|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-01-2007, 11:08 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 15-12-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 3
|
CAROS-Ostrzeżenie
Witam.
WYSTAWIAM OSTRZEŻENIE sprawdzajcie za co jesteście kasowani w Carosie przy ul. Warsztatowej. Udałam się ze swoim Mondeo na diagnozę i panowie wydali wyrok usterka za mim 1000 zł a może i więcej cytuję” jak rozkręcą i zobaczą co tam się kryje, może nawet trzeba będzie nowy silnik wstawić” Fakt że jestem młoda osobą i do tego jeszcze kobietą chyba pokusił mechaników do chęci zdarcia ze mnie nie złej kwoty. NIE ŁADNIE ZE STRONY TYCH PANÓW.!!! Pojechałam do innego warsztatu ul. Grabiszyńska za Lidlem i tam prawidło została zdiagnozowana usterka, okazała się znacznie mniej poważna i koszt naprawy był znacznie niższy. Nie chce pochopnie oceniać CAROSA może trafiłam na złych mechaników??? Nikt nie jest doskonały i każdy ma prawo do błędu. Zachowajcie czujność i rozwagę przyprowadzając swoje autko do tego warsztatu. Pozdrawiam Magda. |
09-01-2007, 11:10 | #2 |
ford::professional
Imię: Adam
Zarejestrowany: 31-03-2006
Skąd: M22/BSI
Model: Ford Mondeo Titanium X Pac
Silnik: Petrol 240HP
Rocznik: 2014
Postów: 1,499
|
dziekujemy magdo za ostrzezenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS a czemu na forum nie pytalas co to za usterka?? :fcp27 chyba ze pytalas :fcp26 |
09-01-2007, 11:17 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 15-12-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 3
|
Przeszukałam forum w poszukaniu odpowiedzi i było opisanych mnóstwo podobnych przydatków .Z tymi informacjami pojechałam do Carosa i może to uratowało mój budżet a może i samochód.
|
09-01-2007, 11:20 | #4 |
ford::professional
Imię: Adam
Zarejestrowany: 31-03-2006
Skąd: M22/BSI
Model: Ford Mondeo Titanium X Pac
Silnik: Petrol 240HP
Rocznik: 2014
Postów: 1,499
|
dobra rada... nastepnym razem "podepnij" sie pod zblizony temat i kontynuuj watek z opisem wlasnych problemow to nie naruszysz regulaminu forum a chlopaki widzac dziewczyne (na forum to rzadkosc) z pewnoscia podwoja sile by pomoc pani Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
10-01-2007, 14:49 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-09-2005
Postów: 97
|
Witam
Sorry - ale byłem kilka razy w Carosie robić różne rzeczy (rozrząd, zawieszenie, świece żarowe itp) i jak na razie byłem zadowolony i nie stwierdziłem na razie jakichś prób naciągactwa - wręcz przeciwnie - odradzili mi ostatnio zmianę klocków z przodu (dzień wcześniej diagnosta na przeglądzie rejestracyjnym twierdził że juz praktycznie klocków nie mam), po zdjęciu u nich kół okazało sie że jest ok 1/3 oryginalnej grubości okładzin. Tak że opinia Kolezanki trochę mnie zaskoczyła - a swogo czasu też szukałem warsztatów we Wrocławiu i wybierając Caros kierowałem się przede wszsytkim opiniami na róznych forach - i akurat o nich złego słowa nie znalazłem - jeśli ktoś dysponuje jakimiś linkami o ich złej pracy to chętnie poczytam.... Pozdrawiam i jak najmniej wizyt (zwłaszcza nietrafionych) w warsztatach wszystkim życzę. Z drugiej strony jeśli ktoś może polecić jakiś solidny warsztat w okolicach Legnickiej (czy wogóle po tej stronie miasta to chętnie skorzystam bo do Carosa mam bardzo nie po drodze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
24-04-2007, 10:32 | #6 |
ford::average
Imię: Artur
Zarejestrowany: 24-04-2007
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MKV x2
Silnik: 2,0 ON / 1,5 Pb
Rocznik: 2018 / 2015
Postów: 151
|
Do Carosu trafilem przez przypadek (problem z hamulcem w Escorcie a dokladnie pekniety przewod) w 2003 roku i od tamtej pory jezdze tylko tam poniewaz wczesniej mialem watpliwa przyjemnosc odwiedzic kilka warsztatow, ktore nie byly w stanie usunac prostej usterki. Ostatnio osobiscie nie bywam ale poniewaz moja dziewczyna ma po drodze do pracy wiec co jakis czas odwiedzalismy ich Escortem i za kazdym razem nie bylo najmniejszego problemu.
Przy kontaktach z serwisem stosujemy moja glowna zasade a mianowicie mowie to co zauwazylem i nie staram sie tego upiekszac a takze domniemywac powodu usterki co raczej nie pomaga w diagnozie. Bledy zdazaja sie kazdemu ale czasami wynikaja z bledngo opisu uzytkownika co moge potwierdzic jako pracownik serwisu z tym, ze nie majacego nic wspolnego z samochodami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kazdego kolejnego znajmoge, ktory nabyl Forda odsylam do Caros'u i narazie kazdy jest zadowolony pomimo cen. Byc moze mechanik mial zly dzien i tak wyszlo.....najlepiej jesli auto nie musi odwiedzac serwisu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam - Artur. W stajni: rumak zwany Mondeo MKV 1,5l Pb (do sprzedania ) oraz Mondeo STLine MKV 2,0l ON. |
11-06-2007, 18:26 | #7 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Oj zupełnie się nie zgodzę. Mam świetną opinię o Carosie.
Ostatnie wymieniałem pół zawieszenia w swoim autkiem i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyli - zarówno szybkością, ceną jak i wykonaniem. Wcześniej odwiedziłem inny warsztat i mechanik nie mógł poradzić sobie z odkręceniem kilku bardzo trudno dostępnych śrub. W Carosie nie dosyć, że zrobili autko w 5h (poprzedni mechanik liczył, że naprawa zajmie od 10h - 14h), to jeszcze finalnie wyszło taniej! W międzyczasie dzwonili i mówili co warto jeszcze przy okazji wymienić i serwowali części w świetnych cenach. Z drugiej strony - może lepiej nie jeźdźcie tam za często, bo będą większe kolejki, a tak to potrafią jeszcze czasami od ręki coś na szybko machnąć d-: Ogólnie - Caros na Warsztatowej POLECAM! |
14-06-2007, 12:20 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-12-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 121
|
Ja też jestem zadowolony z tego serwisu. Chociaż mam dwa zastrzeżenia:
1. Nagminnie psują ozdobne nakrętki (te zamknięte) do alusów. Twierdzą że to od pneumatyka - pewnie tak jest. Już trzy nakrętki mam nieozdobne. Jedna kosztuje ponad 30 zł w aso :-( 2. Ostatnio wymieniałem komplet sprzęgła i mechanik nie zakręcił zbiorniczka od płynu hamulcowego (!). Dobrze że zajrzałem pod maskę pod domem. Płynu nie ubyło i nawet nie było mocno zachlapane. Na szczęście zakrętka leżała sobie pod maską :-) Cóż - trzeba obejrzeć dokładnie autko przed odbiorem. A globalnie mam całkiem pozytywne wrażenia. Na pewno jeszcze będę u nich coś robił. Wydaje się że znają się na tym co robią. A jak się nie znają to mówią. |
19-06-2007, 12:11 | #9 | |
Administrator
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 10-02-2004
Skąd: Dolny Śląsk
Model: C-MAX Grand
Silnik: 1,6 EcoBoost 180KM
Rocznik: 2014
Postów: 2,172
|
Cytat:
Przeciez to nie Twoj problem tylko ich....
__________________
Pozdrawiam Jacek [Regulamin Forum] [FAQ] [Zasady ogłoszeń] [Dział Komunikaty] [Oryginalne części Ford / Motorcraft / FoMoCo - co, gdzie, jak??] Świat się stale zmienia, więc słysząc słowa "będzie jak dawniej" nie łudź się - nigdy tak nie będzie... |
|
19-06-2007, 20:55 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-12-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 121
|
Nakrętka nadal jest dobra, tylko już nie "ozdobna". Podobno niszczy się ozdobna błyszcząca nakładka/nasadka.
|
|
|
|