|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-05-2013, 11:13 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-05-2013
Model: focus kombi
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 1
|
Jestem w Niemczech poradzicie na szybko jak odpalić moje autko.
Witam jestem nowa na forum ale od paru dni szukam wszelkich wskazówek na rozwiązanie mojego problemu z focusem. W styczniu zmieniłam alternator po tym jak samochod stanął podczas jazdy na autostradzie, dodajmy w Niemczech i holowanko z naprawą było superdrogieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Od tamtego momentu jeździł super i bezproblemowo do środy. Wróciłam z pracy po niecałych 2 godzinkach chciałam jechać na zakupy i niespodzianka: FOCUS KRĘCI ALE NIE ZAPALA!!!!!!!!!!!! czytając na różnych forach jest kilka lub kilkanaście możliwych przyczyn tego problemu ja typowałabym na nieprawidłowe cisnienie na wtrysku chętnie spróbowałabym odpalić na plaku ale że nigdy tego nie robiłam mam trochę obaw, niestety nie jestem mechanikiem ani znawcą focusów i w dodatku jestem w Niemczech. Pytanie czy ktoś z zapalonych znawców focusów nie jest przypadkiem w okolicach Drezna lub Pirny? Jeżeli tak proszę o kontakt na forum lub na tel. 004915154247675
|
24-05-2013, 14:45 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-12-2009
Skąd: wlkp
Model: czarny, grafit,turkus
Silnik: ,Pb,ON
Rocznik: 1993,1990
Postów: 197
|
Odp: Jestem w Niemczech poradzicie na szybko jak odpalić moje autko.
koleżanko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. potrzeby Ci facet Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to tych czynności, ale nie literat, ani poeta, nie także artysta, tylko facet kwi i kości który wie co to młotek i klucz.
Potrzebny sprzęt: Śrubokręty i klucz 17, zdejmujesz osłonę wlotu powietrza, druga osoba kręci rozrusznikiem, a ty luzujesz nakrętkę wtrysku, obojetnie jakiego, i patrzysz czy mocno tryska ropa. Jak nie, to masz odpowiedź - pompa. A jak tryska to może być np. immo. Ja stawiam na pompę, rozepnij prawego bałwanka ta guma czarna w kształcie bałwanka i tak tryśnij do środka plakiem podczas kręcenia, powinien zaskoczyć na chwilę. Jak już kiedyś napisałem posiadacze TDDI dzielą się na tych którzy naprawiali/wymieniali pompę i tych którzy będą to robić. to są rady to silnika TDDI a nie TDCI, nie wiem jaki masz.
__________________
Diagnostyka komputerowa pojazdów do rocznika 2010r. ..... i te jeżdące i te niejeżdżące...... Ostatnio edytowane przez majsterus_nt ; 24-05-2013 o 14:49 |
24-05-2013, 16:23 | #3 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Włocławek
Model: Ford Focus Mk2
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 2008
Postów: 58
|
Odp: Jestem w Niemczech poradzicie na szybko jak odpalić moje autko.
Kiedyś też tak miałem a nawet diagnostę wzywałem i kombinowałem ze wszystkim. Okazało się że zapchał mi się filtr paliwa , po wymianie jedynie co zrobiłem to poluzowałem wtryski żeby odpowietrzyć układ jak zaczęły lecieć dokręciłem je i samochód po kilku dłuższych kręceniach odpalił i hula do dziś
|
24-05-2013, 22:02 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-04-2013
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2006
Postów: 10
|
Odp: Jestem w Niemczech poradzicie na szybko jak odpalić moje autko.
również to przerabiałem, autko kręciło ale nie zapalało: diagnoza- filtr paliwa. Części i wymiana 200 zł. Problem ustąpił.
A plaka śmiało wtryskuj, jak nie mogłem uruchomić swojego focusa, to była to jedyna metoda żeby dojechać do warsztatu. |