|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-12-2007, 16:31 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-07-2007
Postów: 27
|
klopot z silnikiem
witam czy mial juz jtos taki problem z fokusem 18 tddci . A mianowicie silnik co prawda ma juz przejechane 250 tys i zaczyna cos szwankowac przy obrotach ok 2000 zaczyna nim szarpac tak jak by brakowalo paliwa . Odpala normalnie i na wolnych obrotach tez jest ok ale w momencie proby przyspieszenia dlawi sie (nie kopci),czy mial ktos takie zdarzenie?
|
02-12-2007, 16:35 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-11-2007
Skąd: Szczecin
Postów: 54
|
mam tosamo
[ Dodano: 02-12-2007, 17:41 ] wyczyściłem zawór recylkulacji spalin na jakiś czas pomogło teraz znowu pojawia sie od czasu do czasu pojechałem do warsztatu ale akurat niechciał sie zadławić |
02-12-2007, 18:29 | #3 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
a czy jest to kombi bo jeżeli tak to masz na pewno elektryczną pompke paliwa która podaje ciśnienie do pompy naprawiałem już mondka i był ten sam objaw ale równie dobrze może już umierać turbinka
|
02-12-2007, 18:49 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-11-2007
Skąd: Szczecin
Postów: 54
|
tak kombi ale czemu od czasu do czasu w mundku (1.8 td 97r) miałem spokój a w escorcie (1.8 td 90km 96r) podobne obiawy i robili (podobno) zawór recylkulacji spalin ale było spoko
|
02-12-2007, 19:24 | #5 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
nie wiem czemu nie potrawie tego wytłumaczyć też zgłupiałem jak robiłem tego mondka jak był zimny było oki ale jak sie rozgrzał to kaplica ale tez może być i filtr paliwa lekko zasyfiony
|
02-12-2007, 19:57 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Płock
Postów: 135
|
Mam to samo tylko ,ze silnik szarpie jak ma temperature 80 stopni
Potem przekroczy owa temperature i jest ok W lato jak jest cieplo to jest nie zauwazalne ,momet silnik przekracza te 80 stopniGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak jest zimny jest ok jak cieply tez tylko szarpie przy tej temperaturze Nie jezdze po kowalach aby znalezli przyczyne gdyz ten mankamet jest nieodczuwalny , a jak znam zycie to nie znajda przyczyny a jeszcze cos popsuja Komputer nic nie wykazuje |
03-12-2007, 07:23 | #7 | |
ford::average
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 12-07-2007
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCI 143 KM
Rocznik: 2013
Postów: 158
|
Re: klopot z silnikiem
Cytat:
__________________
Ford Focus II, GoldX, 1.8TDCI, 2007r - RIP[*] 28.12.12 => Mondeo GoldX 2.0TDCI 2013 Ford Fiesta mk5, Family, 1.3 ENDURA, 2000r. |
|
03-12-2007, 08:11 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-07-2007
Postów: 27
|
QniczeQ masz racje przejezyczenie z mojej strony chodzi o silnik 1,8tdci
|
19-01-2008, 18:54 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Płock
Postów: 135
|
Re: klopot z silnikiem
Panowie moze ktos zna przyczyne szarpania silnika przy okreslonych obrotach i okreslonej temperaturze
Trzy posty wyzej opisalem moj problem..............ciekawe czy to nie poczatek duzych wydatkowGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |