Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Explorer
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-07-2007, 07:42   #21
Mikado
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-02-2007
Model: explorer
Silnik: 4,0
Rocznik: 1993
Postów: 146
Domyślnie

a ja mam zwykłą instalację 2 BRC bez blosa i innych cudów... działa super, spalanie przy stałej jeździe na autostradzie ok.120km/h 12,5-13litrów / miasto 18/20 i nie chce być inaczej
nie miałem (odpukać w niemalowane) żadnych strzałów ani innych sensacji
fakt ja mam explo I , a to była bardziej udana wersja :fcp2 :fcp2 :fcp2

Mikado jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2007, 07:35   #22
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał chevidan
na sekwencji też czuć szarpnięcie
u mnie nic nie czuć. Przejscie całkowicie nie zauważalne.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2007, 08:36   #23
chevidan
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
Domyślnie

sławko eskorty z-tec ogólnie tolegują gaz i nawet na jakiejś zabytkowej instalacji chodzą idealnie i spalają od 7 do 9 litrów z zależności od wersji nadwozia.w eskortach jest tylko problem(związany z gazem)niedbałości o świece z racji ich wysokiej ceny,i wtedy gazik niedomaga.co do odczuć związanych z przełączaniem benzyna-gaz to jest różnica w budowie silnika między ex a eskortem(ca zapewne wiesz)a chodzi dokładnie o odległość od wtrysków gazu do cylindra.duża w/w odległść w ex powoduje chwilowy brak zasilania gazem zaraz po perzełączeniu(minimalne szarpnięcie)co nie jest usterką.
__________________
]
chevidan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2007, 12:06   #24
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

chevidan, o ile wiem, to wtrysk nastepuje duzo wczesniej, wiec powinno zassać go, ale......

A jesli chodzi o sekwencje Stag300, to ma ona mozliwosc przechodzenia na LPG pojedyńczymi wtryskiwaczami tzn, ze kolejno cylindry przechodzą na zasilanie LPG w pewnych(programowalnych) odstepach czasu. wtedy nie powinno byc problemów.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-07-2007, 18:48   #25
chevidan
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
Domyślnie

nie,no pewnie im lepsza instalacja tym mniej niedociągnięć no i więcej bajerów.żeby jeszcze wymyślili wtrysk gazu bez odpalania na benzynie,jakąś grzałkę w parowniku(reduktorze)cy cuś :fcp23
__________________
]
chevidan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2007, 07:14   #26
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał chevidan
żeby jeszcze wymyślili wtrysk gazu bez odpalania na benzynie
Z tym nie ma problemu, odpalasz "awaryjnie " Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. od razu na LPG.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2007, 07:26   #27
chevidan
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
Domyślnie

awaryjnie można,chociaż nie wiem czy we wszystkich instalacjach.na ciepłym silniku nie będzie problemu,ale na zimnym nie bardzo będzie miał chęć chodzić na nierozprężonym gazie.może w końcu ruszą temat gazu ziemnego.tam chyba nie będzie problemu z odpalaniem.
__________________
]
chevidan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2007, 08:02   #28
mastan
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 03-03-2006
Skąd: pomorskie
Model: Explorer
Silnik: V6-4011
Rocznik: 1998
Postów: 27
Domyślnie

Są już instalacje gazowe V generacji :
Cytat :
Piąta generacja instalacji gazowych wprowadza zupełnie nową jakość. System LPI firmy Vialle to zupełnie nowy układ zasilania samochodów gazem. Gaz dostarczany jest do zaworów ssących silnika w stanie ciekłym, a nie jak we wcześniejszych systemach-lotnym do układu dolotowego. Od niedawna technologia ciekłego wtrysku gazu dostępna jest również w Polsce.
Vialle, holenderski producent instalacji do zasilania pojazdów gazem, jest znaną w całym świecie firmą wiodącą prym w instalacjach LPG. Po latach badań i testów, Vialle stworzyło system wtrysku gazu o parametrach porównywalnych z najlepszymi rozwiązaniami wtrysku benzyny. System LPI może zostać zaadaptowany do wszystkich nowoczesnych silników z wtryskiem paliwa, oraz jest jedynym systemem który można zastosować do silników z turbo doładowaniem i przystosowanych do pracy na mieszance ubogiej. Jednocześnie nie powoduje on obniżenia osiągów samochodu.
W tej nowej technologii gaz płynny nie jest już odparowywany, lecz wtryskiwany w fazie ciekłej do kolektora dolotowego silnika. Efekt chłodzący rozprężanego gazu daje w efekcie wyższy stopień napełnienia cylindrów, a co za tym idzie wzrost mocy silnika. Nie jest to jedyny element odróżniający LPI od systemów niższych generacji. Zastosowano tu nowatorską strategię sterowania wtryskiem gazu. Wtryskiwacze gazowe LPI są zarządzane przez system sterowania wtryskiem benzyny samochodu. Metoda ta jest bardzo naturalna dla silnika oraz wykorzystuje wszystkie elementy technologii przewidziane przez producenta pojazdu. Wszystkie parametry pracy silnika są zachowane a samochód jest bardziejprzyjazny dla środowiska.

Tylko cena takiej instalacji :
dla silników 4-cylindrowych 4800 zł
dla silników 6-cylindrowych 5800 zł
dla silników 8-cylindrowych 6800 zł
dla silników 12-cylindrowych 8900 zł
__________________
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx
Młodzi by chcieli miec wszystko szybko ,łatwo ,przyjemnie i na fulla .
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx
mastan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2007, 08:04   #29
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał mastan
Są już instalacje gazowe V generacji :
ale cena pewnie z nóg powala Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-07-2007, 08:25   #30
chevidan
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
Domyślnie

widzialem już takie cudo,kumpel z holadii przyprowadził autko i coś było niehalo z gazem.przyjechał otworzył maskę a tam same dziwy.ogulnie wyglądało jak by wcale nie miał lpg.nie było parownika,żadnych węży,rurek,kabli.myślałem że sobie jaja robi.po krótkim poszukiwaniu znalazłem jednak wtryski.i kilka kabelków idących do tajemniczej skrzyki,po otwarciu której ukazały się dwa zawory i jakieś coś elektroniczne.gazik niedomagał mu na wolnych.ja oczywiście rozłożyłem ręce,objeździł całe miasto i nikt nie miał programu do takiej instalacji.powiedzieli mu że zdjagnozować tą instalacje można zdaje się we wrocławiu.na dzień dzisiejszy to lipa taka instalacja.
__________________
]
chevidan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:48.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.