|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-01-2008, 15:28 | #41 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Cytat:
Ni bede specjalnie urzadzal wyscigow po trasie. 2 miesjca pila lotnisko debrzno awaryjny pas. |
|
06-01-2008, 16:05 | #42 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 24-05-2007
Skąd: B-B
Model: Focus
Silnik: 1.8tdci 74kW
Rocznik: 2004 kombi
Postów: 382
|
już koniec dysput na temat wyższości on/pb
__________________
kolejny ford w łapkach Everything we do is driven by you. |
06-01-2008, 18:27 | #44 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Uwielbiam z dieslowcami dyskusje, o przyspieszanie chodzi to tak jak juz o spalaiu powiedzieli o cenach ropy , o niezawodnosci co by tu wykombinowac hmmm ooo mam damy jakas gorke ze niby dobrzy jestesmy w tym.
A najbardziej lubie takich 12 latkow jak nider. Pisalem juz wczesniej ze przyspieszenie od 50-100 km/h na 4 biegu jest dla jaj jedynie.. Przeciez wiadomo ze benzyna nie ma startu w takim czyms. Na 4 biegu przy 50km/h to ja nawet nie wiem czy ja bede mial 2000rpm Przynajmniej z 3 przyspieszac a najszybciej z 2. Zreszta jak jestem zdziwiony benzyna ma wtedy zero mocy i momentu a diesel ma full moment i duzo blizej do maksimum mocy a tylko 5.7s przewagi. Zrobcie taki tescik z kamera w swoich dieselkach 3 bieg i przyspieszamy od 80 do 150 km/h Korsage jak na kazdym kroku dostaje baty to podaj cala tabele przyspieszenia do vmaxa. Na odpowiednich biegach do silnika. Modelu o ktorym rozmiawiamy czyli focusa |
06-01-2008, 18:39 | #45 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 692
|
Cytat:
Po co w ogóle włączacie w tą dyskusję biegi. Niech każdy jedzie na jakim mu pasuje. Liczy się czas przyspieszenia z np. 80 do 150km/h. Możemy zacząć wpisywać czasy przyspieszeń np 60-100km/h czy 80-120km/h. Oczywiście nikt nie ma sprzętu do pomiarów więc będą duże błędy. Ale zakładam, że dla porównywalnych mocą silników te czasy będą takie same dla benzyny i diesla. Czyli możemy porównać foki 1,6 z tdci 100PS i 1,8 z tdci 115 PS. Jak ktoś już kiedyś to sprawdzał to zapraszam do podzielenia się wynikami. |
|
06-01-2008, 19:16 | #46 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-11-2007
Skąd: Piaseczno
Postów: 36
|
Cytat:
|
|
06-01-2008, 20:01 | #47 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Cytat:
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
||
07-01-2008, 12:51 | #48 | |
ford::average
Imię: Artur
Zarejestrowany: 24-04-2007
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MKV x2
Silnik: 2,0 ON / 1,5 Pb
Rocznik: 2018 / 2015
Postów: 151
|
Cytat:
- spalanie mnie nie interesuje (liczyłem z czystej ciekawości - podobnie robiłem jak miałem Escorta TD) - cena ropy aby nie była wyższa niż benzyny (wtedy nawet taki fan jak ja przesiądzie się na benzynę) - nie kupuję auta do ścigania więc nie musi mieć osiagów rodem z rajdów WRC ale ma być dynamiczne abym nie stresował sie wyprzedzając kogos kto jedzie wolniej - co do niezawodności to poprzedni diesel nie zawiódł więc nie mam obaw o obecnego. I nie interesują mnie czy benzyniak w przedziale 80-120 jest lepszy od diesla czy tez diesel jest lepszy od benzyniaka. Czyja górka jest trudniejsza do pokonania i na jakich lotniskach kto szybciej dojechał do mety. Jestem fanem diesla (jeździłem Sierrą służbową w dieslu, później prywatnie Escortem 1,8TD) i choćbyś tutaj wyliczał dokładnie koszty awarii czyli koła dwumasowego, wtrysków i innych dupereli, które mogą ale nie muszą się zepsuć to nie zmieni mojego zdania, że kolejny samochód to będzie też diesel. Jesteś zwolennikiem benzyny i to jest Twój wybór. Dalsza dyskusja co jest lepsze wydaje mi się jałowa ponieważ nie ma aut niezawodnych a wybór silnika to rzecz gustu a jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje. A i jeszcze jedno....kupiłem diesla zakładając przebieg w przedziale 15 000-20 000km rocznie...choć nawet gdybym tyle nie robił to i tak kupiłbym to co kupiłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam - Artur. W stajni: rumak zwany Mondeo MKV 1,5l Pb (do sprzedania ) oraz Mondeo STLine MKV 2,0l ON. |
|
07-01-2008, 13:30 | #49 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-10-2007
Skąd: 30km od 3City
Postów: 47
|
Ja mam Diesla, bo akurat chcę zacząć dużo jeździć i zależało mi na małym spalaniu. I właściwie uważam że to jest chyba jedyna zaleta silnika Diesla. Jeśli nie patrzałbym na ekonomię, kupiłbym jakieś auto z benzyną* bo ma lepszą kulturę pracy, i stanowczo lepsze osiągi.
*silnik beznynowy z turbodoładowaniem oczywiście, bo tylko takie, należy porównywać do turbodiesla, silniki wolnossące porównujce w odpowiedniej kategorii. |
07-01-2008, 15:33 | #50 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Cytat:
Bo pod wzgledem osiagow to nie ma co gadac bo diesel vs beznyna diesel vs turbo benzyna to jest Ogromna przewaga benzyny. |
|