|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-02-2006, 14:45 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-02-2006
Skąd: Śląsk
Postów: 135
|
Nie równa praca TD
Mam taki problem z moim Mondkiem. Otuż zaraz po odpaleniu zimnego silnika silnik chodzi dość równo, jednak po ok. dwuch minutach zaczyna szarpać silnikiem (t.z. są takie momenty jakby silnik chciał zgasnąć i zaraz znowu dobrze idzie) i tak się dzieje dopuki silnik się dobrze nie zagrzeje. Jak już jest ciepły to od czasu do czasu jeszcze szarpnie, ale rzadko. Dodam tylko, że mam zepsuty termostat, który zaciąga linkę od urządzenia rozruchowego, czyli odpalam bez tego urządzenia, ale pali dobrze, nawet w te silne mrozy co były. Zastanawiam się czy jeden gar mam padnięty (ale to by zaraz po odpaleniu też szarpał), albo pompa wtryskowa. Myślałem też o tym filtrze CVT bo go nie wymieniałem, a może to coś z elektryki, sam już nie wiem.
|
20-02-2006, 08:15 | #2 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Cytat:
|
|
20-02-2006, 17:58 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-02-2006
Skąd: Śląsk
Postów: 135
|
To właśnie chce zrobić, ale bardzo ciężko jest to dostać. Pytałem się w sklepach to mi powiedzieli, że tylko w serwisie. Znalazłem coś takiego, ale używane na allegro z rozbiórki, ale trochę się boję, że mogą mi przysłać zepsuty, a koszt ok. 100 zł. Muszę się kiedyś wybrać na giełdę, to może takie coś znajdę i wtedy zobaczę co to da.
|
20-02-2006, 18:27 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
No to [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] masz nówkę za 140PLN Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sklep sprawdzony,solidny i warty polecenia.Wpisz w wyszukiwarkę towaru "termostat woskowy" i masz jak na dłoni
|
04-03-2006, 19:13 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-02-2006
Skąd: Śląsk
Postów: 135
|
Załatwiłem sobie ten termostat i urządzenie rozruchowe już działa, ale szarpanie (przerywanie pracy) silnikiem jest dalej tyle tylko, że mniej wyczuwalne bo są wyższe obroty. Dodam tylko, że to jest odczuwalne tylko na biegu jałowym. Jeszcze jedno zaobserwowałem, a mianowicie, że szarpanie na ciepłym silniku rzadziej występuje po troszkę ostrzejszej jeździe, natomiast jak jeżdżę na niskich obrotach to na postoju przerywa częściej. Już mnie nieźle zaczyna to wkurzać, bo np. na skrzyżowaniu jak silnik zacznie przerywać to zaczyna kopcić jak lokomotywa. Nie wiem czy tak powinno być, ale u mnie w mondeo jest bardzo dziwna charakterystyka mocy silnika, do 2200 obrotów jest tak mułowaty, że maluch mnie bierze, ale po 2200 obrotów to już się dobrze zbiera. Jeszcze trochę i sprzedam chyba to auto bo ile można.
|
05-03-2006, 07:52 | #6 | |
ford::professional
Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Kornel MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007 MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM |
|
05-01-2007, 21:36 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-08-2004
Skąd: wawa / klodzko
Postów: 192
|
odkrec torxem takie czarne cos na dzwigni gazu na pompie i obroc to o 1mm zgodnie z ruchem wskazowek zegara. Powinno pomocGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
06-01-2007, 06:12 | #8 |
ford::beginner
Imię: Lu
Zarejestrowany: 01-01-2007
Skąd: Jasło
Model: mondeo
Silnik: 2.5
Rocznik: 2000
Postów: 42
|
witam!!! według mnie ktoryś wtrysk moze sie zawieszac jezeli na wolnych obrotach kopci!!!
|
08-01-2007, 19:41 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-11-2006
Postów: 15
|
Jeśli pracuje nie równo na wolnych obrotach oraz kopci na niebiesko, to fachmani mówią, że został uszkodzony impulsator wtrysku. Koszt tego ustrojstwa ok. 450 złociszy.
|