Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-06-2008, 22:55   #1
grudzien
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-06-2008
Model: Focus
Silnik: 1.8 16v ZETEC 115
Rocznik: 2003
Postów: 10
Domyślnie TDCI Domowa próba przelewowa....

Witam.
Wiem że na forum było już zylion wątków odnośnie wtrysków i pomp wtryskowych.Przeczytałem chyab wszystkie :fcp9 Ja też napotkałem na takowe problemy ale ze względu zamieszkania (Londyn) i brak porządnych mechaniorów sam musiałem pogłówkować. Mam tylko pytanie do wachwców czy dobrze rozumuje. Ewentualnie może to być dla kogoś pomoc.
A więć.
Objawy jak zwykle:
-migająca sprężynka
-nierówna praca na wolnych obrotach
-dymienie przy przegazowaniu
-bład na kompie P1211 i P0251 - czyli usterka w układzie paliwowym
-głośny stukot przy przegazowaniu(albo depnięciu gazu do dechy)-przy powolnym zwiększaniu prędkości i obrotów ok
"mechanior angielski skasował 65f i powiedział żę chyba pompa ale trzeba jechać do fachowców diesla 2ej klasy"

Pompa to większa robota i kasa więć postanowiłem najpierw zrobić próbe przelewową sam.
-miałem przewód powrotu z trysków troche poczytałem i sugerowałem zdjęciem numer 1 i opisem z pliku pdf ze strony [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[attachment=1:1e8jqup3]1.jpg[/attachment:1e8jqup3]

-kupiłem 4 wody po 0.5l jako pojemniki połączyłem z wężykami i "urządzenie gotowe"
rezultat na zdjęciu numer 2 po 2 minutach pracy, 1,5 minuty na jałowym biego i 30 sek przegazowywania
[attachment=0:1e8jqup3]2.JPG[/attachment:1e8jqup3]
- moja opinia PRZERAŻAJĄCE: różnica między butelkami powinna wynośić max 10%?
I teraz pytanie czy możliwe żeby pompa była walnienta? Bo przecież pompa podaje paliwo jednym przewodem do "rozgałęźnika" a on dopiero do wtrysków.CZy to możliwe żeby przez pompe były takie różnice?
Czy taka próba ma sens? Czy dobrze rozumuje że 3 wtrysk jest kompletnie zapchany i dlatego niewstryskuje paliwa tylko ono wraca do pompy? Czy czszczenie utradźwiękami pomoże? Czy po takim czyszczeniu zmienia sie parametry wtrysku i trzeba by go kodować?
Z góry dziękuje i pOZDRAWIAM
PS. Mam nadzieje żę nie potraktujecie tego postu jak typowego"miga mi spężykna -pomóżcie"
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg 1.jpg (66.4 KB, 1292 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg 2.JPG (115.8 KB, 1334 wyświetleń)

grudzien jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-06-2008, 23:12   #2
kreeecik
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: Pabianice
Postów: 471
Domyślnie Re: Mondeo TDCI [MK3]Domowa próba przelewowa....

[link=http://pl.youtube.com/watch?v=bKkMEULpJKA:2s1uoxgi]TU[/link:2s1uoxgi] masz coś podobnego, do tej pory muślałem, że do próby przelewowej trzeba wtryski wyjąć.
kreeecik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-08-2008, 15:10   #3
pawulons
ford::average
 
Avatar pawulons
 
Zarejestrowany: 13-06-2007
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Model: Ford Mondeo GHIA
Silnik: 2.0 TDCI 131 KM
Rocznik: II.2005
Postów: 144
Domyślnie Re: Mondeo TDCI [MK3]Domowa próba przelewowa....

Witam.
Jestem po wymianie wtryskiwaczy i regenaracji pompy wysokiego ciśnienia. Cieszyłem się tym krótko - w czasie jazdy na urlop sprężynka, tryb awaryjny. Po wrzucenia na kompa błędy te same co u Ciebie P1211 i P0251. Wykluczam wtryski bo są nowiutkie, prawdopodobnie gość sknocił regenarację pompy.
Objawy mam takie, że jak jadę spokojnie i lekko naciskam gaz to jest ok czasem dojdę nawet do ok. 130 km/h. jak z kolei mocniej naciśnę to mała chwila i już się pali sprężynka.
Napisz kolego czy wyleczyłeś już jakoś swoje auto!!!!!!!!!!!!!
Ja do naprawy ze swoim autkiem jadę w przyszłym tygodniu dopiero i dobrze wiedzieć co ewentualnie mnie czeka.
__________________
SPRZEDAŁEM SWOJEGO MUNDKA
pawulons jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-04-2013, 18:01   #4
dariusz060585
ford::beginner
 
Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 01-02-2012
Model: Ford Mondeo TDCI
Silnik: 2.0
Rocznik: 2002
Postów: 8
Post Odp: Mondeo TDCI [MK3]Domowa próba przelewowa....

Witam.Mam pytanko.Mój mondek rano kiebsko pali ,za nim troche sie rozgrzgrzeje to zadymi sprężynka mróga wyskakuje błąd P2338-powyrzej progu spalania stukowego na 3 cylindrze. I brak mocy.Byłem u mechanika zamieniliśmy wtryski czy błąd pojawi sie na innym cylindrze i nic ciągle na tym 3 Ciśnienie jest ok na tłokach. Mechanik twierdził ze mogą być wtryski wiec zrobiłem próbe przelewową trwającą 2 min. na wolnych obrotach i wychodzi to tak:
1-13,5ml
2-12.5ml
3-6ml
4-17,5ml
Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy to ok z tą próbą przelewową??
Lecz wcześniej gdy jeszcze nie zrobiłem tej próby to mechanik wkrecił mi niby sprawdzone lepsze wtryski i fakt odpalił lepiej ale tez to samo;/
Niewiem czy było trzeba moze usunąć błąd po wkreceniu nowych wtrysków czy nie trzeba zeby sprawdzić czy dobrze chodzi??
Niewiem co mam robić pierwsze Podobno czujnik stukowego spalania moze być popsuty Bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobne problemy.Z góry dziekuje.
dariusz060585 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-04-2013, 20:02   #5
stecus
ford::specialist
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-01-2010
Skąd: Biała Podlaska
Model: MONDEO MK5 KOMBI TITANIUM, FOCUS MK4 KOMBI, MONDEO MK3 KOMBI GHIA X RS
Silnik: 2.0 TDCi 180 Km 1.5 ECOBLUE 2.2TDCi
Rocznik: 2017 2018 2005
Postów: 733
Domyślnie Odp: TDCI Domowa próba przelewowa....

Witam, musisz się udać do mechanika który wie co robi i posiada chociaż KTSa, Twój problem polega na ty że sterownik zgubił kod trzeciego wtryskiwacza, trzeba go ponownie wpisać i po problemie, po wpisaniu może trochę stukać w silniku ale przejdzie po około 50 km. A poza tym to ten problem był na forum poruszany co najmniej 100 razy, musisz lepiej szukać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
stecus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-04-2013, 20:37   #6
zaksiu1985
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
Domyślnie Odp: TDCI Domowa próba przelewowa....

Witam
Zajmuje się naprawą wtryskiwaczy CR (tych co sie da zrobic oczywiscie ze względów uwarunkowań techniczych).

Jeśli byliby panstwo zainteresowani informacją jakie zaworki, rozpylacze i tak dalej, lub zakupem samych zaworków to chętnie pomoge.

Tylko i wyłacznie NOWE ORYGINALNE zaworki produkowane we FRANCJI.

Chętnie również doradze co robić, co wymieniać itd.

Ze względów pracy będe dostępy na forum w godzinach wieczornych czyli od 21 w góre.

e-mail: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Witam
Ten z 6ml wygląda dobrze w tej chwili, pisze wtej chwili gdyż jezeli się zrobi 3wtryski a tego nie to może się okaza ze będzie najgorszy z nowu niestety.
17,5ml to agonia jak by nie patrzyć (te dwa pozostale raczej też)

Trzeba zrobić minimum 3 wtryski (wtedy sie okaze czy trzeba rónież 4)
Co dobłędu, mam pytanie czy to nie może być czasem 2cylinder gdyż w mondeo nie wiedziec dlaczego liczy się od drugiej strony.

Trzeba zrobic wtryski, następnie pokasować kody itd. Jeżeli się okaze ze nadal błąd wyskakuje to myśle że jest problem z masą (da sie zrobić).

PS. Niestety to nie jest kod zgubiony, gdyż tak to po przełozeniu wtryków, by problem poszedł za wtrykiem a tu został (Taka ciekawostka).

Pozdrawiam
zaksiu1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-04-2013, 23:58   #7
Boblo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
Domyślnie Odp: TDCI Domowa próba przelewowa....

Cytat:
Napisał zaksiu1985 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS. Niestety to nie jest kod zgubiony, gdyż tak to po przełozeniu wtryków, by problem poszedł za wtrykiem a tu został (Taka ciekawostka).

Pozdrawiam
Kod "gubi się" w sterowniku, a nie we wtryskiwaczu. Tak więc problem nie pójdzie za wtryskiem.
Boblo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-04-2013, 10:19   #8
stecus
ford::specialist
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-01-2010
Skąd: Biała Podlaska
Model: MONDEO MK5 KOMBI TITANIUM, FOCUS MK4 KOMBI, MONDEO MK3 KOMBI GHIA X RS
Silnik: 2.0 TDCi 180 Km 1.5 ECOBLUE 2.2TDCi
Rocznik: 2017 2018 2005
Postów: 733
Domyślnie Odp: TDCI Domowa próba przelewowa....

Kolega zaksiu wie lepiej, przecież codziennie naprawia wtryskiwacze, najlepiej skroić człowieka 3 tysiące za naprawę wtryskiwaczy która w tym przypadku nic nie pomoże a potem wypiąć d..ę, jak mondeo to od razu wtryski do roboty, nawet jak ściąga w lewo przy hamowaniu. Wracając do przelewów to moje mdo miało kolejno tak jak cylindry od strony rozrządu, bo tak się je liczy w mk3, w PSA odwrotnie, 50 60 100 120 ml po 4 minutach, i normalnie odpalało, jeżdziło, ale przy mocniejszym depnięciu zapalało kontrolkę świec żarowych.
stecus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-04-2013, 10:52   #9
zaksiu1985
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
Domyślnie Odp: TDCI Domowa próba przelewowa....

Cytat:
Napisał stecus Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kolega zaksiu wie lepiej, przecież codziennie naprawia wtryskiwacze, najlepiej skroić człowieka 3 tysiące za naprawę wtryskiwaczy która w tym przypadku nic nie pomoże a potem wypiąć d..ę, jak mondeo to od razu wtryski do roboty, nawet jak ściąga w lewo przy hamowaniu. Wracając do przelewów to moje mdo miało kolejno tak jak cylindry od strony rozrządu, bo tak się je liczy w mk3, w PSA odwrotnie, 50 60 100 120 ml po 4 minutach, i normalnie odpalało, jeżdziło, ale przy mocniejszym depnięciu zapalało kontrolkę świec żarowych.
Fajnie, normalnie jezdziło tylko sie zapalła kintrolka i pewnie sie włanczał tryb awaryjny...

Poprostu NORMALNIE JEŻDZIŁO....
zaksiu1985 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-04-2013, 12:07   #10
stecus
ford::specialist
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-01-2010
Skąd: Biała Podlaska
Model: MONDEO MK5 KOMBI TITANIUM, FOCUS MK4 KOMBI, MONDEO MK3 KOMBI GHIA X RS
Silnik: 2.0 TDCi 180 Km 1.5 ECOBLUE 2.2TDCi
Rocznik: 2017 2018 2005
Postów: 733
Domyślnie Odp: TDCI Domowa próba przelewowa....

Oczywiście że wchodziło w tryb awaryjny, ale nie dymiło, odpalało od strzała i równo pracowało, przy takich przelewach jak miałem była podstawa żeby naprawić wtryskiwacze, a Ty czepiasz się 6ml po dwóch minutach...
stecus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:58.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.