Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-05-2010, 18:13   #1
maazik
ford::average
 
Avatar maazik
 
Zarejestrowany: 29-10-2007
Skąd: Mielec
Model: mk7
Silnik: 1.8Td
Rocznik: 1996
Postów: 107
Domyślnie [mk7] 1.8TD przyspieszacz zapłonu

Witam , mam problem z przyśpieszaczem zapłonu oraz wszystkim tym co za pompą idzie ....

1. Po odpaleniu mam obrotów 600 --- nierówna praca , dym pod niebieski podchodzi - lekkie przegazowanie do 1100rpm i silnik ładnie pracuje - nie kopci - pytanie , dlaczego tak niskie obroty ?? - po rozgrzaniu równe 900 - oleju nie spala
2. słysze cykanie ale tylko gdy dam przełącznik wentylatora z kabiny na 0 - pewno wtedy te klapki obiegu wewnętrznego zamykają się więc dlatego te cykanie? - pytanie - co jest odpowiedzialne za tę przyspieszanie zapłonu ?? jak to sprawdzić ?
3. Po włączeniu klimy nie podnosiło mi obrotów - pewnego dnia lekko naciągnąłem linke odpowiedzialną chyba za to ... i teraz jak się włącza sprężarka od klimy to wyrównują sie fajnie obroty do tych 900 jak powinno być ... - pytanie - czy ta linka jest za coś innego odpowiedzialna jeszcze ?? bo jak ją podciągne bardzo bardzo to auto niby ma obroty wyższe ale nierówno pracuje ....
4. dziękuje za odpowiedź , pozdrawiamGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
Zimno mi

Ostatnio edytowane przez maazik ; 14-05-2010 o 20:23
maazik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-05-2010, 05:18   #2
Dragon12316
ford::average
 
Avatar Dragon12316
 
Zarejestrowany: 10-04-2009
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo Kombi
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 68
Domyślnie Odp: [mk7] Problem z przyspieszaczem zapłonu?

jeżeli korektor kąta wtrysku nie tryka po przekręceniu stacyjki to albo się za ciął lub skończył żywot(sprawdzić korektor przeczyści lub wymienić).Sprawdz silniczek wolnych obrotów powinien pracować przy zimnym silniku jak również w czasie gwałtownego dodania gazu.Jeśli niema reakcji po dodaniu gazu proponuje spojrzeć tu [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ładnie wszystko opisane chyba że masz woskowy to nie pomoge.
Dragon12316 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-05-2010, 05:41   #3
Wojtek
ford::expert
 
Avatar Wojtek
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,635
Domyślnie Odp: [mk7] Problem z przyspieszaczem zapłonu?

Proszę o poprawienie tytułu postu na zgodny z regulaminem.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
W innym przypadku temat zostanie zamknięty.
Użyj funkcji " edycja " dalej "zaawansowane ".
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody.
Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie !


Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim.

KU PRZESTRODZE !
http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!!
Wojtek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:08.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.