|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-02-2018, 16:42 | #1 |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 27-01-2018
Skąd: Hinckley
Model: S-MAX ZETEC
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 21
|
Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie odpala
Witam forumowiczów. Problem jest taki..
Dziś zabrałem się za serwis oleju i filtrów w moim S-maxie Przy wymianie filtra kabinowego by zrobić miejsce na wyciągniecie starego filtra i włożenie nowego zdemontowałem moduł komfortu BCM odłączając wcześniej akumulator. Po skończonej pracy podpiąłem wszystkie wtyczki na nowo oraz akumulator. Po otwarciu drzwi na zegarach wyświetla się przebieg, radio poprosiło o kod. Niestety to wszystko... Auto nie reaguje na przekręcanie kluczyka w stacyjce. Po przekręceniu kluczyka w pozycje II włączają się jedynie przednie światła mijania a na zegarach mruga czerwona lampka "I" Odpiąłem ponownie wtyczki od modułu by sprawdzić czy wszystkie piny są proste czy któryś się nie zgiął, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki na module i pod maską, wszystkie ok, na wtyczce zasilającej moduł prąd jest. Gdzie szukać przyczyny?? Komputerem diagnostycznym nic raczej nie zdziałam bo prąd na stacyjkę nie dochodzi przecież? Zegary i kontrolki leża, wszystko ciemne.. Wymiana filtra kabinowego zajęła mi max 15-20min wliczając podpinanie modułu. Czyżby się rozprogramował? Z góry dziękuje za wszystkie opinie i wskazówki. Ps. Jeśli był podobny temat to proszę mnie tam przekierować. Szukałem ale nie znalazłem Ostatnio edytowane przez pawelgawel ; 10-02-2018 o 16:58 |
11-02-2018, 09:48 | #2 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Sprawdź aku,czy ma dosyć napięcia po tym wypięciu,klemy i masa do sprawdzenia.Wystarczyło wypiąć BCM z uchwytu...
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
11-02-2018, 10:11 | #3 |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 27-01-2018
Skąd: Hinckley
Model: S-MAX ZETEC
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 21
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Odłączałem klemę z plusa, minus pod podszybiem wiec nie ruszałem.
Wypięcie modułu z zawiasów sumie by wystarczyło, może trochę więcej zabawy z wciskaniem filtra pomiędzy wiązkami, ale zasugerowałem się tym że już to robiłem i nie będę miał takich niespodzianek jak teraz. Ostatnio edytowane przez pawelgawel ; 11-02-2018 o 10:20 |
11-02-2018, 10:20 | #4 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Podmienić akumulator do sprawdzenia,albo podładuj ten co masz.
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
11-02-2018, 11:33 | #5 |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 27-01-2018
Skąd: Hinckley
Model: S-MAX ZETEC
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 21
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Podmieniłem akumulator, nadal to samo. Zamki nie działają, osprzęt auta, zegary brak oznak życia, po za działającym radiem i włączającymi się światłami mijania z przodu podczas przekręcania kluczyka, pomimo że są fizycznie wyłączone. Na wtyczce zasilającej przy module komfortu prąd jest. We wtorek będę miał drugi moduł ze wszystkimi numerami takimi jak u mnie tyle że z mondeo. Wiadomo kodowanie immo i dodatkowego wyposażenia, ale jeśli mój jest uszkodzony to chociaż na tym drugim powinny zegary odżyć???
Ostatnio edytowane przez pawelgawel ; 11-02-2018 o 11:36 |
11-02-2018, 11:56 | #6 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Nie kodowanie,ale instalacja modułu programowalnego, kodowanie,wgranie twojej konfiguracji ,, as built".
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
11-02-2018, 11:58 | #7 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Mozesz sie polaczyc z autem?
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
11-02-2018, 12:04 | #8 | |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 27-01-2018
Skąd: Hinckley
Model: S-MAX ZETEC
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 21
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Czekam do wtorku w takim razie, jak podmienię moduły to napiszę czy coś się zmieniło. Mam nadzieję że auto odżyje i będę szukał kogoś kto zrobi resztę instalacji.
Bump: Cytat:
|
|
11-02-2018, 12:06 | #9 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Jeszcze bym sprawdził podłączenie PCM(okablowanie),no i przejście napięcia przez BCM.Do mnie masz dwie godziny jazdy,jakby co...
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... Ostatnio edytowane przez cliner ; 11-02-2018 o 12:14 Powód: Dokładka |
11-02-2018, 12:32 | #10 |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 27-01-2018
Skąd: Hinckley
Model: S-MAX ZETEC
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 21
|
Odp: Po wypieciu modulu komfortu i wpieciu na nowo auto nie reaguje na kluczyk, nie o
Okablowanie wygląda ok, wszystkie wiązki, piny męskie i żeńskie we wtyczkach tak jak powinno być, nie znęcałem się nad nimi wybitnie. Nawet kostki zasilającej z modułu nie wypinałem, tylko te trzy duże (brązowa, zielona i niebieska) wypiąłem i odchyliłem delikatnie by zrobić miejsce na odkręcenie pokrywy filtra i wymianę.
Sprawdzenie przejścia napięcia to już musiał bym powierzyć komuś.. Powiedzcie mi tylko proszę czy moduł z innego auta podłączony wstępnie bez konfigurowania ruszy część elektryki w moim aucie, zegary, itp? Wtedy miał bym chociaż pewność że mój jest uszkodzony i skupił się na szukaniu osoby która ogarnie mi resztę instalacji i konfiguracji |
|
|
|