Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Life > Hyde-Park
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-11-2006, 22:05   #1
KriSSo
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-11-2004
Skąd: Szczecin
Postów: 179
Domyślnie

Cytat:
Napisał wara99
wczesniej mialem golfa 3 2.0 gti i z klima w miescie tyle palil co to normalnie
Zamieniłeś golfa gti 2.0 na escorta 1.8 ? Matko Boska, współczuję. Ja bym za cholerę nie zrobił takiej zamiany, o nie..

__________________
Pozdrawiam,
KriSSo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-11-2006, 22:31   #2
radekbox
ford::expert
 
Avatar radekbox
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
Domyślnie

Cytat:
Napisał KriSSo
Zamieniłeś golfa gti 2.0 na escorta 1.8 ? Matko Boska, współczuję. Ja bym za cholerę nie zrobił takiej zamiany, o nie..
z powodu osiagow czy moze innych??
__________________
POZDRAWIAM
mój escort na passionford
[<a href=http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg target=_blank>http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg</a>
radekbox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-11-2006, 22:53   #3
KriSSo
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-11-2004
Skąd: Szczecin
Postów: 179
Domyślnie

Cytat:
Napisał radekbox
z powodu osiagow czy moze innych??
Nom.... elastyczności, zużycia paliwa, jakości, trwałości, klimy i wielu innych...
__________________
Pozdrawiam,
KriSSo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2006, 18:31   #4
radekbox
ford::expert
 
Avatar radekbox
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
Domyślnie

Cytat:
Napisał KriSSo
Nom.... elastyczności, zużycia paliwa, jakości, trwałości, klimy i wielu innych...
wiesz jesli mowimy o III GTi 2.0 (mowa o nie 16V) to sam silnik jest bardzo przecietny, ma tylko 115 KM, osiagi gorsze od essiego, spalanie zreszta tez,na trasie pali nawet nawet super, ale w miescie nadrabia zaleglosci :fcp4, o elastycznosci Ci nie powiem, ale nie wyobrazam sobie, ze jakis samochod, moze byc bardziej elastyczny (mowie w tym przypadku o moim silniku, po prostu kosmos), jakosc i trwalosc, po tym co slyszalem od innych uzytkownikow jest z pewnoscia lepsza, i tez mi sie obilo o uszy, ze czesci go Gti nie sa takie tanie, ale czy to prawda to nie wiem.
kiedys rozwazalem kupno tego samochodu, a kupilem co kupilem :fcp23
i z pewnoscia nie zmienilbym go teraz na golfa :fcp4
__________________
POZDRAWIAM
mój escort na passionford
[<a href=http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg target=_blank>http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg</a>
radekbox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2006, 19:35   #5
KriSSo
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-11-2004
Skąd: Szczecin
Postów: 179
Domyślnie

Cytat:
Napisał radekbox
wiesz jesli mowimy o III GTi 2.0 (mowa o nie 16V) to sam silnik jest bardzo przecietny,
A co to znaczy przeciętny, z uwagi na co przeciętny ?. Dla mnie osobiście jest on nieprzeciętny, tylko zarąbiście trwały, bezawaryjny mocny motor, ze świetnym dołem (elastyczność) i przyzwoitym zużyciem paliwa.

Cytat:
Napisał radekbox
osiagi gorsze od essiego
No ni cholery gorszych od essiego ni ma. Przykro mi (testowałem). Za to z dołu przyspieszając, to zetec po prostu.... musi mu mówić "dzień dobry". Cóż począć ? takie życie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
A co do zużycia to mój 1.6 pali więcej, niż ten golf 2.0. Porażka po prostu.

Cytat:
Napisał radekbox
nie wyobrazam sobie, ze jakis samochod, moze byc bardziej elastyczny
Ło stary, toż Ty nie jeździłeś chyba zbyt wieloma autami. Przejdzie Ci zachwyt, spoko. Narazie mogę Ciebie zrozumieć, bo niedawno chyba kupiłeś escorta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..

Cytat:
Napisał radekbox
jakosc i trwalosc, po tym co slyszalem od innych uzytkownikow jest z pewnoscia lepsza
Absolutnie nie jest lepsza jakość i trwałość. Wręcz przeciwnie - z golfem GTI (z jego silnkiem), Escortowy Zetec to nieporozumienie trwałościowe. Mój motor (i kilku znajomych podobnie) ma przebiegu 71 000 km, a dolewam mu 2 litry na 5000 km. No Panie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..

Cytat:
Napisał radekbox
i tez mi sie obilo o uszy, ze czesci go Gti nie sa takie tanie
To wejdź sobie ot.. choćby na allegro i popatrz, ile części kupisz do escorta, a ile do golfa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..

Cytat:
Napisał radekbox
kiedys rozwazalem kupno tego samochodu, a kupilem co kupilem
Współczuję, naprawdę. Ale co zrobić, w młodości popełnia się wiele błędów. I nie chodzi wyłącznie o Golfa GTI. Chodzi o zakup Escorta. Może inaczej - w życiu bym drugi raz nie kupił escorta, o nie ... pierwszy i ostatni raz. Słabe auto ogółem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - przynajmniej ten polski, płoński bolero.

Cytat:
Napisał radekbox
i z pewnoscia nie zmienilbym go teraz na golfa
Jasna sprawa. Escort jest znacznie tańszy, do golfa trza by było dołożyć, rozumiem to, ok.

P.S.
Ok, topic stanowi o czymś innym.
__________________
Pozdrawiam,
KriSSo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2006, 21:39   #6
radekbox
ford::expert
 
Avatar radekbox
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
Domyślnie

Cytat:
Napisał KriSSo
Absolutnie nie jest lepsza jakość i trwałość. Wręcz przeciwnie - z golfem GTI (z jego silnkiem), Escortowy Zetec to nieporozumienie trwałościowe. Mój motor (i kilku znajomych podobnie) ma przebiegu 71 000 km, a dolewam mu 2 litry na 5000 km. No Panie
w tym mnie chyba nie zrozumiales, tu przyznaje ze golf jest lepszy :fcp3
ale moj ma 170 tys, przejechalem juz 3000 km i olej ani drgnal :fcp20

a przecietny ze wzgledu na np przyspiesznie, samochod biorac pod uwage 2l silnik i czas prawie 10,5s do setki to dla mnie cieniutko, z reszta to sie zgadzam z Toba :fcp14

wnioskuje, ze chyba juz masz dosc swojego essiego :fcp23
a kto bral z Plonska to wspolczuje :fcp3

Cytat:
Napisał KriSSo
P.S.
Ok, topic stanowi o czymś innym.
zgadzam sie
THE END :fcp4
__________________
POZDRAWIAM
mój escort na passionford
[<a href=http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg target=_blank>http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg</a>
radekbox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2006, 06:14   #7
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

KriSSo, radekbox ma silnik 1.8 a to jest zupełnie inna bajka w porównaniu do 1.6.
Ja mam z Płońska i nie narzekam.

Tez miałem zamiar kupic golfa i byłem bardzo napalony na takiego(co prawda 1.8 a nie 2.0)
ale tak było, dopóki sie nie przejachałem takim. Czar prysł natychmiast, ciasny, niewygodny, drogi itp.
W końcu wyszło, ze kupiłem escorta(choc nie był w planie).
Do dzis nie żałuje swojej decyzji.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2006, 06:26   #8
jagrall
ford::expert
 
Avatar jagrall
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,770
Domyślnie

Cytat:
Napisał radekbox
a kto bral z Plonska to wspolczuje
ojciec ma od nowości (98rok) i jakoś nic mu się nie dzieje
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein
Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci
jagrall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2006, 07:51   #9
chans
ford::average
 
Zarejestrowany: 27-04-2006
Skąd: Krk
Model: ESCORT GHIA
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 1995
Postów: 52
Domyślnie

Cytat:
Absolutnie nie jest lepsza jakość i trwałość. Wręcz przeciwnie - z golfem GTI (z jego silnkiem), Escortowy Zetec to nieporozumienie trwałościowe. Mój motor (i kilku znajomych podobnie) ma przebiegu 71 000 km, a dolewam mu 2 litry na 5000 km
W kilku powyzych stwierdzenieniach moge sie z Toba zgodzic...ale napewno nie mozna uogólniac ze Zeteki biora olej miedzy wymianami! poprzednio mialem fieste 93' 1,8 16V o przebiegu 210tys latal na pelnym syntetyku i nie bral grama oleju miedzy wymianami, teraz jezdze essim 1,6 16v ma przebieg 90tys rowniez na pelnym syntetyku i zadnych tego typu problemow z dolewaniem oleju...moge sie zgodzic ze nie jest to oszczedny motor, ale napewno nie powinien brac oleju...."dołu" faktycznie zetek nie ma ale jak chcesz mocny "dół" to kup sobie diesla albo ew. V6 :fcp18 joke
__________________
była RS1800 i juz nie wróci a szkoda..
UNIDEN PRO 520XL + PRESIDENT FLORIDA
http://img136.imageshack.us/img136/6953/nick2i1bt0.jpg
chans jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2006, 12:23   #10
KriSSo
ford::average
 
Zarejestrowany: 16-11-2004
Skąd: Szczecin
Postów: 179
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slawko
KriSSo, radekbox ma silnik 1.8 a to jest zupełnie inna bajka w porównaniu do 1.6.
Ja mam z Płońska i nie narzekam.
Ależ Sławku, ja wiem, jaki silnik ma radebox. Ja mówiłem o porównaniu 1.8 zetec i 2.0 gti. 1.6 to w ogóle nie ma o czym gadać - nie ten przedział, nie pasuje do nich wcale. Osiągi 1.8 i golfa są zbliżone, jadą podobnie, racja itd. Golf wcale nie jest szybszy, ale jazda nim z dołu jest znacznie przyjemniejsza, to sprawdziłem osobiście. Po prostu 8 zaworówką o większej pojemności mimo tej samej mocy przyjemniej się jeździ, pomijając konkretne przyspieszenia katalogowe np do 100 km/h.

Cytat:
Napisał Slawko
W końcu wyszło, ze kupiłem escorta(choc nie był w planie).
Do dzis nie żałuje swojej decyzji.
Ja żałuję. Bezpieczeństwo żadne, zużycie paliwa potworne, przyspieszenie (akurat 1.6) przeciętne, żłopie olej, kiepski zawias (trwałość), brak nawet cholernej kontrolki rezerwy czy świateł mijania. Po prostu, samochód sprzed 15 dekad. Cza go będzie czym prędzej zmienić.
Jego główną zaletą jest po prostu w miarę niezła wygoda, dobre prowadzenie (zestrojenie zawieszenia) oraz przede wszystkim CENA. Innych zalet nie stwierdzam.

Cytat:
Napisał chans
moge sie zgodzic ze nie jest to oszczedny motor, ale napewno nie powinien brac oleju
To prawda, nie powinien brać oleju, to na pewno. Stąd też moja (tym bardziej) negatywna ocena. To wręcz skandal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Natomiast okazuje się, że bywa, iż olej żłopie i to nie tylko mi, ale także innym posiadaczom płońskiego 1.6 zetec.

Cytat:
Napisał chans
"dołu" faktycznie zetek nie ma ale jak chcesz mocny "dół" to kup sobie diesla albo ew. V6
Racja. V6, lub ... ......... po prostu Golfa 2.0 GTI Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i po sprawie. Diesla raczej z potrzeby zużycia paliwa, bo elastyczny z mocnym dołem to on zbytnio nie jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
__________________
Pozdrawiam,
KriSSo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.