|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-11-2007, 05:51 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-06-2007
Postów: 53
|
No to dzis od rana mialem przygode - zablokowane tylnie kolo
Witam,
Dzis mi foczka niezlą niespodzianke sprawila odpalam, spuszczam z recznego chce cofac a tu ciezko cos idzie. Wydaje mi sie ze chyba linka od hamulca recznego nie puscila na tylnim kole od kierowcy. Najlepiej ze po 3km (bo musialem jakos dojechac) tarcza rozgrzala sie do czerwonosci wysiadam z auta patrze a tarcza az czerwona. Ma ktos pomysl co to moze byc? czy poprostu troche wody do panceza linki dostalo sie i zamarzla czy cos innego?
__________________
Krzychu |
16-11-2007, 06:46 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-06-2007
Model: MK1
Silnik: 1,6
Rocznik: 2002
Postów: 48
|
witam
mialem cos takiego w starym aucie (bebny z tylu) - tylko ze u mnie troche sniegu (wody) sie dostalo i przymarzly szczeki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tylko ze ja to mialem na obu kolach i zaczynam jechac a tu cos slabo ciagnie - niezle sie wystraszylem bo myslalem ze cos z silnikiem troche cieplej wody zalatwilo sprawe niezla przygoda hehe pozdrawiam
__________________
Nie ufaj łysemu fryzjerowi, nie będzie miał szacunku dla twoich włosów. |
16-11-2007, 07:18 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-10-2007
Skąd: 30km od 3City
Postów: 47
|
Bo w mroźne dni powinno się unikać ręcznego, a częściej zostawiać na biegu.
|
16-11-2007, 07:39 | #4 | |
ford::average
Zarejestrowany: 19-06-2007
Postów: 53
|
Cytat:
Spoko juz jest ok zostawilem silnik wlaczony na 20min i sie nagrzalo autko i puscilo zrobilem rundke wkolo firmy i elegancko :]
__________________
Krzychu |
|
16-11-2007, 12:46 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-08-2007
Skąd: Warszawa
Postów: 13
|
w focusa z tego co wywnioskowalem nei powinno sie na dluzszy czas zaciagac recznego mialem taki przypadek tylko u mnie samochod jest w garazu i klocki sie przykleily do tarcz i zostawily slady i starsznie to halasowalo i musialem niestety kupic nowe tarcze na tyl... Wiec radze nei zaciagac hamulca recznego tylko zostawiac samochod na biegu :d
__________________
Dzidziuch |
16-11-2007, 15:29 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 24-05-2007
Skąd: B-B
Model: Focus
Silnik: 1.8tdci 74kW
Rocznik: 2004 kombi
Postów: 382
|
przypadek podobny tylko, że w moim essim, zostawiłem na ręcznym w nocy jakiś tydzień temu, mrozu nie było, rano chcę wyjeżdzać do pracy a tu klocki z tyłu nie puściły, na szczęście pare razy ruchów do przodu i tyłu co po kilku minutach zwolniło hamulce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
kolejny ford w łapkach Everything we do is driven by you. |
16-11-2007, 19:54 | #7 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 12-03-2006
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2005
Postów: 317
|
ja miałem to w uno - szczęki "przyrdzewiały" do bębnaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i tylko poklepanie młotkiem po bębnach pomogło - szarpanie ustąpiło po paru hamowaniach.
Pozdrawiam
__________________
Focus Kombi FX Gold 2004 :twisted: _______________________________ http://bd.lilypie.com/Rpwap2.png |
16-11-2007, 20:33 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-08-2006
Skąd: POMORZE
Model: Focus Ghia kombi
Silnik: 1,8 TDDI 90KM
Rocznik: grudzień 1999
Postów: 415
|
Miałem to w fabii - któregoś pięknego poranka wlekłem tylne prawe koło ok.100m.
Niestety nie puściło - klocek drewniany włożyłem w otwór od felgi stalowej jednocześnie przykładając go do bębna, pary razy przywaliłem w klocek młotkiem i puściło. Pzdr :fcp4 Piotr |
25-11-2007, 20:40 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-03-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 57
|
Problem z zablokowaniem bebna tylnego przez reczny to dosc czesta awaria w focusach... Gdy okladziny sa juz stare (czytaj "cienkie") i mocno zaciagnie sie reczny to mozna wyjsc poza zakres roboczy jakiegos tam regulatora mechanicznego zlozonego z dwoch zebatek (cwiertki kola) wspolpracujacych ze soba... Mozna to odblokowac - nalezy zdjac kolo - w tylnej czesci bebna jest dziura, w ktora wklada sie sztywny drut i przy odrobinie szczescia i sprawnosci mozna pchnac te zebatki...
|
25-11-2007, 22:19 | #10 |
ford::professional
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 13-09-2007
Skąd: Warszawa
Model: kuga
Silnik: 2.5 t LPG
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
Wymieniałem ostatnio w dwóch Focusach linki ręcznego.Jeden na tarczach,drugi na bębnach.W obydwóch linki chodziły lekko ale pancerze tak się wydłużyły od rdzy że dźwignie przy kołach poszły na maxa.Przy regulacji zabrakło gwintu ,żeby popuścić.
Moja rada: sprawdźcie położenie dźwigni przy hamulcu,nawet jeśli wydaje się wam ,że ręczny działa.
__________________
Moja SIERRA wróciła do Niemiec )) |