|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-01-2008, 11:48 | #11 |
ford::professional
Zarejestrowany: 08-04-2006
Skąd: Wilda
Model: Mondeo/Titanium
Silnik: 1,5 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 1,020
|
Według ostatnich inspekcji jakość paliwa lanego w kraju poprawiła się w ostatnim czasie. Mimo tego najlepiej korzystać tylko z markowych stacji (najlepiej świeżo wybudowanych z nowymi zbiornikami choć Tobie może być trudno się w tym zoornientować). BP, Shell, Orlen, Statoil - najlepiej wybieraj duże. Stacje paliw są w kraju prowadzone zazwyczaj we franszyzie i jest pewne ryzyko, że nawet w markowych ale małych stacjach coś mogą kombinować z dolewkami.
|
05-01-2008, 11:55 | #12 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 22-11-2004
Skąd: Łódź
Model: Laguna
Silnik: 1,9 Dci
Rocznik: 2003
Postów: 452
|
Cytat:
Zostaw na parkingu w Niemczech, a poszukaj trabanta Albo najlepiej zostań w Londynie Co się będziesz pchał między murzyny....
__________________
Pozdrawiam |
|
05-01-2008, 12:00 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-12-2007
Skąd: London
Postów: 34
|
Tez o tym myslalem, ale wezme sobie dmuchany rower i przejade z granicy do najblizszego PKS-u
dzieki za dobra rade
__________________
FORD FOREVER |
05-01-2008, 16:27 | #14 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Swiętochłowice
Postów: 9
|
lejcie Shell V-Pover . 60 :fcp2 km na jednym baku więcej . Mam sprawdzone bo od roku leje
__________________
Jak widzisz opla to przyspiesz bo jak pojedziesz za nim to uśniesz |
05-01-2008, 16:40 | #15 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-12-2007
Skąd: London
Postów: 34
|
wielkie dzieki za info.Qrde czy w Pl zawsze musi byc inaczej ???Jak juz pisalem tutaj jest tylko jeden rodzaj diesla i juz....Dzieki po raz drugi.
Tym samym zamykam temat
__________________
FORD FOREVER |
05-01-2008, 16:46 | #16 |
ford::average
Zarejestrowany: 17-09-2006
Postów: 88
|
Robisz dramat jakbys jedzil niewiadomo czym i mieszkal niewiadomo gdzie. Myslisz ze tam gdzie mieszkasz i paliwo na ktorym jezdzisz jest na 100% pewne bo ja chyba nie. Po Polsce jezdza duzo lepsze fury i jakos nie zastanawiaja sie co leja do swoich diesli bo i tak paliowo na naszych stacjach jest dobre.
|
05-01-2008, 17:20 | #17 | |
ford::average
Zarejestrowany: 27-12-2007
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 1.8TDCI 125 KM
Rocznik: 2007
Postów: 180
|
Cytat:
__________________
Mondeo MKIV 1.8 TDCi 125 KM 6 biegów hatchback GOLD X Panther Black |
|
05-01-2008, 17:27 | #18 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-12-2007
Skąd: London
Postów: 34
|
Ja nie robie problemu.Masz mylne pojecie , ale juz wyjasniam.Uczestnicze w dyskusjach na forach angielskich i nikt nie slyszal o zabiciu silnika TDCI i problemow z wtryskiwaczami.Na tym forum dopiero to sie pojawilo.Jako ze jade do Polski po psa musialem kupic auto kombi i byl to wybor logiczny.Na codzien jezdze autem benzynowym , terenowyym.Nie mysle ze jezdze niewiadomo czym.Kiedys byla afera , bo TESCO sprzedalo wadliwe paliwo.Jaki byl tego final?Jezeli przedstawiles paragon, lub potwierdzenie ze w danym okresie(kiedy to paliwo sprzedawano) tankowales u nich, albo refundowali remont, albo refundowali samochod.Pomysl ile by bylo zachodu w Polsce aby ktos sie przyznal da takiej pomylki.
Bardzo lubie forda i w Polsce jezdzilem MKI.Bardzo sobie go cenie i zapewne to auto ktore kupilem w zasadzie w jednym celu, zostawie do dalszego uzytkowania. Nie unosze sie tutaj niezdrowa ambicja.Pomysl moze zanim walniesz nastepnego kleksa
__________________
FORD FOREVER |
05-01-2008, 17:53 | #19 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
ac3, jak zatankujesz 1 czy 2 baki i je wyjeździsz to się nic wtryskom nie stanie. Zauważ, że jakiekolwiek problemy dzieją się najmniej po 20kkm, a tyle chyba na polskim paliwie nie zamierzasz zrobić?
Ja na przykład zalewam na samoobsługowych stacjach Neste. Paliwo jest tańsze o 30gr (czyli podnad 5%) niż jakiś super hiper ultra power diesel z przerzutką, a nawet jak mi się wtryski posypią po 40kkm to na nie w ten sposób zaoszczędziłem, a jest szansa, że się jednak nie posypią, albo że na tych cudownych paliwach byłoby dokładnie tak samo tylko 5kkm później. Raz na 5 tankowań czasem mi się zdarza na BP zatankować. |
05-01-2008, 18:05 | #20 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-12-2007
Skąd: London
Postów: 34
|
llechu- ja poprost po przeczytaniu postow, wnioskuje ze jedno tankowanie i grob dla wtryskiwaczy.Wszyscy strasznie jecza na temat koladwumasowego, wtryskow i innych pomniejszych spraw.Nie chcialbym stanac gdzies i czekac na ratunek, tym bardziej ze psa musze dowiesc na granice w ciagu 12 godzin od szczepienia.Naprawde na angielskich forach, ludzie bardziej dyskutuja na temat chipowania i tuningu.Nie spotklalem sie z takimi problemami jak tuitaj.Kiedys mialem WV Golfa I i do niego lalem cale swinstwo, ktore tylko przypominalo olej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i jezedzil.
Troche mnie zastanawia sarkazm poprzedniej wypowiedzi.Ale....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD FOREVER |