Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-11-2007, 07:07   #1
fasi
ford::average
 
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 06-05-2007
Skąd: Olsztyn
Model: Mondeo Mk4 TitS
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 64
Domyślnie TDCi - zanik mocy

W tym tygodniu czekała mnie wycieczka na trasie Olsztyn-Lublin. Zalałem focusika ON Ultimate do pełna i ruszyłem w trasę. Po przejechaniu około 100km dało się odczuć totalny zanik mocy. Auto jakoś napędzało się w zakresie 1000-2000 obrotów, ale wyżej już totalnie zamulało i miałem problemy z wyprzedzaniem. Zachowanie auta było podobne jak w aucie benzynowym kiedy nie działa jeden gar np. wskutek poluzowania kabla wysokiego napięcia na świecy. Jako, że usterka ta wystapiła w połowie trasy do wawy pomyślałem sobie, że dojade jakos do stolicy i zajadę do forda. Juz stojąc w korkach w wawie zauważyłem, że znacząco wzrosła głośność pracy silnika (na postoju), a on sam wprowadzał auto w dość duże drgania. Dojechałem do forda, zgasiłem silniczek i poszedłem do recepcji. Wróciłem do auta bo niestety tego dnia bym sie nie dopchał na serwis, odpalam focusa a on chodzi jak w zegarku, silnik pracował ciszej nie wpadając w drgania. Do samego lublina wspomniana usterka nie miała już miejsca. Wracając z powrotem spotkala mnie ta sama historia po przejechaniu około 70km od tankowania. Auto stracilo moc, więc zjechałem na pierwszy lepszy parking. Wyłaczyłem je, a po 5 minutach odpaliłem ponownie. I znowu problem znikł.

Spotkał się ktoś z Was z podobnymi historiami, lub też dysponuje wiedzą co może być przyczyna tego typu zachowań?

fasi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-11-2007, 19:41   #2
DarekU
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-10-2007
Model: FF II sport
Silnik: TDCI 1,8
Rocznik: 2005r.
Postów: 31
Domyślnie

U mnie na wyświetlaczu pojawiał się napis awaria układu silnika i czasami silnik tracił moc tak jak u ciebie po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wracało do normy. informacja o awari silnika zapalała się ok co 150 km a słabł co 3 raz. Diagnoza serwisu zawór EGR do wymiany
DarekU jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2007, 07:44   #3
fasi
ford::average
 
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 06-05-2007
Skąd: Olsztyn
Model: Mondeo Mk4 TitS
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 64
Domyślnie

Tyle, że u mnie nie pojawiły się żadne błędy. Wszedłem w tryb serwisowy i jedyny błąd jaki wywala to D262 dotyczący regulatora napięcia. Pamiętam jak jakiś miesiąc temu zapaliła się na moment kontrolka ładowania aku. Wyłaczyłem wtedy silnik i po ponownym odpaleniu już tego problemu nie było.

Spróbuję wypalić to co mam w baku, zaleję V-Powera i dodatek STP. Zobaczę czy coś się zmieni czy nie.
fasi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-11-2007, 07:49   #4
DarekU
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-10-2007
Model: FF II sport
Silnik: TDCI 1,8
Rocznik: 2005r.
Postów: 31
Domyślnie

ASO za podłączenie do kompa i znalezienie przyczyny pobiera 230zł
DarekU jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:34.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.