|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-12-2007, 18:14 | #11 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Niestety nie ma dobrego rozwiązania. Może być tak, że będziesz lał zwykły ON i będzie git, a są znane przypadki, że ludzie tylko na ultimatach, czy innych vpowerach i też padły wtryskiwacze. Jedno jest pewne - wtryskiwacze w TDCI wieczne nie są i kiedyś na pewno padną. Walka się toczy o to, żeby to jak najrzadziej się działo.
|
30-12-2007, 18:16 | #12 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 30-12-2007
Postów: 3
|
Wymianiałem przy 160 tyś 3 wtryskiwacza. Wcześniej samochód był serwisowany w ASO po wyjechania z serwisu nie przejechalłem nawet 800km i padł mi wstryskiwacz. Uruchomił się tryb awaryny i serwis stwierdził że jest do wymiany wtryskiwacz. Wcześniej miałem tylko problemy z komputerem co najmniej 4 razy w ciągu użytkowania 5 lat uruchomił się tryb awaryjny. Tylko jeden raz była wymiana a tak to resetowało się komputer. Chociaż uważam że i tak trzeba było by zrestartować komputer lecz serwis upierał się przy wymianie. Jak tylko zostało wymienione komputer następnego dnia szalał. odłączyłem akumulator na 15min. i było po sprawie później nie miałem z nim problemów( jeżeli chodzi o wtryski)
|
30-12-2007, 18:18 | #13 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 30-11-2007
Postów: 8
|
sorry że tak marudzę ale to dla mnie naprawde ważne- a może wyjście jest takie żeby po prosty tankować na jednej stacji i tyle , być może jakoś zmniejszy to ryzyko usterki
__________________
tomrybnik |
30-12-2007, 18:23 | #14 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Jeśli stacja jest uczciwa i pewna, to jest to rozwiązanie. Nie zawsze jednak tak się da. TDCI nie kupuje się by jeździć raz w roku wokół bloku, tylko, żeby robić duże trasy... A jak odjedziesz kilkaset kilometrów to musisz zatankować gdzie indziej, nie ma siły.
|
30-12-2007, 18:29 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-11-2006
Skąd: Warszawa
Model: MK3
Silnik: 2,0TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 452
|
IIechu słusznie napisał. Z grubsza można powiedzieć: nie ważne gdzie się tankuje, ważne co - tego jednak nigdy nie jesteśmy pewni. Wystarczy, że raz jakiś dureń na "dobrej" stacji zapoda opałowy albo roślinny, bo będzie mu brakowało parę złotych do rodzinnego budżetu.
|
30-12-2007, 20:25 | #16 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-12-2007
Skąd: Kraśnik
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
Ja mam 166000 i nic sie nie dzieje . A w Polsce jezdze dopiero od 150 000. Ale tez mam obawy.... :fcp5
|
30-12-2007, 20:38 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-03-2006
Skąd: Dolnośląskie
Postów: 81
|
Mój ma 169000 i też cisza, dwa lata minęły na początku grudnia a jeżdżę od 114500 czyli sporo.
|
30-12-2007, 20:45 | #18 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 17-07-2007
Skąd: Wawa/Piaseczno
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 373
|
162 kkm i jak narazie samochod mial wymieniony jeden wtrysk przy przebiegu 86 kkm, mam nadzieje ze pojezdza jeszcze z 40 kkm a potem to niech kolejny wlasciciel sie martwi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
30-12-2007, 21:04 | #19 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-06-2007
Skąd: Gdańsk
Model: MONDEO MKIII
Silnik: 2,0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 121
|
To ja mam 215 kkm i nic :fcp2
|
30-12-2007, 23:45 | #20 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 08-04-2007
Model: Mondeo
Silnik: 2000
Rocznik: 2004
Postów: 587
|
Cytat:
|
|