|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-01-2009, 19:01 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 10-01-2009
Skąd: Anglia
Postów: 8
|
[mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
pytanie dotyczy czasu gdy silnik jest rozgrzany co ustala rowna prace moje autko trapi wiele dolegliwosci ale ta sprawia klopoty gasnie nie jedzie bez dodawania znacznie gazu np w korku ktory sie wolno porusza tak zeby sie toczyc bez uzywania gazu
|
20-01-2009, 19:19 | #2 |
ford::average
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 09-06-2006
Skąd: Ciechocinek
Model: MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 88
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
:fcp1 kolego pompa paliwowa tam gdzie przychodzi linka od gazu jest taka śrubeczka którą możesz poprawić podnieść obroty albo ciut niżej jest linka od automatycznego ssania i to tez ma wpływ na wolne obroty poczytaj w książce sam naprawiam forda mondeo ja tam znalazłem odpowiedz na moje kłopoty postaram sie poszukac i zaraz przesle :fcp26
__________________
MONDEO 2.0 TDCI 2008 Trend MONDEO 2.0 TDCI 2005 GHIA MONDEO 1.8 TD 1998 GHIA , MONDEO 1.8 TD 1994 |
20-01-2009, 19:54 | #3 |
ford::average
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 09-06-2006
Skąd: Ciechocinek
Model: MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 88
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
Regulacja prędkości biegu jałowego i biegu jałowego szybkiego
? Silnik powinien mieć normalną temperaturę pracy. Pozostawić silnik na biegu jałowym. ? Wstawić przyrząd Forda 23-016 i szczelinomierzo grubości 1 mm między dźwignię sterującą (1) i śrubę ograniczającą (2) - patrz rys. F-2426. Przyrząd specjalny (7) jest wsuwany na łeb śruby regulacyjnej, co ułatwia ręczne obracanie śruby, jednak przyrząd nie jest konieczny. Jeśli nie dysponuje się przyrządem, można zacisnąć szczelinomierz o grubości 4 mm lub wiertło o średnicy 4 mm między dźwignią sterującą a śrubą regulacyjną biegu jałowego. ? Obrócić dźwignię biegu jałowego (6) w prawo i wstawić w otwór trzpień o średnicy 3 mm. Powoduje to zablokowanie dźwigni biegu jałowego i pracę silnika na biegu jałowym szybkim. ? Poluzować przeciwnakrętkę i ustawić za pomocą śruby regulacyjnej dźwigni sterującej (2) prędkość biegu jałowego 900 + 100 obr/min. ? Wyjąć szczelinomierz, trzpień i przyrząd, jeśli był stosowany. Dźwignia sterująca opiera się o śrubę regulacyjną. ? Poluzować przeciwnakrętkę i obrócić śrubę (3, patrz rys. F-2426), aż prędkość biegu jałowego wyniesie od 820 do 850 obr/min. ? Sprawdzić i wyregulować w razie potrzeby czas zmniejszania prędkości obrotowej po zwolnieniu pedału przyspieszenia. kolejne wskazówki na stronie 119 a rysunek na stronie 117 napisz emila to ci wysle strony
__________________
MONDEO 2.0 TDCI 2008 Trend MONDEO 2.0 TDCI 2005 GHIA MONDEO 1.8 TD 1998 GHIA , MONDEO 1.8 TD 1994 |
20-01-2009, 19:55 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-12-2007
Skąd: Wyszków
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 476
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
W szukajkę wklep hasło "Silniczek wolnych obrotów".
|
25-01-2009, 16:05 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 10-01-2009
Skąd: Anglia
Postów: 8
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
przepraszam za znikniecie ale internet padl autku dolega chyba cos innego niz obroty bo ma zaskoki i jest rewelka 160na liczniku bez trudnosci a potem tylko120z oporem to chyba korektor nie slychac wcale tylko jak to sie nazywa po angielsku .dziekuje za obszerny opis regulacji jeszcze raz dzieki
|
29-01-2009, 12:10 | #6 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-04-2007
Skąd: Radomsko
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TD 88KM
Rocznik: 1995
Postów: 35
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
Cytat:
Jak czegoś nie wiem to nie piszę bzdur.. wiesz że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele :fcp2 |
|
29-01-2009, 12:19 | #7 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-12-2006
Skąd: Gdynia
Model: Mondeo kombi
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
[quote=adam_aa22]
Cytat:
Jak czegoś nie wiem to nie piszę bzdur.. wiesz że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele :fcp2[/quote:3o0oihgk] To nie pisz :fcp27
__________________
Srebrny autobus |
|
29-01-2009, 12:59 | #8 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 30-04-2007
Skąd: Radomsko
Model: Mondeo
Silnik: 1.8 TD 88KM
Rocznik: 1995
Postów: 35
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
[quote=Nynek]
Cytat:
jeśli chodzi ci o elektrozawór który doprowadza podciśnienie do "takiego cuda" z membraną w środku, to ono działa po włączeniu klimy i pociąga tą samą dzwignię, która jest odpowiedzialna za przyśpieszenie kąta wtrysku na zimnym silniku.. To nie jest żaden "silniczek wolnych obrotów" a może zaraz powiesz że to jest silniczek krokowy? :fcp2 |
||
29-01-2009, 14:10 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-12-2006
Skąd: Gdynia
Model: Mondeo kombi
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
To właśnie powiem.
Jak byś uważnie śledził wątek to wiedzial byś że temat dotyczy MK II. W MK I jest termostat woskowy a w MK II Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jest [b]silniczek wolnych obrotów[/b]
__________________
Srebrny autobus |
29-01-2009, 14:38 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-12-2006
Skąd: Gdynia
Model: Mondeo kombi
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 26
|
Re: [mk2]1.8td-co jest odpowiedzialne za wolne obroty
[
__________________
Srebrny autobus |