Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-01-2008, 15:28   #41
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Cytat:
Napisał nider12
panowie dajmy spokój bo nawet na takie argumenty jakie podał kolega korsage to domorosły Guru tomiscorpio zaraz coś wymyśli, a jak mu braknie argumentów to wyjedzie z fiatem Panda albo 126p. Tak jak napisał ktoś wcześniej wybór silnika zależy głównie od tego ile kupujący zamierza przejechaćrocznie kilometrów. Wszystko ma swoje wady i zalety tak samo jak benzyna-diesel i nikt nikogo nie przekona że te się psują a te nie ( bo to nieprawda)
Jester chętnie bym zobaczył jak .........odpada pod górą Siewierską i wachluje biegami po skrzyni :fcp1
Czesc
Wlasnie takich człekow jak Ty na tym forum nie rozumiem.

Ni bede specjalnie urzadzal wyscigow po trasie. 2 miesjca pila lotnisko debrzno awaryjny pas.

tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2008, 16:05   #42
thermalfake
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 24-05-2007
Skąd: B-B
Model: Focus
Silnik: 1.8tdci 74kW
Rocznik: 2004 kombi
Postów: 382
Domyślnie

już koniec dysput na temat wyższości on/pb
__________________
kolejny ford w łapkach
Everything we do is driven by you.
thermalfake jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2008, 16:08   #43
tomiwit
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 692
Domyślnie

NIE, NIE!!! JA CHCĘ WIĘCEJ!!! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tomiwit jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2008, 18:27   #44
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Uwielbiam z dieslowcami dyskusje, o przyspieszanie chodzi to tak jak juz o spalaiu powiedzieli o cenach ropy , o niezawodnosci co by tu wykombinowac hmmm ooo mam damy jakas gorke ze niby dobrzy jestesmy w tym.

A najbardziej lubie takich 12 latkow jak nider. Pisalem juz wczesniej ze przyspieszenie od 50-100 km/h na 4 biegu jest dla jaj jedynie.. Przeciez wiadomo ze benzyna nie ma startu w takim czyms. Na 4 biegu przy 50km/h to ja nawet nie wiem czy ja bede mial 2000rpm
Przynajmniej z 3 przyspieszac a najszybciej z 2.

Zreszta jak jestem zdziwiony benzyna ma wtedy zero mocy i momentu a diesel ma full moment i duzo blizej do maksimum mocy a tylko 5.7s przewagi.

Zrobcie taki tescik z kamera w swoich dieselkach 3 bieg i przyspieszamy od 80 do 150 km/h


Korsage jak na kazdym kroku dostaje baty to podaj cala tabele przyspieszenia do vmaxa.
Na odpowiednich biegach do silnika.
Modelu o ktorym rozmiawiamy czyli focusa
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2008, 18:39   #45
tomiwit
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 692
Domyślnie

Cytat:
Napisał tomiscorpio
Zrobcie taki tescik z kamera w swoich dieselkach 3 bieg i przyspieszamy od 80 do 150 km/h
Niewykonalne. Żaden diesel nie dojdzie na 3 biegu do 150.
Po co w ogóle włączacie w tą dyskusję biegi. Niech każdy jedzie na jakim mu pasuje.
Liczy się czas przyspieszenia z np. 80 do 150km/h.
Możemy zacząć wpisywać czasy przyspieszeń np 60-100km/h czy 80-120km/h.
Oczywiście nikt nie ma sprzętu do pomiarów więc będą duże błędy.
Ale zakładam, że dla porównywalnych mocą silników te czasy będą takie same dla benzyny i diesla.
Czyli możemy porównać foki 1,6 z tdci 100PS i 1,8 z tdci 115 PS.
Jak ktoś już kiedyś to sprawdzał to zapraszam do podzielenia się wynikami.
tomiwit jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2008, 19:16   #46
korsage
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-11-2007
Skąd: Piaseczno
Postów: 36
Domyślnie

Cytat:
Napisał nider12
wybór silnika zależy głównie od tego ile kupujący zamierza przejechać rocznie kilometrów. Wszystko ma swoje wady i zalety tak samo jak benzyna-diesel i nikt nikogo nie przekona że te się psują a te nie ( bo to nieprawda)
houk - nic dodać, nic ująćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
korsage jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2008, 20:01   #47
Jester
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
Domyślnie

Cytat:
Napisał korsage
Cytat:
Napisał nider12
wybór silnika zależy głównie od tego ile kupujący zamierza przejechać rocznie kilometrów. Wszystko ma swoje wady i zalety tak samo jak benzyna-diesel i nikt nikogo nie przekona że te się psują a te nie ( bo to nieprawda)
houk - nic dodać, nic ująćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Oczywiście to prawda, ale tomiscorpio wyjechał z tematem jakie to te nowoczesne diesle są fatalne i jakie mają słabe osiągi i to było powodem flamewara.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html
Jester jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-01-2008, 12:51   #48
Arti
ford::average
 
Avatar Arti
 
Imię: Artur
Zarejestrowany: 24-04-2007
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MKV x2
Silnik: 2,0 ON / 1,5 Pb
Rocznik: 2018 / 2015
Postów: 151
Domyślnie

Cytat:
Napisał tomiscorpio
Uwielbiam z dieslowcami dyskusje, o przyspieszanie chodzi to tak jak juz o spalaiu powiedzieli o cenach ropy , o niezawodnosci co by tu wykombinowac hmmm ooo mam damy jakas gorke ze niby dobrzy jestesmy w tym.
Odpowiem Tobie w ten sposób dlaczego jeżdżę dieslem:
- spalanie mnie nie interesuje (liczyłem z czystej ciekawości - podobnie robiłem jak miałem Escorta TD)
- cena ropy aby nie była wyższa niż benzyny (wtedy nawet taki fan jak ja przesiądzie się na benzynę)
- nie kupuję auta do ścigania więc nie musi mieć osiagów rodem z rajdów WRC ale ma być dynamiczne abym nie stresował sie wyprzedzając kogos kto jedzie wolniej
- co do niezawodności to poprzedni diesel nie zawiódł więc nie mam obaw o obecnego.

I nie interesują mnie czy benzyniak w przedziale 80-120 jest lepszy od diesla czy tez diesel jest lepszy od benzyniaka.
Czyja górka jest trudniejsza do pokonania i na jakich lotniskach kto szybciej dojechał do mety.

Jestem fanem diesla (jeździłem Sierrą służbową w dieslu, później prywatnie Escortem 1,8TD) i choćbyś tutaj wyliczał dokładnie koszty awarii czyli koła dwumasowego, wtrysków i innych dupereli, które mogą ale nie muszą się zepsuć to nie zmieni mojego zdania, że kolejny samochód to będzie też diesel.

Jesteś zwolennikiem benzyny i to jest Twój wybór.
Dalsza dyskusja co jest lepsze wydaje mi się jałowa ponieważ nie ma aut niezawodnych a wybór silnika to rzecz gustu a jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje.

A i jeszcze jedno....kupiłem diesla zakładając przebieg w przedziale 15 000-20 000km rocznie...choć nawet gdybym tyle nie robił to i tak kupiłbym to co kupiłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam - Artur.
W stajni: rumak zwany Mondeo MKV 1,5l Pb (do sprzedania ) oraz Mondeo STLine MKV 2,0l ON.
Arti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-01-2008, 13:30   #49
Waaagh
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 21-10-2007
Skąd: 30km od 3City
Postów: 47
Domyślnie

Ja mam Diesla, bo akurat chcę zacząć dużo jeździć i zależało mi na małym spalaniu. I właściwie uważam że to jest chyba jedyna zaleta silnika Diesla. Jeśli nie patrzałbym na ekonomię, kupiłbym jakieś auto z benzyną* bo ma lepszą kulturę pracy, i stanowczo lepsze osiągi.

*silnik beznynowy z turbodoładowaniem oczywiście, bo tylko takie, należy porównywać do turbodiesla, silniki wolnossące porównujce w odpowiedniej kategorii.
Waaagh jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-01-2008, 15:33   #50
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie

Cytat:
Napisał Waaagh
Ja mam Diesla, bo akurat chcę zacząć dużo jeździć i zależało mi na małym spalaniu. I właściwie uważam że to jest chyba jedyna zaleta silnika Diesla. Jeśli nie patrzałbym na ekonomię, kupiłbym jakieś auto z benzyną* bo ma lepszą kulturę pracy, i stanowczo lepsze osiągi.

*silnik beznynowy z turbodoładowaniem oczywiście, bo tylko takie, należy porównywać do turbodiesla, silniki wolnossące porównujce w odpowiedniej kategorii.
Kiedys jak takie zdanie napisalem to 40 osob mi tu zaraz zaczelo marudzic ze benza turbo to inna klasa.

Bo pod wzgledem osiagow to nie ma co gadac
bo diesel vs beznyna
diesel vs turbo benzyna

to jest Ogromna przewaga benzyny.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:44.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.