Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 19-02-2006, 14:45   #1
Anubis
ford::average
 
Zarejestrowany: 19-02-2006
Skąd: Śląsk
Postów: 135
Domyślnie Nie równa praca TD

Mam taki problem z moim Mondkiem. Otuż zaraz po odpaleniu zimnego silnika silnik chodzi dość równo, jednak po ok. dwuch minutach zaczyna szarpać silnikiem (t.z. są takie momenty jakby silnik chciał zgasnąć i zaraz znowu dobrze idzie) i tak się dzieje dopuki silnik się dobrze nie zagrzeje. Jak już jest ciepły to od czasu do czasu jeszcze szarpnie, ale rzadko. Dodam tylko, że mam zepsuty termostat, który zaciąga linkę od urządzenia rozruchowego, czyli odpalam bez tego urządzenia, ale pali dobrze, nawet w te silne mrozy co były. Zastanawiam się czy jeden gar mam padnięty (ale to by zaraz po odpaleniu też szarpał), albo pompa wtryskowa. Myślałem też o tym filtrze CVT bo go nie wymieniałem, a może to coś z elektryki, sam już nie wiem.

Anubis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2006, 08:15   #2
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

Cytat:
Napisał Anubis
Dodam tylko, że mam zepsuty termostat, który zaciąga linkę od urządzenia rozruchowego
To może na początek go wymień Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. On nie tylko pomaga w odpaleniu ale też podnosi obroty silnika jak jest zimny. Jak to zrobisz to można myśleć dalej bo inaczej to pół auta wymienisz i może nie być żadnego skutku
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2006, 17:58   #3
Anubis
ford::average
 
Zarejestrowany: 19-02-2006
Skąd: Śląsk
Postów: 135
Domyślnie

To właśnie chce zrobić, ale bardzo ciężko jest to dostać. Pytałem się w sklepach to mi powiedzieli, że tylko w serwisie. Znalazłem coś takiego, ale używane na allegro z rozbiórki, ale trochę się boję, że mogą mi przysłać zepsuty, a koszt ok. 100 zł. Muszę się kiedyś wybrać na giełdę, to może takie coś znajdę i wtedy zobaczę co to da.
Anubis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2006, 18:27   #4
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

No to [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] masz nówkę za 140PLN Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sklep sprawdzony,solidny i warty polecenia.Wpisz w wyszukiwarkę towaru "termostat woskowy" i masz jak na dłoni
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-03-2006, 19:13   #5
Anubis
ford::average
 
Zarejestrowany: 19-02-2006
Skąd: Śląsk
Postów: 135
Domyślnie

Załatwiłem sobie ten termostat i urządzenie rozruchowe już działa, ale szarpanie (przerywanie pracy) silnikiem jest dalej tyle tylko, że mniej wyczuwalne bo są wyższe obroty. Dodam tylko, że to jest odczuwalne tylko na biegu jałowym. Jeszcze jedno zaobserwowałem, a mianowicie, że szarpanie na ciepłym silniku rzadziej występuje po troszkę ostrzejszej jeździe, natomiast jak jeżdżę na niskich obrotach to na postoju przerywa częściej. Już mnie nieźle zaczyna to wkurzać, bo np. na skrzyżowaniu jak silnik zacznie przerywać to zaczyna kopcić jak lokomotywa. Nie wiem czy tak powinno być, ale u mnie w mondeo jest bardzo dziwna charakterystyka mocy silnika, do 2200 obrotów jest tak mułowaty, że maluch mnie bierze, ale po 2200 obrotów to już się dobrze zbiera. Jeszcze trochę i sprzedam chyba to auto bo ile można.
Anubis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-03-2006, 07:52   #6
MAN
ford::professional
 
Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
Domyślnie

Cytat:
Napisał Anubis
do 2200 obrotów jest tak mułowaty, że maluch mnie bierze, ale po 2200 obrotów to już się dobrze zbiera
Ten typ tak ma jest to turbo dzura powyrzej 2200 obrotów zaczyna działać turbo
__________________
Pozdrawiam Kornel
MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007
MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan
był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM
MAN jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-01-2007, 21:36   #7
szum-szak
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-08-2004
Skąd: wawa / klodzko
Postów: 192
Domyślnie

odkrec torxem takie czarne cos na dzwigni gazu na pompie i obroc to o 1mm zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Powinno pomocGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
szum-szak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2007, 06:12   #8
Lucfon
ford::beginner
 
Imię: Lu
Zarejestrowany: 01-01-2007
Skąd: Jasło
Model: mondeo
Silnik: 2.5
Rocznik: 2000
Postów: 42
Domyślnie

witam!!! według mnie ktoryś wtrysk moze sie zawieszac jezeli na wolnych obrotach kopci!!!
Lucfon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2007, 19:41   #9
vigor
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 12-11-2006
Postów: 15
Domyślnie

Jeśli pracuje nie równo na wolnych obrotach oraz kopci na niebiesko, to fachmani mówią, że został uszkodzony impulsator wtrysku. Koszt tego ustrojstwa ok. 450 złociszy.
vigor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:16.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.