|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-07-2006, 16:42 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-07-2006
Model: mondeo kombi
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 18
|
skcza mi obroty
mam modeo 1.6 na gazie skaczą mi obroty czasami wszystko jest ok a czasamispadają do300 nieraz silnik gaśnie albo staje na1300 i po chwily jest ok
|
01-08-2006, 10:56 | #2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
powered by LPG i wszystko jasne ...
|
01-08-2006, 11:08 | #3 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
tomiscorpio, niestety bardzo upraszczasz. Takie zachowanie nie zawsze jest związane z LPG. Przeważnie to wina osprzętu silnika. Gdyby było tak jak ty mówisz, działo by się tak wszystkim zagazowanym, a tak nie jest - zaręczam.
bodzio400, napisz coś więcej o instlacji - jaki producent, która generacja? Ja obstawiam brudny zawór bocznikowy powietrza, ewentualnie lewe powietrze dostające się przez sparciałe wężyki do kolektora. Poczytaj tematy "falujące obroty" lub o podobnym tytule. |
27-09-2006, 13:53 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-04-2006
Skąd: Żagań
Model: Mondeo
Silnik: 2.5 V6
Rocznik: 2001
Postów: 18
|
Witaj zobacz jeszcze na czujnik temperatury i kostke ktora w niego wchodzi, ten koło cewki zapłonowej,jest on w obudowie termostatu, moze to byc to miałem podobne objawy.sprawdź przewody elektryczne do niego wchodzące.
|
27-09-2006, 16:27 | #5 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
moze pasowało by regulację instalacji zrobic i sprawdz zawór powietrza dodatkowego ("krokowy") zacina się...
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
27-09-2006, 17:48 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-09-2006
Skąd: Warszawa
Postów: 23
|
Miałem kiedyś skoki obrotów na biegu jałowym - okazało się ze przyczyną były dwie rzeczy - wspomaganie kierownicy i wspomaganie hamulców. Po uruchomieniu miałem wysokie obroty ok. 1,5 tys. Potem wszystko się normowało, aż do momentu gdy sobie pojezdziłem troche po miescie - na postoju co chwile obroty latały od 0,5 do 1,3 obrotów. Okazało się, że trzeba było przeczyścić, odpowietrzyć zarówno układ hamulcowy jak i układ wspomagania.
Innym przypadkiem było po jakimś czasie jazdy gaśnięcie silnika na wysprzęgleniu - przerażające podczas skręcanie i zmiany biegu. Okazało się, że do wymiany był filtr paliwa i wiążka kabli od komputera sterującego - bo któraś "żyłka" pękła.
__________________
Let the V6 Force be with you! |