|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-05-2007, 19:44 | #1 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
check engine
przeszukiwałem forum expo i nic na ten temat nie znalazłem,poza tym jak kontrolkę brutalnie zgasić.ja mam takie pytanko:czy ktoś próbował zlokalizować przyczynę mrugania lub palenia się check-a.mi ulubiona wszystkim kontrolka zapala się po około 10 minutach jazdy najczęściej na trasie,w mieście czasem się zapali ale na chwilę potem zgaśnie.wiem że najlepiej podłączeć pod kompa ale nie mogę nawet wtyku znaleźć ,zresztą nie wiem czy expo 1 ma w ogóle obd2.może ktoś ma podobne objawy i domyśla się lub wie czego ona tam chce.
__________________
] |
14-05-2007, 19:48 | #2 |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2007
Skąd: Regut/Celestynów
Model: Ford Mondeo/Ford Taunus 79'
Silnik: 1.8 i 2.0 V6
Rocznik: 2002 i 1979:)
Postów: 57
|
Re: check engine
mnie zapaliła się jakiś czas temu a wczoraj zgasałaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. najlepiej jakbyś podłączył pod kompa i zobaczył jaki błąd wykaże, bo bez tego to lipa- nic nie zrobisz. Mnie wykazało przy głupim recyrkulatorze spalin, który w moim benzyniaku służy tylko po to, żeby spaliny były zdrowsze dla środowiska...
|
14-05-2007, 20:23 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
wiem że przyczyn może być wiele.mam skaner diagnostyczny i książkę kodów błędów -jest ich ponad 800,oczywiście tylko część zapala check-a.podejrzewam kilka rzeczy:sondy,czujnik położenia przepustnicy oraz przepływomierz dlatego że na benzynie na ciepłym trochę nierówno chodzi,poza tym ciągle walcze ze spalniem gazu-około 25l na sekwencji na zwykłej było 35l/100km
__________________
] |
14-05-2007, 20:27 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-08-2006
Skąd: Kampinos
Postów: 320
|
taaa u mnie check engine juz sie przepalil i mam "czysta" deske.
wywalalo permanentnie error bledu mieszanki ale to niestety pseudo komputer gazu rozpierdziela w ustawieniach benzynowych i takie sa efekty. Poki nie zmienie tej starej sekwencji na cos porzadnego to tak mam. A objaw bardzo podobny - falujace obroty albo bardzo niskie (400-500) na benzynce przy rozgrzanym silniku.
__________________
Autobus czerwony... ---------------------------------------------- http://www.explorerfanklub.org.pl |
14-05-2007, 20:32 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-07-2006
Skąd: WND
Model: Explorer
Silnik: 4.0
Rocznik: 1991
Postów: 722
|
Mordor, niemartw się ona znowu się zapali.
jak umnie :fcp24 Chevidan, U nas jest OBD1 Małe szanse na podłączenie się do czegoś. Tu są chyba jakieć kody błyskowe lub inny wynalazek. Jak znajdziesz jakiś ciekawy patent to się podepnę. Darz Bór! Nemrod
__________________
Explorer '91 4.0L V6 Manual, LPG, 4" up, 7x15 ET-25, 31x10,5x15 AT Forumowym oszołomom stanowczo mówimy nie a innych zapraszamy na: EXPLORER CLUB POLSKA ...a gdzie moje ostrzezenia? chce je zpowrotem |
14-05-2007, 20:40 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
objawy podobne,tylko ja na zwykłej gazowni miałem to samo z check-iem.
[ Dodano: 2007-05-14, 21:49 ] nemrod a wiesz gdzie jest wtyk?
__________________
] |
14-05-2007, 21:11 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-07-2006
Skąd: WND
Model: Explorer
Silnik: 4.0
Rocznik: 1991
Postów: 722
|
Więc tak:
"... The EEC-IV (OBD-I) diagnostic connector is located behind the fuse box on the passenger side inner fenderwall..." ...choć ja tam u siebie nieznalazłem. Darz Bór! Nemrod
__________________
Explorer '91 4.0L V6 Manual, LPG, 4" up, 7x15 ET-25, 31x10,5x15 AT Forumowym oszołomom stanowczo mówimy nie a innych zapraszamy na: EXPLORER CLUB POLSKA ...a gdzie moje ostrzezenia? chce je zpowrotem |
14-05-2007, 21:35 | #8 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
z tego co zrozumiałem to ma być koło bezpieczników pod maską.widziałem tam jakąś wtyczkę zaślepioną jakimś gumowym kapslem.tylko jeżeli to ona to i tak trzeba gdzieś znaleść kody błędów błyskowych(obd1 napewno takie ma)tylko czy expo ma jak zwykły ford?
__________________
] |
14-05-2007, 21:57 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-01-2007
Skąd: Elbląg
Postów: 3
|
witam
Temat "cheka" i mi mnie dotyczy. Za pierwszym razem wywaliło mi go pare miesięcy temu. Pojechałem do serwisu amerykanów na kompa. Okazało się że powodem był urwany jakiś wężyk przez co komp dostawał info o jakiejś kosmicznej temperaurze(jak dodrze pamiętam -30stopni czy coś tam) i to spowodowało błąd(przynajmniej tak mi powiedzieli). Pojawiło się to po wymianie przezemnie przewodów WN więc możliwe ze coś niechcący wtedy urwałem. Niedawno wywaliło na nowo. Jeszcze nie byłem z tym u nich. W jeździe nie ma różnicy, jedynie czuć nierówną pracę po zapaleniu rano. :fcp29 [/b] |
14-05-2007, 22:15 | #10 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 29-03-2007
Skąd: Bydgoszcz
Model: C-max
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 746
|
no ale ty masz 97r i obd2 z tym nie ma problemu.z zabytkami to już nie tak łatwo.
__________________
] |
|
|
|