Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-10-2008, 11:29   #321
Jester
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
Napisał przemal00
Jester:
Ja nigdy nie wyprzedzam 80-120 na 5-ce od wyprzedzania mam 4 a w ryzykownych sytuacjach 3. Ty niestety takiej alternatywy nie masz. :fcp2
Jak trzeba to redukuje do 4., do 3. nie muszę :fcp2 . Ale to juz zupełnie inny temat.

__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html
Jester jest offline  
Stary 09-10-2008, 11:40   #322
WDfoczka
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-09-2008
Skąd: Warszawa
Postów: 45
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
Napisał marivs

Oczywiście, że manewr wyprzedzania itp. dieslem z 80-120 lepiej wykonać na 4-m niż na 5-tym biegu ale.... większość sytuacji drogowych, tych zdroworozsądkowych, pozwala na wykonywanie tychże manewrów bez zmiany przełożeń.
Właśnie... zamiast zredukować na 4 bieg i szybko wyprzedzić np PKS to 3/4 ropniaków wyprzedza na 5... i zamiast 5 samochodów, PKS wyprzedzi jeden albo dwa....
__________________
"...Warszawskie dzieci, pójdziemy w bój..."
WDfoczka jest offline  
Stary 09-10-2008, 11:44   #323
Schem
ford::professional
 
Avatar Schem
 
Zarejestrowany: 03-10-2007
Skąd: Kraków
Model: Jeep Grand Cherokee
Silnik: 4.0 I6
Rocznik: 1994
Postów: 1,390
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
Napisał WDfoczka
zamiast zredukować na 4 bieg i szybko wyprzedzić np PKS to 3/4 ropniaków wyprzedza na 5... i zamiast 5 samochodów, PKS wyprzedzi jeden albo dwa....
To teraz obejrzyj sobie mój filmik na 4 i na 5 a potem napisz te pierdoły jeszcze raz :fcp2
__________________
Czarny Ciągnik 4.0 na lifcie 3.5'' i 265/75R16 Cooper Discoverer STT

Fordy otaczają mnie
Schem jest offline  
Stary 09-10-2008, 11:46   #324
tomiwit
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 692
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

WDfoczka, to niestety dotyczy większości kierowców w Polsce, niezależnie od tego czym jadą.
tomiwit jest offline  
Stary 09-10-2008, 11:52   #325
pkrystek
ford::average
 
Zarejestrowany: 08-06-2007
Model: Ford Focus MK2 sedan
Silnik: 2.0 TDCI 136KM
Rocznik: 2007
Postów: 95
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
Napisał tomiwit
WDfoczka, to niestety dotyczy większości kierowców w Polsce, niezależnie od tego czym jadą.
Przyzwyczajenie z samochodów marki Fiat 126p :fcp14
pkrystek jest offline  
Stary 09-10-2008, 11:54   #326
WDfoczka
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-09-2008
Skąd: Warszawa
Postów: 45
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
Napisał Schem
To teraz obejrzyj sobie mój filmik na 4 i na 5 a potem napisz te pierdoły jeszcze raz :fcp2
Po pierwsze, 95% osób mających diesle nie podkręcają sobie ich tak ja Ty to zrobiłeś. a po drugie czytałem na innym forum Twoje wypowiedzi i z tego co pamiętam nie byłes za bardzo zachwycony z osiągów i ogólnie nie za bardzo pozytywnie się wypowiadales o "tuningu" 90 konnych dieslowskich focusów....
__________________
"...Warszawskie dzieci, pójdziemy w bój..."
WDfoczka jest offline  
Stary 09-10-2008, 11:56   #327
przemal00
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 13-11-2007
Model: Focus
Silnik: 2,0 B+LPG
Rocznik: 2003
Postów: 243
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
Napisał Jester
Cytat:
Napisał przemal00
Jester:
Ja nigdy nie wyprzedzam 80-120 na 5-ce od wyprzedzania mam 4 a w ryzykownych sytuacjach 3. Ty niestety takiej alternatywy nie masz. :fcp2
Jak trzeba to redukuje do 4., do 3. nie muszę :fcp2 . Ale to juz zupełnie inny temat.
No tak przecież masz 6-7 sek 80-120 km/h tyle co 2,0 TDCI 136 kM. :fcp2
przemal00 jest offline  
Stary 09-10-2008, 11:57   #328
lucash
ford::advanced
 
Avatar lucash
 
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Pb
Rocznik: 2005
Postów: 297
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
To teraz obejrzyj sobie mój filmik
Gdzie takowy się znajduje :fcp9
Link jakiś był lub będzie :fcp4 :fcp9
__________________
e-TIS
Był Focus 2003r. 1.8 TDCi
Są Mondeo 2005r. 2.0 Pb + 2009r 2.0 TDCi
lucash jest offline  
Stary 09-10-2008, 11:59   #329
WDfoczka
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-09-2008
Skąd: Warszawa
Postów: 45
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
Napisał tomiwit
WDfoczka, to niestety dotyczy większości kierowców w Polsce, niezależnie od tego czym jadą.

Cytat:
Napisał tomiwit
WDfoczka, to niestety dotyczy większości kierowców w Polsce, niezależnie od tego czym jadą.

Masz rację że robią też tak kierowcy benzyniaków, zwracam honor. ale jeżeli ktoś poczyta posty niektórych zapalonych dieslowców ( ...) to pomyśli że swoim focusem w dieslu na piątce "wciąga" wszystkie benzyniaki na trasie W-wa - Augustów....( to po co ma redukować?)
I potem wracasz z długiego weekendu trochę za "długo" bo po drodze jechały autokary z wycieczkami...
__________________
"...Warszawskie dzieci, pójdziemy w bój..."
WDfoczka jest offline  
Stary 09-10-2008, 12:02   #330
Jester
ford::expert
 
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
Domyślnie Re: elastyczność silnika od 80-120 km/h - porównania

Cytat:
Napisał pkrystek
Cytat:
Napisał Jester
6-7s to mam na 4. biegu jak przyspieszam 80-120 km/h. Tak dla porównania.
Cytat:
Napisał pkrystek
60-100 (III-tka) ok. 4,7 sek.

80-120 (III i IV) ok. 6,3 sek. (zmiana biegu)
80-120 (IV bieg) ok. 6,7 sek.
80-120 (V bieg) ok. 8,1 sek.
Jester, też mi nie pasują Twoje czasy - chociażby w porównaniu z moimi.
<ciach>
Tak dokładnie to pomierzyłem później, bo 6-7s to z niedokładnego pomiaru i napisałem:
Cytat:
Napisał Jester
Właśnie wróciłem z dłuższej przejażdżki i zrobiłem analogiczne pomiary w deszczu. Przyspieszenie 80-120 na 4. (bo to chcesz porównywać) w ZALEZNOŚCI od czynników (nachylenie drogi, szybkość wciskania pedału gazu) wyniosło:
z pochyłości, gaz gwałtownie w podłogę (overboost +20Nm) ok 6s
w przybliżeniu płasko (no niestety nie mam niwelatora), gaz spokojniej, ale szybko w podłogę ok 7-8s
na pochyłość jak w przypadku 1., gaz j.w. 8s z kawałkiem (1 pomiar w przeciwną stronę)
pod sporą górkę ok. 9-10s, z overboost - wyraźnie czuć przyrost momentu na narastającej części charakterystyki.
Średnio coś ok 7-8s, na płaskim raczej 7s. Dość wyraźnie czuć na początku czy uruchomiony został overboost. Przy gwałtownym wbiciu gazu w podłogę sam dół ciągnie odczuwalnie lepiej. Nie można przesadzać bo dwumasa i podłoga chyba tego nie lubią
Jechałem sam, w deszczu i sam mierzyłem czas - dokładność do 1s.
Zakładając bardzo pesymistycznie, że zawsze się pomyliłem można dodać 1s do pomiarów, ale moim zdaniem, jakby nie mierzyć w 8s się mieszczę.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html
Jester jest offline  
Zamknięty Temat



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:08.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.