|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-10-2008, 12:53 | #291 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-11-2007
Model: Focus
Silnik: 2,0 B+LPG
Rocznik: 2003
Postów: 243
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
Cytat:
Jak będe miał możliwość to zrobię kiedy filmik w dzień. Pozdrawiam |
|
08-10-2008, 13:08 | #292 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-09-2008
Skąd: Warszawa
Postów: 45
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
Nie jestem jakimś znawcą ale włączę się w tą rozmowę bo wydaje mi się lekko bezsensowna.Od razu zaznaczę że ciężko się odnieść do tematu bo w międzyczasie poruszyliście 20 innych wątków. Jeżeli Schem chce sobie wyprzedzać na wysokich biegach to niech wyprzedza sobie na tej trasie na czwórce ale niech się tak nie kozaczy bo przemal00 zawsze może sobie zredukować na trójeczkę....
__________________
"...Warszawskie dzieci, pójdziemy w bój..." |
08-10-2008, 13:20 | #293 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
Cytat:
Ogolnie bitwa jest taka bo sporo osob pisalo zreszta schem tez ze 2.0 benzyne tak stara 95r z takim przebiegiem lyka bezpoblemowo , a nawet zwyklym tddi 90 koni mieli robic wydmuch inni userzy. teraz niestety wyszlo troche inaczej , jakos z tego objezdzania nic nie wyjdzie i ten caly moment itp itd jakos nie chce poradzic sobie z wszystkim. Jeszcze prawda jest taka ze schem ma chipowana foke. Tak samo troll nr1 jester tak kozaczyl jakie czasy on nie robi a nawet posta tutaj juz nie napisal. Wiec taka jest dyskusja. Moze po weekendzie wrzuce cos nowego. |
|
08-10-2008, 13:33 | #294 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-11-2007
Model: Focus
Silnik: 2,0 B+LPG
Rocznik: 2003
Postów: 243
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
Jeszcze jedna kwestia:
Pewnie ze wszystkich tylko Schem normalnie jeździ dieslem dlatego średnie spalanie 7,1. Pozostali piszą o jednostkowych przypadkach jak to super mało spalili. Też mogę osiągnąć spalanie na trasie 6,5 litra ale to nie na moje nerwy. Tak jak napisał tomiscorpio serie z F1 wypadają cieniutko więc jest cisza pomimo wielu mocnych słów na początku wątku. Pozdrawiam |
08-10-2008, 16:06 | #295 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 692
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
przemal00, a mierzyłeś 80-120 na czwórce?
W tym wątku już trudno cokolwiek znaleźć, jak masz taki czas to dawaj. Sprawdzam to z czasami, które podaje programik cartest. Na trójce podaje dla 2,0 6,1 sek i to raczej pokrywa się z czasami, które podawałeś. |
08-10-2008, 16:14 | #296 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 692
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
WDfoczka, no miło, że zabrałeś głos w tej dyskusji ale nic nowego nie wniosłeś. Przecież od początku wiadomo, że po redukcji 2,0 będzie szybszy, przecież jest dużo mocniejszy. Pytanie tylko dlaczego większość kierowców nie redukuje przed wyprzedzaniem. Stąd właśnie powstały opinie, że diesle są "szybsze" na trasie. Po prostu wszyscy jadą na 4 i 5 biegu a tu diesel jest lepszy.
Lepiej zrób jakieś pomiary i wrzuć kilka czasów bo FI 1,8 chyba tu jeszcze nie było. P.S. Wie ktoś jaki jest współczynnik cx focusa I? (opór powietrza) |
08-10-2008, 17:38 | #297 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
wlasnie zalezy jak ktos jezdzi , jak ktos smiga 80-120 to fakt na 4 i 5 biegu nie bedzie rewelacji.
ale moje predkosci trasowe to tak od 120 w gore to wtedy uzywam tylko i wylacznie 4 i 5 bieg bo innego wrzucic nie moge :fcp1 |
08-10-2008, 17:41 | #298 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 08-02-2008
Model: ford scorpio
Silnik: 2 litry 16v
Rocznik: 1995
Postów: 477
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
to pewnie scorpio trochę pali, jak na tych obrotach trzymasz.
|
08-10-2008, 18:08 | #299 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
10l w trasie to maks, wiecej uzyskac to sobie nie wyobrazam , bo np 70% sie butuje a 30 sie jedzie przez wioske lub jakies korki lekkie .
lecz w miescie to roznie idzie jezdzic na 11l ale 12 to zazwyczaj ale i 13 bywa. |
08-10-2008, 18:28 | #300 |
ford::professional
Zarejestrowany: 03-12-2007
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TDCi 125/144KM 340/403Nm :) chip by heko
Rocznik: 12.2007
Postów: 1,278
|
Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania
No to gratulacje Panowie! Zrobiliście kolejny wątek diesel vs benzyna- oryginalnie :fcp5
__________________
G - Car solution |
|
|
|