 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
zapomniałem zapytać - a te kable to jakie ? oszczędnościowe Janmory ? jeśli tak to sobie daruj sprawę z cewką i kup dobre kable = MOTORCRAFT.
|