Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-05-2010, 19:22   #11
mateq111
ford::average
 
Avatar mateq111
 
Zarejestrowany: 07-11-2007
Skąd: Trzebinia/Kraków
Model: Astra III/Focus II
Silnik: 1.7 CDTI/1.8 TDCI
Rocznik: 2010/2007
Postów: 119
Domyślnie Odp: Wysokie ładowanie, szaleją wskaźniki

Ja jak mierzyłem było 9*C i padał deszcz. Czyli wszystko OK. Dobrze, że foka już nie świruje i jest czym jeździć.
Wszystkim dzięki za podpowiedzi.

mateq111 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-09-2010, 18:42   #12
Karol756
ford::amateur
 
Imię: Karl
Zarejestrowany: 11-01-2010
Skąd: Olszyna
Model: Ford Focus
Silnik: 1,6 benz
Rocznik: 2001
Postów: 6
Domyślnie Wysokie ładowanie, szaleją wskaźniki

Witam
U mnie kontrolka ładowania zapalała się i zaraz gasła do tego mrużyły światła i podświetlanie deski rozdzielczej, także słychać było jak jakiś przekaźnik się załączał i rozłączał. Zdarzała się że zegary szalały - tj max prędkość i obr wskazywały - potem zero i znowu się pokazywały prawidłowo.Elektryk sprawdził ładowanie - wyszło ,że za duże i do wymiany regulator napięcia na alternatorze. Zapłaciłem i wymieniłem. (160 zł - za nowy)
Ledwo 2 miesiące pojeździłem i ostatnio - akurat padał deszcz - zauważyłem, że znowu mi światła i deska mruży. Czyżby znowu wymiana regulatora???
Czyżby takie "szity" produkowali - że 2 miesiące pochodzą i do wymiany?
Czy jakiaś inna jest przyczyna??
Ktoś ma jakieś pomysły??
POZDRAWIAM
Mk1 2001 r 1,6 benz
Karol756 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-09-2010, 13:07   #13
mateq111
ford::average
 
Avatar mateq111
 
Zarejestrowany: 07-11-2007
Skąd: Trzebinia/Kraków
Model: Astra III/Focus II
Silnik: 1.7 CDTI/1.8 TDCI
Rocznik: 2010/2007
Postów: 119
Domyślnie Odp: Wysokie ładowanie, szaleją wskaźniki

Kolego ja miałem dalej ten problem. Elektryk doszedł, że jak się wyciągnie bezpiecznik odnośnie ładowania, z tej skrzynki pod maską to działa. I jeżdżę bez niego ważne, że już jeździ ale usterka pewnie dalej jest. Najgorsze było to, że paliło żarówki H7 a mało nie kosztują, a nieraz 2x w tygodniu wymieniałem.
mateq111 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2011, 10:56   #14
marecki5
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-02-2011
Skąd: warszawa
Model: Mondeo mk3 TDDi
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 15
Domyślnie Odp: Wysokie ładowanie, szaleją wskaźniki

Witam wszystkich!
Mam dość dziwny problem z moim mondkiem mk3 tddi,
Przedewszystkim rano -10 ma problem z odpaleniem, za 8-9 razem odpala,ale tu pojawia sie problem, chodzi nie równo, strzałki szaleją-cały komputer szaleje, obroty szaleją, wszystko znika i się po chwili pojawia się ten sam problem.
Dodam że alternator był robiony, rozrusznik niedawno,
Takie objawy mam już od około 2 dni, pomagało zdjęcie klemy i cały dzień chodził normalnie a teraz i to nie pomagaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Proszę o pomoc!!!!
marecki5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-08-2012, 19:20   #15
ANDRZEJ156
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 30-08-2012
Model: Focus
Silnik: 1800cm
Rocznik: 2006
Postów: 1
Domyślnie Odp: Wysokie ładowanie, szaleją wskaźniki

mam podobny problem alternator laduje 16.5V do ponad 17V ,po wymianie regulatora napiecia jest dokladnie to samo.Po wyjeciu alt. na zewnatrz samochodu na mierniku wskazuje ok.14V O co moze chodzic? Odwiedzilem juz prawie wszystkich mechanikow w miescie i nic. PROSZE O PORADE
ANDRZEJ156 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-07-2013, 12:21   #16
Orson
ford::average
 
Imię: antoni
Zarejestrowany: 12-11-2007
Skąd: LPU
Model: Focus kombi mk1 ghia
Silnik: 1800 benzyna/lpg
Rocznik: 1999
Postów: 63
Domyślnie Odp: Wysokie ładowanie, szaleją wskaźniki

Właśnie dzisiaj zaprowadziłem auto do elektryka ponieważ wariowały zegary, świeciły się kontrolki, ginął mały przebieg,wycieraczki ledwo chodziły silnik pracował nierówno i nie miał mocy, myślałem, że akumulator, więc go wczoraj podłączyłem na całą noc, rano odpalił bez problemu, po około 10 kilometrach wszystko od nowa, do tego stopnia, że jak włączyłem awaryjne swiatła ( wszystko inne wyłączone ) to wskazówki na zegarach latały w rytm pracy awaryjnych. Pan powiedział, że brak ładowania i do wymiany szczotki oraz wirnik bo wytarty, z robocizną około 200 pln, jeszcze nie wiem czy to pomoże na 100 %, ale jak sprawdzę to dam znać na forum.

Ostatnio edytowane przez Orson ; 11-07-2013 o 14:08
Orson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-07-2013, 18:28   #17
Orson
ford::average
 
Imię: antoni
Zarejestrowany: 12-11-2007
Skąd: LPU
Model: Focus kombi mk1 ghia
Silnik: 1800 benzyna/lpg
Rocznik: 1999
Postów: 63
Domyślnie Odp: Wysokie ładowanie, szaleją wskaźniki

Odebrałem, pojeździłem, pod pełnym obciążeniem tzn. oprócz podgrzewania szyby, wszystko pouruchamiałem, klima, nadmuch na maxa, światła, halogeny, wycieraczki bo akurat deszcz padał, radio i jeszcze zapalniczkę wcisnąłem i nic złego się nie wydarzyło, akumulator nie jest pierwszej świeżości, ale pan powiedział, że do jesieni wytrzyma, zmienić przed zimą. Wyczytałem na forum wszystko co było na ten temat i miałem pewne wątpliwości co do słuszności diagnozy, póki co jest ok i mam nadzieję, że nic się nie zmieni.
Orson jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:36.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.