Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-04-2011, 09:32   #1
rdl
ford::beginner
 
Avatar rdl
 
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: PZL / ZK
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 21
Domyślnie 1.8 TD zawórek zwrotny paliwa pomiędzy pompke a bak - jak?

witam! wymieniłem wąż na przezroczysty i zamontowałem zaworek pomiędzy pompę wtryskową a bak, po nocy w wężu znajduje się powietrze o objętości ok 2 cm sześciennych. Chciałbym zamontować jeszcze jeden zaworek ( i najlepiej wymienić wąż na przezroczysty ), pomiędzy filtr paliwa a bak, pytanie jak mam się do tego zabrać. założenie wężyka pomiędzy wtrysk a filtr to banał 3 minuty roboty, ale tutaj nie ma już tych szybkozłączek, a przewód paliwowy idzie gdzieś za silnik i ciężko go wyciągnąć z tamtego miejsca, czy ktoś się już za to zabierał? jak tak to proszę o rady. czy 2 zaworki nie przeszkodzą w pracy silnika?

__________________
Najtańszy sposób na naprawę auta - kosztuje tylko 2,50! Pół litra benzyny i zapałki. I jeszcze się ogrzejesz
A drugi to wysmarować auto smalcem, psy zjedzą.
rdl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-04-2011, 08:45   #2
konger
ford::average
 
Avatar konger
 
Zarejestrowany: 12-10-2009
Skąd: Starachowice
Model: Ford Mondeo MkIII
Silnik: 1,8 pb
Rocznik: 2001
Postów: 163
Domyślnie Odp: 1.8 TD zawórek zwrotny paliwa pomiędzy pompke a bak - jak?

Zamiast zakładać niezliczoną liczbę zaworków lepiej jest znaleźć przyczynę cofania się paliwa.
konger jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-04-2011, 19:31   #3
rdl
ford::beginner
 
Avatar rdl
 
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: PZL / ZK
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 21
Domyślnie Odp: 1.8 TD zawórek zwrotny paliwa pomiędzy pompke a bak - jak?

przyczyne znam, jest nią przepuszczająca ręczna pompka paliwa.
__________________
Najtańszy sposób na naprawę auta - kosztuje tylko 2,50! Pół litra benzyny i zapałki. I jeszcze się ogrzejesz
A drugi to wysmarować auto smalcem, psy zjedzą.
rdl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-04-2011, 22:25   #4
móndek
ford::average
 
Zarejestrowany: 31-10-2008
Skąd: Szwecja-Borås
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 flexi
Rocznik: 2010
Postów: 118
Domyślnie Odp: 1.8 TD zawórek zwrotny paliwa pomiędzy pompke a bak - jak?

Cześć. Też z tym walczyłem. Zerknij tutaj na mój temat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ].
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Zaworek założyłem między stalową rurką a filtrem - jak będziesz grzebał przy filtrze to nie ucieknie Ci paliwo, a nawet gdyby to łatwo zassać.
Tej stalowej rurki i węża przed nią, od strony baku, nie ruszaj. Chyba, że żeczywiście przeciekają.
Przezroczysty przewód (zamiast oryginałów) zakładasz na rurkę, potem zaworek, przezroczysty przewód ...
móndek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2011, 01:03   #5
edi-31
ford::average
 
Avatar edi-31
 
Zarejestrowany: 03-10-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: MK II
Silnik: 1.8 TD Endura DE
Rocznik: 1999.r
Postów: 109
Domyślnie Odp: 1.8 TD zawórek zwrotny paliwa pomiędzy pompke a bak - jak?

rdl Jeżeli puszcza ci pompka paliwa to dlaczego jej nie wymienisz ,aż taka droga to ona nie jest .
__________________
W mojej stajni stoją takie rarytasy.
Mondeo MKII 1.8TD Endura DE 99r
Peugeot 406 1.8PB+Gaz 98r
edi-31 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-04-2011, 19:56   #6
rdl
ford::beginner
 
Avatar rdl
 
Zarejestrowany: 16-10-2010
Skąd: PZL / ZK
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 21
Domyślnie Odp: 1.8 TD zawórek zwrotny paliwa pomiędzy pompke a bak - jak?

zrobiłem inny patent, przy okazji próby regulacji pompy u fordona , mianowicie założyliśmy filtr paliwa od jakiegoś innego samochodu zaworek zwrotny i śmiga, przy okazji wyszła przyczyna nieodpalania na zimnym. to że było powietrze w przewodach to raz 2 , że na pompie wtryskowej gdzie jest konik od ssania na niskich obrotach jest nieszcelnosc. wszystko w temacie, bedzie wymiana pompy paliwa.
__________________
Najtańszy sposób na naprawę auta - kosztuje tylko 2,50! Pół litra benzyny i zapałki. I jeszcze się ogrzejesz
A drugi to wysmarować auto smalcem, psy zjedzą.
rdl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:43.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.